Skoda Octavia 1.8TSI DSG7 L&K Combi

Aloittaja roadZ, 29.11.09 - klo:12:25

« edellinen - seuraava »

Peukkutili (vihreä ylös, punainen alas)

Vihreä
82 (93.2%)
Punainen
6 (6.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 81

JakeManse

Lainaus käyttäjältä: skodaevo - 12.04.10 - klo:00:26
onko noi hopeiset kattokaiteet ns. vain hopeat väriltään ei siis kromiset? Kuvasta ei saanut selvää!

Joo myös mun mielestä ne on suunnilleen aluvanteen hopean väriset.

roadZ

joo ihan perus hopeet on kaiteet  ::) kuvien laatu on vähän perseestä, pahoittelen  :P

JakeManse

Tulevaan Cappuccino beigeen otin hopean väriset kaiteet :)

roadZ

Lainaus käyttäjältä: JakeManse - 12.04.10 - klo:21:48
Tulevaan Cappuccino beigeen otin hopean väriset kaiteet :)

mielestäni erittäin hyvä valinta  ;D

weeman

roadz joko olet ohjelmointia miettinyt? Mulla on käynyt mielessä vähän piristää, mutta hyvää pajaa ei vain löydy kohtuu hintaan jyväskylän seudulta. Jouset mulla vaihtuu samoiksi ku sulla 11.5.2010. Saa nähä rupeeko keula vielä rytkää ku vähän kiihyttää reippaammin. ja etuspoilerin takuumaalaukseen pitää heti varata aika. Isoja palasia maalia lähtenyt nyt koko spoikasta.

skula

Lainaus käyttäjältä: weeman - 29.04.10 - klo:21:48
skula joko olet ohjelmointia miettinyt? Mulla on käynyt mielessä vähän piristää, mutta hyvää pajaa ei vain löydy kohtuu hintaan jyväskylän seudulta. Jouset mulla vaihtuu samoiksi ku sulla 11.5.2010. Saa nähä rupeeko keula vielä rytkää ku vähän kiihyttää reippaammin. ja etuspoilerin takuumaalaukseen pitää heti varata aika. Isoja palasia maalia lähtenyt nyt koko spoikasta.

ei oo mun auto.

roadZ

Lainaus käyttäjältä: weeman - 29.04.10 - klo:21:48
roadz joko olet ohjelmointia miettinyt? Mulla on käynyt mielessä vähän piristää, mutta hyvää pajaa ei vain löydy kohtuu hintaan jyväskylän seudulta. Jouset mulla vaihtuu samoiksi ku sulla 11.5.2010. Saa nähä rupeeko keula vielä rytkää ku vähän kiihyttää reippaammin. ja etuspoilerin takuumaalaukseen pitää heti varata aika. Isoja palasia maalia lähtenyt nyt koko spoikasta.

en varmaankaan lähde piristämään konetta. vakio riittää loistavasti mulle. ja johan sitä autonkin vaihtoa pitäis joskus ensi vuonna alkaa miettiä  :D...ehkä. oon niin tyytyväinen tähän toistaiseksi että ei ole kummemmin vielä tarvinnut vaihtoa miettiä.

sama homma mulla, etuhelma menee uusinta maalaukseen vielä tässä kuussa.

Kiviharju

Eipä tällä koneella ja vaihteistolla varustettua autoa kannata pahemmin lastutella, kun laatikon viralliset vääntörajat on nyt jo tapissaan.
Ellei sitten hommaa sellaista ohjelmaa, jossa väännöt ei nouse paljoakaan, vaan pelkät tehot. Mutta kalliimmaksihan tuollainen erikoisohjelmointi tulee.
Audi A4 Allroad quattro -17

ram1

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 12.05.10 - klo:22:26
Eipä tällä koneella ja vaihteistolla varustettua autoa kannata pahemmin lastutella, kun laatikon viralliset vääntörajat on nyt jo tapissaan.
Ellei sitten hommaa sellaista ohjelmaa, jossa väännöt ei nouse paljoakaan, vaan pelkät tehot. Mutta kalliimmaksihan tuollainen erikoisohjelmointi tulee.
Ei tule kalliimmaksi, mutta tolla lootalla kyllä ei kannata, vaikka itsellä mielessä käynytkin edellisen onnistumisen myötä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

JiiRe

Taisi olla tämä peli jonka bongasin tänään Mäkelänkadulla, kiinnitti kyllä heti huomion. Hieno auto ja hieno kiilto  :)

roadZ

Lainaus käyttäjältä: JiiRe - 02.06.10 - klo:22:20
Taisi olla tämä peli jonka bongasin tänään Mäkelänkadulla, kiinnitti kyllä heti huomion. Hieno auto ja hieno kiilto  :)

siellä päin tuli pyörittyä keskiviikkona, joten kaiketi oikein bongattu.

roadZ

tuli tänään hommattua thulen exellence kattoboxi. nyt pitäis ainakin lomaromppeet mahtua mukaan  ;D

aika kivasti sopii auton katolle...

JeanC

Lainaus käyttäjältä: roadZ - 21.06.10 - klo:22:44
tuli tänään hommattua thulen exellence kattoboxi.
Kerrankin "menevän" näköinen boksi  :)

JakeManse

Joo toi roadZ:n kattoboxi on aika hyvän näköinen. Sopis varmaan tohon meikäläisenkin pirssin katolle mukavasti ;)

Koikkis

Roadzin yhdistelmä on kyllä loistava, kyllä himottaisi omallekkin katolle hankkia tuo Thule Excellence...
Nykyinen: Skoda Octavia III Combi Elegance 1.8 TSI DSG 4x4

EX-VAG: Skoda Octavia II Combi FL L&K 1.8 TSI DSG '10

roadZ

Lainaus käyttäjältä: Koikkis - 23.06.10 - klo:21:33
Roadzin yhdistelmä on kyllä loistava, kyllä himottaisi omallekkin katolle hankkia tuo Thule Excellence...

kiitos kiitos,

ja tältä se näyttää

Tikka

RoadZ:n auto on ehdottomasti yksi hienoimmista ja tyylikkäimmistä Octavioista mitä olen nähnyt! Suksiboksikin sopii todella hyvin. Paikallaan ollessakin auto näyttää liikkuvan.

JeanC

Wau, ekan kerran näen hienon auton ja boksin yhdistelmän sopivan toisiinsa  :D
Toi on magee ;)

Koikkis

Jean C on kyllä oikeassa, loistava combo! Näin eilen autoliikkeen pihassa oman tulevan autoni, kyllä kuumottelee... Ens viikkoon vielä ja sitten... Kerrohan Roadz, jahka kerkiät, boxin käyttökokemuksista.
Nykyinen: Skoda Octavia III Combi Elegance 1.8 TSI DSG 4x4

EX-VAG: Skoda Octavia II Combi FL L&K 1.8 TSI DSG '10

roadZ

Lainaus käyttäjältä: Koikkis - 24.06.10 - klo:08:32
Jean C on kyllä oikeassa, loistava combo! Näin eilen autoliikkeen pihassa oman tulevan autoni, kyllä kuumottelee... Ens viikkoon vielä ja sitten... Kerrohan Roadz, jahka kerkiät, boxin käyttökokemuksista.

juhannusreissu heitetty boxin kanssa. aivan uskomaton määrä sinne mahtuu tavaraa. helppo pakata ja tyhjentää kun molemmat sivut saa auki, boxin leveys tekee pakkaamisesta helppoa. kaikinpuolin todella jämäkkä ja laadukas kapistus! en huomannut ajossa oikeastaan mitään eroa vaikka boxi oli katolla.

viikon päästä lapinreissu edessä, sitten pääsee laatikko kunnon testiin.

Erkka

Paljonkohan tuollainen boksi lisää kulutusta, esim. roadZ kulkineella? Litran verran satasella, ehkä?
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

roadZ

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 28.06.10 - klo:07:28
Paljonkohan tuollainen boksi lisää kulutusta, esim. roadZ kulkineella? Litran verran satasella, ehkä?

ei ole tapana paljon kulutuksia katsella mutta täytyy vähän nyt seurata mitä kulutus näyttää...litran lisäys varmaan aika lähellä.

TomiS

On kyllä tyylikäs paketti, ei voi muuta sanoa!

Itse pähkäilin pitkään musta vai valkoinen, musta vai valkoinen.
Valkoinen sitten voitti tällä kertaa. Toivottavasti siihen ei heti kyllästy.. Mustaan ei voi koskaan kyllästyä :)

roadZ

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 28.06.10 - klo:07:28

no niin, lapinreissu heitetty boxin kanssa. matkaa kertyi 2400km ja keskikulutus oli 7,4 l/100km, joten mielestäni aika vähän boxi vaikutti kulutukseen(alle litran/100km). kaiken kaikkiaan melko täydellinen kapistus, hinta on ainoa joka vähän hiertää. mutta suosittelen exellenceä jos on boxia hankkimassa.
varmaan 200 Thulen boxia tuli reissulla bongattua, eikä yhtään samanlaista osunut kohdalle.

jusape

Pisti silmään tuo boxi kun samanlainen mielessä, paljonko tuosta piti kärsiä?
Ovh. näköjään liki tonnin, saakohan jonkun satasen pois..

roadZ

Lainaus käyttäjältä: jusape - 05.09.10 - klo:10:56
Pisti silmään tuo boxi kun samanlainen mielessä, paljonko tuosta piti kärsiä?
Ovh. näköjään liki tonnin, saakohan jonkun satasen pois..

ovh itse asiassa jossain 1300 euron paikkeilla...990euroa maksoi useammassa paikassa. siitä sain 10% alennusta. tiukassa tuntui alet olevan, suhteilla sain hieman alennusta.

taas pitäis boxi heittää katolle kun lapinreissu olis kohta edessä.

roadZ

Ajattelin laittaa pientä päivitystä tännekkin. nyt 1,5 vuotta autolla ikää ja 74000km, ilman suurempia murheita on päästy. Bolero menee nyt toista kertaa takuuseen, näyttö alkanut himmentyä oikealta aika pahasti. Vänskärin oven soundsystem-kajarissa jotain fibaa, menee korjattavaksi. Etuhelmasta rekkarin molemmin puolin oli maalit lähteny, meni syksyllä takuumaalaukseen, toistaiseksi on pysynyt. Siinäpä kait ne suurimmat ongelmat, muuten on ollut kyllä nautinnollisia kilometrejä, nyt sitä nelikkoa (ja maavaraa) hieman kaipaa näillä keleillä.

Kulutus on ollut n. 6,6 litraa, joka on ihan asiallinen. Ei ole 1,9tdi moottoria tullut ikävä, tehoa on kivasti ja auto lämpenee/pysyy lämpimänä kovillakin pakkasilla tosi hyvin. Ja eber on tottakai ollut ihan loistava varuste. Mukavan hiljainen on ajella 17" kitkoilla 19" kesäjyrien jälkeen  ;D
Tuli laitettua renkaiden vaihdon yhteydessä 20mm pultattavat spacerit Slamitilta kun jäi renkaat niin perhanan sisään madalluksen takia, nyt paaljon parempi.

Eiköhän tällä paketilla ajella vielä hetki...

roadZ

Tänään vaihdettiin huollossa dsg:n kytkinlevyt takuuna. Oli jo pidemmän aikaa täristänyt ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa kun kevyellä kaasulla ajoi. Nyt vaihtaa taas todella pehmeästi joka vaihteella, aikomoinen ero siihen mihin jo kerkesi tottumaan. Täristystä ilmeni aina sillon tällöin, ja ainoastaan ykköseltä kakkoselle vaihtaessa. Ja autolla tosiaan ajettu "vasta" 84000km.

Mankku

Oliko auto mahdollisesti maanantaina Viikin Prisman hallissa parkissa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy