Uuden Golfin hinnat, kallista on!

Aloittaja Ukko, 04.02.20 - klo:18:20

« edellinen - seuraava »

passo_s

#120
Lääpintä lämmönsäätö ja ratin lääpintäkytkimet , kapasitiiviset, saivat kunnolla kurmuutusta. Se on tsekatava mihin hintaan A3 plugari aikoinaan tulee Suomeen, siinä on perinteiset namiskat. Kunhan nyt näitä plugari A3 ja plugari Golffeja joskus Suomeen rantautuisi.

jsx

Lainaus käyttäjältä: Guido - 05.03.20 - klo:23:15
Juuri näin. Kaveri esitteli taannoin uutta Mersuaan eikä siinä ollut  ;) ;) kosketusnäyttöä. Näihin kansanautoihin, jotka pitää tehdä mahdollisimman halvalla niitä kosketushärpäkkeitä sen sijaan tungetaan.

En itsekään ole suuri kosketusnäyttöjen ystävä, mutta tähän aiempaan huomiona, uusi S on nyt esitelty ;)

https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2021-s-class/1024x768/wallpaper_68.htm


Almera 1.6 -97 -> Leon 1.8T -05 -> A3 2.0TQ -09 -> A3 2.0TQ -17 -> e-tron 50 -20

BMF

#122
Lainaus käyttäjältä: jsx - 10.09.20 - klo:10:00
En itsekään ole suuri kosketusnäyttöjen ystävä, mutta tähän aiempaan huomiona, uusi S on nyt esitelty ;)

https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2021-s-class/1024x768/wallpaper_68.htm

Minä en tajua näitä "leijuvia" diginäyttöjä. Ihan niinkuin oltaisiin suunniteltu kojelauta ensin valmiiksi ja sen jälkeen mietitty että mihin nämä 50" diginäytöt laitetaan... Miksi nämä ei voi olla sulavasti kojelaudassa integroituna niinkuin ne on ollut aikojen alusta lähtien (siis radioista / mankoista lähtien). Uusi octaviakin meinaa mennä pilalle tuon "irtaallisen näköisen" näytön takia ja tuuletinsuuttimet puhaltaa suoraan ranteille.
Tuossa S mersukuvassa tuulettimet on sentään siellä missä pitääkin eli ylhäällä ja näyttö alhaalla. Mielestäni tyylikkyydessä ja käytännöllisyydessä mennään väärään suuntaan. nuo näytöt ei saisi missään nimessä olla nostettuna kun näytöt vaan häiritsee ajaessa. Myös uuden leonin tunnelmavaloraita ihmetyttää tuossa tuulilasin alapuolella. Tuijaa suoraan silmiin ajaessa (vaikka tämä ei mikään kirkas valo olekkaan).

Mutta juuri huomasin että tämähän ei liity kyllä golfiin millään tavalla..
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

BMF

#123
Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 09.09.20 - klo:17:31
https://youtu.be/jvxMSHkzocQ

Tuossa vähän videota tarkemmin.

Ps. Oli näköjään farkussa pidempi akselväli, kuin hatchbackissa. Eli sama kuin octaviassa ja leonissa.

Tuohan on huomattavasti nätimpi kuin aiemmissa salapoliisikuvissa. Nostan arvosanan välittömästi 2/5 --> 3/5 ;D
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Jasca

Lainaus lehdistötiedotteesta:
LainaaSuomen varustelutasot ovat tästä lähtien: Golf, Style ja R-Line. Kaikissa varustelutasoissa on myös enemmän vakiovarusteita verrattaessa saman tasoiseen aikaisempaan varustelutasoon.

Suomessa vakiovarusteisiin kuuluvat mm. led-ajo- ja takavalot, avaimeton käynnistys, 10,25” digitaalinen mittaristo, 10” infotainment-järjestelmä, uudenlainen lämmitettävä nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä, täysautomaattinen ilmastointi, mukautuva vakionopeudensäädin ACC ennakoivalla nopeussäädöllä, pysäköintitutkat edessä ja takana sekä langaton App-Connect älypuhelinliitäntä ja kaksi USB-C-liitintä sekä 16” kevytmetallivanteet.

Style-varustelutason vakiovarusteita ovat lisäksi mm. led-performance-ajovalot, sähköisesti koria vasten taittuvat ulkopeilit, Art Velours microfleece-verhoilu, sähkösäätöinen ErgoActive kuljettajanistuin muistitoiminnolla, Ambiente-valaistus ohjaamossa (32 väriä) ja kaukovaloavustin Light Assist sekä 17” kevytmetallivanteet.

R-Line-varustelutasossa on perustasoon verrattuna lisänä esimerkiksi: R-line-urheiluistuimet kiinteällä pääntuella, progressiivinen ohjaus, ajoprofiilinvalinta ja urheilullinen alusta (madallettu noin 15 mm).
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08


Jasca

Tulevan Golf R:n voimavaroista kertovat juuri julkistetut Audi S3:n lukemat: 310 hv ja 400 Nm. Jossain yhteydessä esille nostettua 335 hevosvoimaa en itse pidä näin ollen realistisena.
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy