Webasto ei lämmit

Aloittaja T.Heinonen, 31.10.19 - klo:06:34

« edellinen - seuraava »

T.Heinonen

Terve, onko kellään ollut saman kaltaisia ongelmia Webasto kanssa, elikkä kuin laittaa Webasto lämmittämään niin ei halua puhaltaa lämmintä ilmaa. Webasto lähtee kyllä käyntiin mutta puhaltaa pelkästään viileitä ilmaa. Autossa on siis tuo alkuperäinen Webasto.


Räiskis

Monellakin ja sellaiset viedään huoltoon jossa osataan ne korjata! Itellä oli vesipumppu kesän jälkeen jumissa ja meni vikatilaan eikä lämpiä! Vaihtoehtoja varmaan useita vialle.

propulsion

Eihän siellä nyt ole vaihdettu valikoista lämmitykseltä tuuletukselle? Silloin ei kyllä webasto lähde käyntiin...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy