Golf VII -14 lisävalojen heräte

Aloittaja Wimbe, 06.10.19 - klo:20:26

« edellinen - seuraava »

Wimbe

Dynaamisilla xenon valoilla oleva golf.. Ongelmana herätteen löytyminen lisäpitkille. Koitettu löytää xbb releen kanssa umpioon meneviltä johdoilta tuloksetta. Olisiko jollain antaa varmaa tietoa minkä värinen johto antaa pitkien läpälle ohjauksen.. Vai löytääkö edes umpioon menevistä johdoista herätettä?

M_M

Tuskinpa löytyy umpioon menevistä johdoista.

Helpoin, halvin ja järkevin konsti on kuvattu tässä viestiketjussa: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=36672.msg680235;topicseen#new

Otetaan siis heräte suoraan keskuselektroniikalta, liittämällä sinne sopiva uusi johto ja koodaamalla kyseinen lähtö käyttöön.

Wimbe

Noniin nyt löytyi hyvä viestiketju ! Testailujen jälkeen nousi vahva epäillys että nyt etsitään väärästä paikasta   :D

Kande

Minulla on -15 vuosimallin farkussa otettu heräte releelle kelta-valkoiselta johdolta vasemman umpion johtosarjasta. Dynaamiset Bi-xenon valot autossa.
Oli autossa kun tuon ostin joten en ole itse tuota tehnyt mutta hyvin toiminut jo kaksi talvea, Light assist vaihtaa pitkille automaattisesti jne kuten kuuluukin.

Koodaukista ei ole tietoa ja jokainen tietysti kokeilee omalla vastuulla mutta mulla näin.

virkpe

Johdosta mikä ohjaa solenoidia joka nostaa varjostimen edestä kun laittaa kaukovalon päälle.
Muistaakseni keltainen johto johon kytkee diodi releen saa kaukovalon ohjauksen toimimaan.
Johdon pystyy paikantamaan voltti mittarin avulla.

JuhaV-76

Lainaus käyttäjältä: M_M - 06.10.19 - klo:20:41
Tuskinpa löytyy umpioon menevistä johdoista.

Helpoin, halvin ja järkevin konsti on kuvattu tässä viestiketjussa: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=36672.msg680235;topicseen#new

Otetaan siis heräte suoraan keskuselektroniikalta, liittämällä sinne sopiva uusi johto ja koodaamalla kyseinen lähtö käyttöön.
No kyllä löytyy pelkääjän puoleisesta umpiosta pinni 11. siihen hall anturi kiinni ja toimii.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy