Cordoba 2003- käyttöohje hakusessa

Aloittaja Volksvaanari, 14.02.11 - klo:18:34

« edellinen - seuraava »

Volksvaanari

Moi. Tuli päivitettyä kakkosauto 2003 -mallin Cordobaksi (1.4 bensa) mutta käyttöohje on hukassa:

Eli jos kellään olisi linkkiä sivustolle, josta sen saa imaistua ilman rekisteröitymisiä tms. soopaa, tai mikä parempi, jos jollain olisi hallussaan ohjeesta pdf-versio.......  Kiitos.

Ei sitten tarttis ihmetellä mitkä on vikoja ja mitkä ominaisuuksia..... esim. kuuluko tuulettimen pöhistä peruutettaessa? yms.......

Volksvaanari

tsiih

Linkkiä en tiedä mutta laita nyt niitä ominaisuuksia tänne niin eiköhän ne selviä!
Mitä tarkoitat pöhinällä?
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Volksvaanari

Ensin luulin että keskuslukko on rikki kun ei avaa kuin kuskin oven - pitikin painaa kaksi kertaa -ominaisuus, ei vika.
Edelleen luulin että keskuslukko on rikki kun ovet menevät lukkoon kun lähtee ajamaan -ominaisuus, ei vika.
Nyt luulen että puhaltimessa on häikkää kun menee ilmeisesti ilman kierto päälle kun pistää pakin silmään - tämäkin taitaa olla ominaisuus, vai kuinka?

Mun autot on ollut kaikki viime vuosituhannelta - ei niissä ole ollut tällaista avaruustekniikkaa.
Tällaisten "vikojen" varalta voisin lukaista käyttöohjekirjan.....jos löytyis.

Late

Englannin kielinen manuaali kyllä löytyy.. Mutta ei suomen kielistä..

0251

Lainaus käyttäjältä: Volksvaanari - 15.02.11 - klo:22:25
Ensin luulin että keskuslukko on rikki kun ei avaa kuin kuskin oven - pitikin painaa kaksi kertaa -ominaisuus, ei vika.
Edelleen luulin että keskuslukko on rikki kun ovet menevät lukkoon kun lähtee ajamaan -ominaisuus, ei vika.
Nyt luulen että puhaltimessa on häikkää kun menee ilmeisesti ilman kierto päälle kun pistää pakin silmään - tämäkin taitaa olla ominaisuus, vai kuinka?

Mun autot on ollut kaikki viime vuosituhannelta - ei niissä ole ollut tällaista avaruustekniikkaa.
Tällaisten "vikojen" varalta voisin lukaista käyttöohjekirjan.....jos löytyis.

Pakittaessa menee sisäilmankierto päälle ettei pakokaasut pääse hyttiin.

0251

Ja tuon ovien automaattisen lukoonmenon liikkeellelähdettäessä saa huollossa koodattua pois jos se häiritsee. Käyttöohjeen saanti voi olla ehyenä vaikeaa. Silloinkun minulla oli 03,n cordo,siitä irtosivat sivut jo melko vähäisellä selailulla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy