Kolahdus moottorijarrutuksessa

Aloittaja ninternet, 21.08.19 - klo:18:40

« edellinen - seuraava »

ninternet

Moi.
Superbissa alkanut kuulumaan outo ääni moottorijarrutuksessa n. 20-30km/h nopeudessa. Sellainen ääni, niin kuin jossain olisi väljää. Täytyy nyt seurata tapahtuuko laatikossa pienemmälle vaihtoa samaan aikaan, mutta onko jollakulla ollut vastaavaa?
Auto vm2010 3.6fsi 4x4 6-lovisella automaatilla.

Edit. Vaihteen ollessa vapaalla ei mitään ylimääräistä ääntä.

Räiskis

Kannattais laittaa vaihteet käsivalinnalle ja kokeilla. Pyörän mutterit ekana tarkastukseen. Helpoimmasta aloittaa.

Skeida-Bob

Onko selvinnyt? Oliko kampetta ropailtu mistään kohtaa? Näissä on moottorikiinnikkeen löystymistaipumusta, varsinkin jos on auottu vaikkapa jakopään huollon yhteydessä, eikä ole uusittu pultteja ja käytetty oikeita momentteja.
jo läks pazka pihasta.

ninternet

En jaksanut selvitellä enempää, kun ei sitä ääntä aina kuulunut. Nyt on jo vähän tuoreempi alla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy