B7 2.0 TDI Nykii kiihdyttäessä (DSG)

Aloittaja Qooppi, 11.06.19 - klo:20:53

« edellinen - seuraava »

Qooppi

Moro, outoa nykimistä alkanut ilmenemään kiihdyttäessä matalilla kierroksilla (DSG) kierrokset ei putoa, myös tyhjäkäynti alkanut kuulostamaan hieman pörisevältä/imevältä, kellään kokemuksia?

Tos®

EGR se siellä vetelee oletettavasti viimeisiään päästöpäivityksen myötä.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy