Viestien häviäminen

Aloittaja jojio, 08.02.11 - klo:23:55

« edellinen - seuraava »

jojio

Olen tässä pariviikkoa ihmetellyt, että täältä häviää omia viestejä mitä kirjottaa.. En tiedä johtuuko ne kenties siitä, että en omista vag tuotetta. Vai siitä et nää sivut pätkii.. Mut pistäny vaan merkille, et ei kaikki viestit jää ketjuihin mihin kirjottaa...  ;D

mol

Samoin on käynyt meikäläisellekin. Osa menee teknisten ongelmien piikkiin mutta osansa on moderoinnillakin. Tiettyjen asioiden kanssa pitää vaan elää... Ei auta pienen kansalaisen valittaminen tai protestointi.

Karvis

Olisiko teillä antaa lisätietoja mistä ketjusta viestejä puuttuu ja miltä ajalta? Helpottaisi asian selvittelyä teknisten ongelmien osuudesta asiaan.
Aiheiden yhdistämisten/jakamisten seurauksena osa viesteistä on voinut päätyä eri ketjuun kuin mihin se on alunperin kirjoitettu, voitte käydä katsomassa viimeisimmät viestinne profiilista klikkaamalla alareunan näytä viimeisimmät viestit tältä käyttäjältä-linkkiä.

Katselin läpi poistetut viestit vuoden alusta->tähän päivään:

Käyttäjältä "jojio" en löytänyt yhtään kappaletta poistettuja viestejä.
Käyttäjältä "mol" löytyi yksi poistettu viesti mercedes-benz ketjusta, poistettu samalla kun käyttäjän TTL ym. provokatiivista sanailua siivottiin(24.1.2011).
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

kt

^
Mitä ihmeen lisäarvoa sivusto saa sillä, että jonkun yksittäisen käyttäjän provokatiivisiä tai hurmoksellisiä tekstejä siivotaan jatkuvasti pois? Eikö ole parempi, että ne jää näkyviin ja kirjoittaja itsekin saa ne uudelleen silmilleen taas herättyään?
Antakaa vaikka punaisia kortteja ja parin viikon jäähyjä tarvittaessa.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

jojio

Ainaki omasta mielestä kirjotin, polo ketjuun, kokemukset ja ominaisuudet. Ja sit superbbi ketjuun piiiiitkän litanian.. Mut ei julkaistu... Ja on kai vielä jotain, mitä ei muista, mitä on poistettu, noi tuli ekana mieleen.. Ja eikös kuplaltakin ollu poisteltu kaikki viestit?` :o

RoccoScientist

Provokatiiviset tekstit saavat ja saivat myös tässäkin tapauksessa ihmiset provosoitumaan. Monesti moinen johtaa turhan pitkään kestävään kierteeseen, joka tässä tapauksessa saatiin tuolla tekstien siivoamisella nopeasti katkeamaan. Siivoaminen saattaa myös toimia pienenä näpäytyksenä asiattomuuksiin sortuneille kirjoittajille. Kyllähän ääritapauksissa voisivat jäähytkin toimia, mutta ei täällä minusta sellaisia ylilyöntejä ole ainakaan minusta vielä tapahtunut. Liekö moinen edes tässä forum-softassa mahdollista?
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: jojio - 09.02.11 - klo:15:41
Ja eikös kuplaltakin ollu poisteltu kaikki viestit?` :o

Kuplalla tarkoitat ilmeisesti Cyclic Stig:iä? Tuohan oli spämmitunnusten poistamisen yhteydessä sattunut kämmi, eikä mitään moderointia.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=3701.0

Ocunen

Olettako varmoja, että ne viestit on kanssa tullut lähetettyä, eikä ainoastaan esikatseltua?

Skoda Kodiaq 2.0TDI 4x4 -18
EX: Skoda Octavia Scout 2.0TDI DSG -16
EX: Skoda Octavia Combi 1.6TDI 4x4 -14
EX: Skoda Octavia Combi 1.9TDI 4x4 -06

Pekka T

Itsellä viestejä ei ole hävinnyt, mutta huomasin juuri että jäsen rob-s:n viestejä on jostain syystä poistunut, nyt niitä on 748 ja eilen oli ainakin 760, samalla status vaihtunut konkarista senioriin.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 09.02.11 - klo:16:03
Itsellä viestejä ei ole hävinnyt, mutta huomasin juuri että jäsen rob-s:n viestejä on jostain syystä poistunut, nyt niitä on 748 ja eilen oli ainakin 760, samalla status vaihtunut konkarista senioriin.
Johtunee siitä että poistelin äsken vanhentuneita myynti-ilmoituksia, joissa oli useampi hänen lähettämänsä.
Audi A4 Allroad quattro -17

jojio

Kyllä ne mun mielestä on hävinny, voi toki johtua tästä hienosta saunalahen mokkulastakin, että on just kirjottanu ja sit lähettäny ja ne on hävinny.... Mut ainakin sitä superbbi topicin juttua ei oo julkastu, kun kirjotin siinä autobildin vertailusta.... ja sama se polo topicin juttu on hävinny kans...  ::)

Quality

Lainaus käyttäjältä: jojio - 09.02.11 - klo:17:02
Kyllä ne mun mielestä on hävinny, voi toki johtua tästä hienosta saunalahen mokkulastakin, että on just kirjottanu ja sit lähettäny ja ne on hävinny.... Mut ainakin sitä superbbi topicin juttua ei oo julkastu, kun kirjotin siinä autobildin vertailusta.... ja sama se polo topicin juttu on hävinny kans...  ::)

Ehdottomasti kannattaa katsoa heti viestin kirjoituksen ja olettamansa lähettämisen jälkeen, ilmestyikö tuotos ko. ketjuun. Tällä sivustolla ei ole ennakkomoderointia - kuten varmaan tiedättekin, eli jokainen tuotos, joka on onnistuneesti lähetetty, ilmestyy ko. ketjuun. Moderointi voi kohdistua ainoastaan julkaistuihin teksteihin ja kuviin.

Tekniset ongelmat kohdistuivat yhteen päivään, joten sen yhteydessä kadonneet viestit on jäljitettävissä sikäli kuin kirjoittaja muistaa, milloin on viestin lähettänyt.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 09.02.11 - klo:17:20
Ehdottomasti kannattaa katsoa heti viestin kirjoituksen ja olettamansa lähettämisen jälkeen, ilmestyikö tuotos ko. ketjuun.

Juuri näin.

Itse olen laittanut asetuksiin ruksin Palaa aina viestiin lähettämisen jälkeen aktiiviseksi, silloin lähetyksen jälkeen palataan vielä ketjuun juuri kirjoitettuun viestiin. Ja tämähän löytyy: Profiili->Keskustelualueen asetukset->ja ruksi ruutuun Palaa aina viestiin lähettämisen jälkeen

Tällöin näet aina että kirjoitettu viesti myös todella päätyi foorumille.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 09.02.11 - klo:15:52
Kuplalla tarkoitat ilmeisesti Cyclic Stig:iä? Tuohan oli spämmitunnusten poistamisen yhteydessä sattunut kämmi, eikä mitään moderointia.
Ihanko totta?? Oletko ihan varma, vai luetko kaikkia näitä viestejä "hauki on kala"-tyyliin?

Täältä selviää vielä toinenkin esimerkki, lukekaa tarkkaan... ::) Omassa mielessäni ainakin asettaa tämän palstan moderoinnin ja kaiken tapahtuneen kokonaan uuteen valoon. Minä en olekaan ainoa, ohoh. Muitakin VW-aiheisia foorumeita onneksi netistä löytyy. ;)

Jojio, en yhtään ihmettele kokemaasi vääryyttä. >:( Jälkikäteen "selittely" on kuitenkin se kaikkein säälittävin piirre näissä jutuissa, vaikkapa modelta/ ylläpidolta PM suoraan käyttäjälle & totuuden kertominen olisi paljon fiksumpaa. Se voisi kuitenkin johtaa siihen, että jouduttaisiin myöntämään, että "pärstäkerroin" ei vain henkilökohtaisesti miellytä (kuten veikkaan mun tapauksessa käyneen). Ja sekös olisi foorumin moraalin kannalta kiusallista... Toivottavasti sinun kohdallasi viestien poistoon löytyy edes jokin järkevä syy.

Minun kohdallani sellaista ei ole. Yli 600:n viestin & kohtuu tunnetun nimimerkin poistaminen vahinkona ei kuullosta kovin uskottavalta.... Jyri on toki anteeksipyyntönsä esittänyt ja sen olen hyväksynyt, siinä ei mitään. Mutta totuus viestien poistosta (sinunkin kohdallasi) tulisi ilmoittaa sinulle henk.koht., varsinkin kun olet asian täällä esiin nostanut. Mutta hiljaista tuntuu olevan, tyhjänpäiväistä länksytystä löytyy senkin edestä. Seuraan jälleen mielenkiinnolla mutta asiaan tuskin palaan. Ellei ole välttämätön tarve.

Over&out.

/CS

jojio

Hienoa, että cyclic olet jälleen täällä.. Juuri sen takiakkin kyselin, et miten joltain voi hävitä kaikki viestit.. Kun olen saman pistäny itekkin silmille. En silti halua boikotoida vagarenaa, vaan minusta täällä on paljon mielenkiintosta lukemista, kun joku ei löydä skoodan nappulaa jostain  ;D Mut pitäähän autosta puheen aihetta olla, ei tarvii vetää herneitä.. Mutta ihmettelen, et miks täällä kaikkia ei julkaista/poistetaan juttuja... Toki ymmärrän toisaalta, että sivuston pitäminen ajan tasalla ei ole helppoa.. Eikä täällä tarvitse kokea vittuilua siinä määrin, mitä esim ocf:än puolella. Toki siinäkin omat syysän.. Mut minun mielestä tämä on ainakin itelle ollu hyvää vapaa aikaa. Kun sitä on ihan yllin kyllin... Ja tätä foorumia lueskellessa, on aika hyvä käsitys siitä, mitä ei kannata mennä ainakaan ostamaan.. Joten ollaan sovussa jatkossakin.. hieman offtopikkia tää...  ;D

Quality

Hyvä Cyclig Stig.

Kiitos, että tulit avautumaan tänne, missä koet vääryyttä kärsineesi. Emme (sivuston ylläpito ja moderaattorit) ole nähneet mahdolliseksi lähteä puimaan Arenan asioita muilla foorumeilla. Nyt annoit meille mahdollisuuden vastata.

Syytät ylläpitoa ja moderaattoreita viestiesi poistosta. Siinä olet oikeassa, että viestit ovat hävinneet, vieläpä erittäin dramaattisesti, yhdellä kerralla kaikki. Väität, että teko on tahallinen ja kohdistuu Sinuun henkilönä ja kirjoitustesi sisältöön. Olet kuitenkin hyväksynyt Jyrin julkisen anteeksipyynnön ja samalla perustelut viestien poistolle. Eli sen, että kyseessä oli puhdas vahinko. Kun roskapostia, johon itse olit vastannut, siivottiin, meni epähuomiossa poistoon myös Sinun nimimerkkisi ja siinä samalla myös kaikki kirjoittamasi viestit. Nyt kerrot, että hyväksyt anteeksipyynnön, mutta väität edelleen viestien poistoa tahalliseksi.

Väitteelläsi nimimerkkisi ja viestiesi tahallisesta poistosta teet sivuston ylläpitäjistä valehtelijoita. Voin kertoa, että itse tiedän, en luule, usko enkä oleta, että kyse on vahingosta, ei tahallisesta teosta. Sivuston ylläpitäjillä ei yksinkertaisesti ole varaa eikä tarvetta ruveta valehtelemaan tällaisissa asioissa.

Syytteesi on erittäin vakava. Siksi pyydän: kerro motiivit, miksi valehtelisimme? Miksi emme kertoisi totuutta? Meillä ei ole mitään tarvetta mihinkään ajojahteihin, eikä sellainen kuulu foorumin toimintatapoihin. Yksittäisiä viestejä olemme poistaneet silloin, kun on  menty kohtuuttomiin asiattomuuksiin, samoin, kun on kyse räikeästä roskaamisesta, kuten oli myös oman nimimerkkisi katoamiseen liittyneessä tapauksessa. Eli roskaposti oli shittiä, jota kukaan ei sivustolle kaipaa. Mutta se oli täysin eri asia kuin sinun asialliset kirjoituksesi.

Jos et tätä vastausta ymmärrä etkä hyväksy, se on Sinun ongelmasi ja menee kyllä vainoharhaisuuden puolelle.

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Quality - 10.02.11 - klo:06:51
Emme (sivuston ylläpito ja moderaattorit) ole nähneet mahdolliseksi lähteä puimaan Arenan asioita muilla foorumeilla. Nyt annoit meille mahdollisuuden vastata.
Ole hyvä. Jep ja NO. Jyrin anteeksipyynnön olen hyväksynyt, ja niin on edelleen. Perustelut viestien poistolle ovat täysin irrelevantti asia, sitä en hyväksy enkä tule koskaan ymmärtämään. Kyseessä on "pärstäkertoimen" perusteella tehty poisto, se kaikille palstalaisille tiedoksi. Lukekaapa edellä olevasta linkistä http://www.ultimatevw.com/keskustelu/?cmd=aihe&id=16723&sivu=3UltimageVW:ltä kuinka hommat täällä hoituvat. Eipä ole ainoat viestini jotka tällä palstalla ovat "kummallisesti" poistuneet..

Olette kuitenkin nähneet kohtuulliseksi tulla toiselle foorumille (sen moderoinnin puutteessa) informoimaan tämän palstan väkeä (moderaattoreita) palstan ongelmista. Paitsi että ette sitten ota kantaa kuitenkaan tämän palstan muihin asioihin? Eli käytätte toista palstaa pelkästään omiin tarpeisiinne ilman, että näette mahdollisuutta vastavuoroisuuteen. Kohtuullisen alhaista toimintaa. Tai siis enemmän kuin "kohtuullisen".

LainaaEmme (sivuston ylläpito ja moderaattorit) ole nähneet mahdolliseksi lähteä puimaan Arenan asioita
Sinäkö et ole tämän saitin asioita käsitellyt toisaalla?? Pätkimisiä? Mikä siinä sitte on, ettei muita asioita voi puida?? Palstan "maine"? Heh.

petterik

Kyllä minultakin jotain poistui mystisesti. Ei mitään vakavaa, mutta ei kyllä mitään hajua miksi. Kyllähän se itsellä foorumin alkuinnostus vähän laantui samalla.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 10.02.11 - klo:07:34
Ole hyvä. Jep ja NO. Jyrin anteeksipyynnön olen hyväksynyt, ja niin on edelleen. Perustelut viestien poistolle ovat täysin irrelevantti asia, sitä en hyväksy enkä tule koskaan ymmärtämään. Kyseessä on "pärstäkertoimen" perusteella tehty poisto, se kaikille palstalaisille tiedoksi.
Kuten kerroin sinulle henkilökohteisesti ja myös tuossa julkisessa anteeksipyynnössä, niin sinun tapauksessa oli tosiaan kyse puhtaasti inhimillisestä virheestä, jonka minä tein, ei kukaan muu moderaattoreista. Palstan asetuksia on korjattu tuon tapahtuman johdosta siten että enää eivät poistetun käyttäjän viestit poistu kokonaan vaan jäävät talteen "roskakoriin". Sinun tapauksesi oli todella, todella valitettava vahinko ja ymmärrän sen että se tuntuu erittäin pahalta. En tiedä taustoja siihen että koet ylläpidon kohdelleen sinua jo aikaisemmin "puolueellisesti", mutta tiedän että meidän moderaattorit oikeasti yrittävät vain parhaansa mukaan pitää palstaa kuosissa, eivätkä tahallisesti todellakaan kohdista toimiaan tiettyjen käyttäjien kirjoituksiin.

Tuosta sinun tapauksesta vielä sen verran että kyseinen tapahtuma tapahtui aamuyön tunteina, jolloin liian pikaisesti liian väsyneenä tein sinun nimimerkkisi poiston, tarkistamatta asiaa kunnollisesti, kiire johtui siitä että kun kyseessä on spämmääjä tulee asioihin reagoida riittävän pikaisesti jotta ei palsta hukkuisi robottien viesteihin, sinun viestisi eivät sitä olleet. Tämä alusta ei vain valitettavasti kerro tunnuksien poiston yhteydessä kuinka monta viestiä kyseinen nimimerkki on kirjoittanut tai tarjoa siihen automaattista näkymää.

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: petterik - 10.02.11 - klo:08:10
Kyllä minultakin jotain poistui mystisesti. Ei mitään vakavaa, mutta ei kyllä mitään hajua miksi. Kyllähän se itsellä foorumin alkuinnostus vähän laantui samalla.

petterik:
Osaatko sanoa yhtään, miltä alueelta / mihin ajankohtaan tällaista on tapahtunut. Kuten tässäkin on jo tuotu esille, niin nykyään kaikki poistettavat viestit menevät roskakoriin. Jos nämä viestien katoamiset ovat tapahtuneet ennen tuota roskakori-toiminnon käyttöönottoa, niin sitten ei valitettavasti ole noista enää "kirjanpitoa".

kaikille:
Yleensäkin kaikille voisin sen verran mainita (kuten myöskin on aiemmin todettu), että käykää katsomassa viestin lähettämisen jälkeen, että viesti näkyy oikeasti ketjussa. Tuo on varmiste siitä, että viesti on tallennettu.

Toisekseen, jos näitä viestejä katoaa, niin mielellään viipymättä yhteyttä, niin mahdollisen ongelman selvittäminen on helpompaa.

Moderoinnista yleisesti voisi todeta, että tottakai asiattomuuksiin puututaan. Tehdään niin tai näin, niin koskaan ei voida kaikkia miellyttää. Edelleenkin olen kuitenkin valmis vaikka oikeudessa todistamaan, että yhdenkään aktiivisen jäsenen tunnusta viesteineen ei ole tältä forumilta poistettu tahallaan / "pärstäkertoimen" perusteella!

Lisäksi tässä yhteydessä haluaisin myös muistuttaa että herjaaminen ja muu vastaavanlainen toiminta myös nettiforumeilla on suomen rikoslain puitteissa rangaistavaa toimintaa ja tämä koskee niin minua kuin sinuakin.

petterik

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 10.02.11 - klo:09:14
petterik:
Osaatko sanoa yhtään, miltä alueelta / mihin ajankohtaan tällaista on tapahtunut. Kuten tässäkin on jo tuotu esille, niin nykyään kaikki poistettavat viestit menevät roskakoriin. Jos nämä viestien katoamiset ovat tapahtuneet ennen tuota roskakori-toiminnon käyttöönottoa, niin sitten ei valitettavasti ole noista enää "kirjanpitoa".

Olisikohan ollut Polo 6R alueelta. Enpä muista varmaksi. Mutta tilanne oli sellainen, että edeltä lähti jostain syystä viesti, jota olin kommentoinut. Ehkä siksi oli järkevää poistaa myös minun viestini, joka jäi irrallisesksi.

Toinen jännä oli kun hauska BMW-mainos poistettiin, jota olin kommentoinut. Tällöin kerkesin itse poistamaan kommenttini, joka jäi ilman mainosta.

Eli lähinnä vaan rupes mietityttämään, että miksi tänne kommentoin mitään kun edellinen viesti saattaa poistua yllättäen. Näissä kyllä varmaan kyse on ollut siitä, että viestin kirjoittaja on itse jostain syystä halunnut poistaa viestinsä. En siis koe kohdanneeni suurta henk. koht. vääryyttä  ;)

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: petterik - 10.02.11 - klo:09:30
Toinen jännä oli kun hauska BMW-mainos poistettiin, jota olin kommentoinut. Tällöin kerkesin itse poistamaan kommenttini, joka jäi ilman mainosta.

Eli lähinnä vaan rupes mietityttämään, että miksi tänne kommentoin mitään kun edellinen viesti saattaa poistua yllättäen. Näissä kyllä varmaan kyse on ollut siitä, että viestin kirjoittaja on itse jostain syystä halunnut poistaa viestinsä. En siis koe kohdanneeni suurta henk. koht. vääryyttä  ;)

Tuollainenkin ominaisuus oli aiemmin, että välistä pystyi poistamaan omasta viestinsä ja juuri noista syistä tuo ominaisuus ei ole enää käytössä.

Noihin muihin en kyllä valitettavasti osaa sanoa mitään. Itse olen lähinnä joskus kauan sitten poistanut vanhentuneita myynti-ilmoituksia tai niitä myynti-ilmoja, joissa on merkitty "Saa poistaa". Näiden mukana on tietysti lähtenyt myös viestejä, joita muut käyttäjät ovat kommentoineet ko. topiciin.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 10.02.11 - klo:09:14
Lisäksi tässä yhteydessä haluaisin myös muistuttaa että herjaaminen ja muu vastaavanlainen toiminta myös nettiforumeilla on suomen rikoslain puitteissa rangaistavaa toimintaa ja tämä koskee niin minua kuin sinuakin.
Oi ja voi. Vastaan, koska ilmeisesti tämä(kin) on suunnattu minulle, koska olen arvostellut palstan moderointipolitiikkaa toisaalla. Oletko miettinyt, kuinka se sama laki suhtautuu siihen, että ihmisten tekstejä poistellaan asiattomasti nettifoorumilta? Ilman, että ne tekstit ovat foorumin sääntöjen sen paremmin kuin Suomen lain vastaisia? Vahinko tai ei... Kannattaa miettiä...

Yllättävän (tai itseäni ei kyllä yllätä) moni on tullut tähänkin topikkiin asiasta avautumaan, pitäisiköhän asiaa miettiä asiaa hiukan tarkemmin? How to rule the sandpitch?

loginpass

Aikuiset? Miehet? kinastelee kuin akat, LOL.

;D

MTu

Moderaattoreille kysymys: Tukeeko alusta sellaista toimintoa, että keskusteluista poistetut viestit jäisivät johonkin julkiseen häpeänurkkaan talteen? Tarkoitan että kaikki poistetut viestit löytyisivät yhdestä threadista, ja mikäli oma viesti jostain katoaa - voisi sen käydä tarkistamassa em. roskakorista, ja jos ei löydy - julistaa kadonneeksi. Samalla tulis tommonen yleisviihdyttävä ketju perustettua mistä vois käydä aikansa kuluks lukemassa kaikki päivän ylimenneet keulimiset foorumilta.  ;D

Toinen homma... Moden ei ehkä kannata aina loputtomiin puolustella kantaansa - kertaalleen ilmaistu asia menee perille sinne mihin se on yleensä mennäkseen, toisto harvemmin parantaa tilannetta. Tilanteeseen tyytymättömien ei ole pakko aikaansa mielestään huonosti moderoidulla palstalla kuluttaa. Voi perustaa oman voorumin, tai mennä sinne mikä tuntuu parhaalta. Kaikki nyt vaan ei ole koskaan sopineet samalle hiekkalaatikolle - syystä tai toisesta.
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 10.02.11 - klo:13:52
Oletko miettinyt, kuinka se sama laki suhtautuu siihen, että ihmisten tekstejä poistellaan asiattomasti nettifoorumilta?

Täysin sallittua. Sivuston ylläpidolla ei ole mitään velvollisuutta julkaista tai säilyttää tekstejä ja Jyri voi halutessaan vaikka potkia kaikki pellolle täysin vapaasti. Tilanne on sama ihan jokaisella nettifoorumilla ja muita kuvitelmia ei kannata elätellä.

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: loginpass - 10.02.11 - klo:13:58
Aikuiset? Miehet? kinastelee kuin akat, LOL.

;D

Naureskelin samaa itsekin.  ;D

Nämä asiat on mun mielestä käsitelty jo kerran ellei kaksi tai kolmekin kertaa mutta aina juttu jatkuu vaan. No minäpä poistun takavasemmalle tästä.

VAG!

Tämä nyt on tietty vain oma mielipide, mutta mun mielestä ylläpidon kannattaisi nyt lopettaa Cyclic Stig -jutun kommentointi. Ylläpito ja modet ovat selkeästi ja asiallisesti kertoneet oman kantansa tapahtuneeseen ja nyt on selvää, että ne kannanotot eivät tule muuttamaan Cyclic Stigin kantaa. Stigin elämäntehtävä on nyt julistaa pahaa sanaa tästä foorumista ja ei sille kukaan nyt oikein voi mitään. Sääli sinänsä, kun Stigin kommentit ennen spämmejä oli ihan asiallisia ja kiinnostavia.

Mitä enemmän tätä juttua yritetään ylläpidon toimesta kommentoida, sitä syvemmälle mennään suohon. Antaa Stigin (ja muiden halukkaiden) kommentoida, mutta Stigin osalta suosittelisin ylläpidolle kommentoinnin lopettamista. Jokainen lukija ja kirjoittaja voi kyllä nykyisin esillä olevilla tiedoilla muodostaa kannan siitä, onko tämä foorumi hyvä vai huono paikka keskustella.

Sitten vielä hiukan itse otsikosta. Itsekin olen pari kertaa luullut, että viestejäni on poistettu, mutta lähes aina ne siiretty muualle, kun keskustelua on jaettu osiin. Omat kommentit voi katsoa helposti omasta profiilista ja sieltä ne löytyy, vaikka siirto olisikin tehty. Kerran tai kaksi on kommentti oikeasti kadonnut, mutta tämä on liittynyt jonkun edellisen viestin poistamiseen. Eli edellisen kommentin kirjoittaja on poistanut itse oman kommentin ja samalla on sitten ilmeisesti myös minun kirjoittama vastine kadonnut. Nykyään viestejä ei voi enää itse poistaa, joten tätä ei voi enää tapahtua rivikäyttäjän toimesta.

jojio

Jatkan vielä sen verran, et ymmärrän toisaalta cyclicciä.. Kuka tahansa, jolta häviää 600viestiä, niin varmaan aiheesta avautuu täällä.. Toki ylläpitäjillekkin voi sattua virheitä ja sattuukin.. Mehän ollaan vaan ihmisiä ja tietokoneetkaan ei kaikkeen pysty.. Mut se että tästä tuli tämmönen vittuilu topicci jälleen kerran.. On aika ärsyttävää.... Veikkaanpa, et kukkastakin saattas hieman aivoon ottaa, jos hänen tunnuksesan häviäis. Mikä kumma siinä on et joka palstalla on näitä päänaukojia... Jos ei oo järkevää sanottavaa, niin voisko olla hiljaa??? Toivottavasti jatketaan näissä merkeissä asia linjalla. Ja jokaisella on oma mielipide, toinen tykkää ferrarista toinen skodasta.  ::)

Jyri

Valitettavasti vaikuttaa siltä että asiaa ei saada käsiteltyä sen parempaan malliin kuin on jo selitetty.

Tämä aihe menee lukkoon ja keskitytään olennaiseen eli keskustelemaan VAG tuotteista.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy