Yeti 1.4 pakokaasujen valvontajärjestelmä valo palaa

Aloittaja hugivaipugi, 30.03.19 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

hugivaipugi

Muutaman päivän käytössä ollut Yeti 1.4 126 000 km/minulla ajettu n. 130 km. Sohjossakin ajettu..Märkää on ollut. Eilen syttyi tämä valo ja tyhjäkäynnillä moottori tärisee, putputtaa.. Varovasti ajelin pihaan, muutaman km. Myyjälle soittelin antoi luvan viedä paikalliseen isompaan korjaamoon jossa saadaan koodit luettua. Vienkö sinne, vai soitanko hinurin ja viedään myyjälle 80 km päähän heidän merkkikorjaamoon.Ajoturvan perusteella olen saapa 3pv sijaisauton?? Myös huolenpitosopimus on, mutta en ole kyllä tässä vaiheessa valmis maksamaan yhtään mitään juuri ostetun kylläkin käytetyn auton korjauksesta. Vastailkaa kokeneemmat.

9987

Kerro liikkeeseen josta ostit että laittakaa kuntoon.

Eli itse ei kannata alkaa ehdottelemaan ulkopuolista liikettä ja järjestelemään korjausta.

hugivaipugi

Niin tässä se hankaluus piilee. Myyjäliike on 80 km päässä. Mutta kaipa he sen osaavat. Katotaan maanantaina.
Ei tänne kyllä monta kertaa viiti kirjotella on sen verran hankalaa tuo varmistus. Todella epäselvät kirjaimet.

Skeida-Bob

Heitä ajan kuluksi muutama diipadaapaposti niin se nörttipölhöjen kiimaunivarmistuspöljäily loppuu. Ja älä tee itse mitään autollesi jos se on juuri hankittu ja oletettavasti toimivana hankittu vaikkakin käytetty, tee reklamaatio kirjallisesti ja vaadi kuntoon saattamista tai kaupan perumista. Kirjeenvaihto talteen, meilit jne. Jos se on Laakkoselta niin toivotan onnea, erityisesti he ovat kovia sälyttämään selkeitäkin tapauksia ostajan vastuulle, vedoten vaikkapa nyt kilometreihin ja siihen että heidän tekemässään myyntikuntotarkastuksessa ko. vikaa ei ollut havaittu, joten sitä ei myytäessäkään ollut. Tälläkin foorumilla jumalansanan asemaan nostetulla virhevastuulla ja kuudella kuukaudella voi pyyhkäistä vaikka omaa ateriaan. Btdt ja edelleen kuluttajariitajonossa jo pitkästi yli puolivuotta.
jo läks pazka pihasta.

Nepper

Auto heti myyjäliikkeen huoltoon jos heillä sellainen kerta on. Laakkosen morkkaus yleisellä tasolla on melkoista liioittelua. Itse sain heiltä ilman mitään mutinoita useamman tuhannen remontti kokonaisuuden 130tkm ajettuun autoon. Tutuillani on myös samoja kokemuksia. Mitä nopeammin ja asiallisemmin näitä reklamointeja hoitaa sitä helpommin asiat sujuvat yleensä.
Who the f&#k is General Error and why is he reading my hard disk??!  HEX-USB+CAN/Hex V2/Autel AP200/Iscancar MM-007/...

tapanixxx

Ettei vaan olisi mennyt sytytyspuola. Ei kannata ajaa koska vaarana on katin vaurioituminen.

hugivaipugi

Tyyppivika! Jakopään ketju meni vaihtoon kaikkine romppeineen. Asiasta keskusteltu monta päivää. Minun Fragus-sopimukseni on maksumies. Tästä paljonkin tarinaa, mutta kerron sen paremmalla ajalla, kunhan paha mieli vähän tasoittuu. Väännettiin kyllä tosissaan, juristia myöten.

hugivaipugi

niih...saisko nuo kirjaimet pois... :-\

hugivaipugi

oliko tämä huuli vai lähteekö nuo älyttömät kirjaimet pois kirjoittamalla?

M_M

Lainaus käyttäjältä: hugivaipugi - 05.04.19 - klo:16:43
oliko tämä huuli vai lähteekö nuo älyttömät kirjaimet pois kirjoittamalla?

Lähtee ne... ei varmistele enää kun on tarpeeksi monta viestiä kirjoitettuna.

hugivaipugi

Paljonko on tarpeeksi monta? Että lähtee  ne varmistukset?
Skoda Yeti kotona. Jakopään ketjun vaihto kaikkine romppeineen. Laskun summa 1745 â,¬ joka menee Fragus sopimuksesta. Senverran autoliike vastuuta otti, että jos minun Fragus sopimukseni jäljelle jäävä osa 3255 ylittyy he maksavat tämän korjauksen 1745 verran. Kysymys kuuluu kellä nyt vuoden aikana on korjauksia 5000 euron verran. Eikö se ole jo aika romu koko auto jos noin paljon tulee korjauksia vuoden aikana. Parempaakaan sopimusta ei saatu. Kyllä keljuttaa kunhan jaksan ehkä tämä story pitää kertoa vielä maahantuojalle, en tiedä onko siitä hyötyä. Masentaa koko touhu. Tässä on kusetuksen maku.

hugivaipugi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy