Polon hankinta 1.4 vapari/gt 1.4.

Aloittaja Jason, 24.03.19 - klo:12:20

« edellinen - seuraava »

Jason

Moi.

Olen koittanut nyt näitä selvittää mikä olisi viisain vaihtoehto koneista olin päätellyt että 1.4 vapari olisi vahvin/huolettomin, mutta luin että olisi vw heikoin kone?

Onko millaisia kokemuksia tuosta gt 1.4 sylinterin lepuuttaa toiminnolla varustetusta mallista.?Onko täällä jotain ketjua missä olisi gt vikoja kirjattu?

Tai mikä olisi paras vaihtoehto 09->poloista siis koneeltaan.

Kiitos. 😊

Japa79

Moi!

Meillä on 2015 mallinen BlueGT ollut uudesta asti. Ajettu nyt n,60tkm ja hyvin on toiminut. Ihan alkuun jouduttiin ilmastointilaite takuuseen uusimaan, mutta sen jälkeen on menty pelkillä huolloilla 15tkm välein. pieni kulutuksinen ja suht pirteä pikkuauto.
Volkswagen Golf GTI CS 2.0tsi -23
Volkswagen Polo BlueGT 1.4tsi -15

Ex.
Volkswagen Golf GTI 2.0tsi -20
Volkswagen Golf GTI 2.0tsi -17
Volkswagen Passat Highline 2.0TDI DSG -06

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy