Imuputkistossa öljyä/bensaa

Aloittaja Tommi87, 24.01.19 - klo:00:10

« edellinen - seuraava »

Tommi87

Avaisin imuputkiston ja huomasin sen olevan olevan märkänä bensasta tai öljystä ehkä molemmista. Melkein ilmansuodattimelle asti. Onko tämä normaalia?
Moottori TSI 1,4 BMY.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy