Octavia 2.0 TSI 190 4x4 DSG Style

Aloittaja Pasilli, 29.12.18 - klo:11:10

« edellinen - seuraava »

Pasilli

Itselle ensimmäinen VAG konsernin auto tulossa.
Kaupat tehty tällä viikolla, toimitusaika 2 - 3 kk  ::)

Metallinhohto musta, varustepaketteja:
Care connect
Digitaalinen mittaristo
Dynamic- paketti
Style- paketti
Winter- paketti
Canton audio- paketti

Pitkät muutamat kuukaudet odotella autoa

Pasilli

Nyt ollut pari päivää ajossa ja ai että kun on makiat kyydit :) Voimaa tuntuu olevan ihan kivasti. Biisivehkeet soi mukavasti ja pitää niitä tässä vähän koittaa säädellä kun ehtii.






lari

On se komia.
Olen ihmetellyt kun VW ei ole tuota konetta laittanut esim. Golf Alltrackiin vaan siellä mennään vielä 1.8 TSI:llä.
Mutta VW:n politiikkaa ei voi oikein aina ymmärtää....

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy