Kirjoittaja Aihe: Kuukausimaksulliset autopesulat, GoWash, Juhlapesu, jne...  (Luettu 11892 kertaa)

Poissa vagfani

• Täysjäsen
    • Profiili
Vs: Kuukausimaksulliset autopesulat, GoWash, Juhlapesu, jne...
« Vastaus #30 : 05.01.20 - klo:20:45 »
Vuosaaren harjat pitäisi kyllä vaihtaa, tänään oli parhaimmillaan viisi autoa jonossa ja yksi sisällä. Kaksi autoa lähti jonosta, kun eivät halunneet enää odottaa vuoroaan.

On noista palautetta laitettu juhlapesun suuntaan, mutta eivät tee asialle mitään.

Poissa Samste

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #31 : 05.01.20 - klo:21:00 »
Palaute Juhlapesulle ei ole oikea kanava, sillä ne vain maksavat subventiota Hokille pesuista mitä Juhlapesun asiakkaat ostavat. Olen itse antanut suoraan Hokille palautetta niistä harjoista, mutta heidän mukaansa niissä ei ole mitään vikaa. No, kohtahan koko ABC Vuosaari vedetään matalaksi kerrostalojen tieltä.

Vuosaaren harjat pitäisi kyllä vaihtaa,

On noista palautetta laitettu juhlapesun suuntaan, mutta eivät tee asialle mitään.
Skoda Superb my19 Style Combi 1.5 TSI DSG

Poissa vagfani

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #32 : 05.01.20 - klo:21:25 »
Kyllä, ostavat kapasiteettia ABC-ketjun asemilta. Ovat luvanneet ostaa lisää kapasiteettia, mutta ei ole näkynyt.

Poissa vagfani

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #33 : 10.01.20 - klo:19:40 »
Kokeilin tänään Käpylän ABC-pesua, kun Vuosaaressa jonoa, kuten yleensä. Todella mustat harjat ja paras pesuohjelma puuttuu. Tehohon kuivaus, jätti melko märäksi.

Poissa Variant

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #34 : 10.01.20 - klo:20:29 »
Kokeilin tänään Käpylän ABC-pesua, kun Vuosaaressa jonoa, kuten yleensä. Todella mustat harjat ja paras pesuohjelma puuttuu. Tehohon kuivaus, jätti melko märäksi.

Suosittelen Malmin tai Pitäjänmäen ABC-pesua, näissä on v. 2016 koneet. Olen käyttänyt Malmilla tuota Juhlapesun jäsentarjousta Autoliitolle (harjallinen juhlapesu a 15€ viiden pesun paketissa). Välillä yöaikaan 22-06 pestäessä taas ABC:n omia ohjelmia (-50% alennus).
Golf 7.5 Variant 2019 85kW DKRF DSG
ex: Golf VI Variant 2010 90kW CAXA DSG

Poissa vagfani

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #35 : 10.01.20 - klo:20:39 »
Kiitos vinkeistä! Kokeilen niitä seuraavaksi!

Poissa Tos®

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #36 : 14.02.20 - klo:14:00 »
Juhlapesun vuosisopparin saa nyt ystävänpäivänä Autoliiton hintaan 45e/kk koodilla YSTÄVÄ20.

Olen itse käyttänyt Seinäjoen toimipistettä, pesurissa on pyörivät suuttimet...
yksi ei pyöri lainkaan vaan syytää pistemäisen suihkun kylkeen.
Käytän harjatonta pesua säännöllisesti.

Olen keskustellut naamakirjan kautta yrityksen omistajan kanssa, eiköhän se tule kuntoon joskus.
Tiguan .:R-Line -16
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Poissa bowtie81

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #37 : 14.02.20 - klo:14:18 »
Juhlapesun vuosisopparin saa nyt ystävänpäivänä Autoliiton hintaan 45e/kk koodilla YSTÄVÄ20.

Olen itse käyttänyt Seinäjoen toimipistettä, pesurissa on pyörivät suuttimet...
yksi ei pyöri lainkaan vaan syytää pistemäisen suihkun kylkeen.
Käytän harjatonta pesua säännöllisesti.

Olen keskustellut naamakirjan kautta yrityksen omistajan kanssa, eiköhän se tule kuntoon joskus.

olisko oikeampi kanava lähettää asiakaspalveluun tuosta viesti, en usko, että yrittäjällä on aikaa hoidella eteenpäin jotain suuttimen vaihtoja eikä varmaan ole kiva, että vikoja raportoidaan faceen joka on kuitenkin markkinointikanava? Itse olen raportoinut asiakaspalveluun havaitsemani viat ja ne on korjattu ajan myötä.

Poissa Tos®

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #38 : 14.02.20 - klo:14:29 »
Yksityisviestinä toki, ei julkisesti  8)
Huolto on käynyt paikalla, vaan ei ole vaihtanut suutinta.

Yrittäjä on myös ollut mukana katsomassa pesurin käyttäytymistä...
Tiguan .:R-Line -16
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Poissa akk

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #39 : 14.02.20 - klo:19:04 »
Palaute Juhlapesulle ei ole oikea kanava, sillä ne vain maksavat subventiota Hokille pesuista mitä Juhlapesun asiakkaat ostavat. Olen itse antanut suoraan Hokille palautetta niistä harjoista, mutta heidän mukaansa niissä ei ole mitään vikaa. No, kohtahan koko ABC Vuosaari vedetään matalaksi kerrostalojen tieltä.

Noin yleisesti ottaen kenen kanssa olet tekemisissä/sopimussuhteessa, on se oikea taho jonka kanssa asioit ja sovit asioista. Se mitä he ovat sopineet muiden kanssa ei ole sinun huolehdittavana.
Tiguan 1.4 TSI 150hv 4Motion dsg comfortline [W61,W62,9S8,WQ1,PM5,P14,WK4,WHA,1M6,PFX] -18

Poissa track08

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #40 : 17.02.20 - klo:07:21 »
ABC pesulat joissa uudet pesukoneet tekee kelpo jälkeä. Varsinkin harjaton pesu huomattavasti tehokkaampi kuin esim juhlapesun oma linjasto.

Mitähän on nuo uudet pesukoneet, jotka tässä mainitaan? Yksi tuttava kertoi että Hämeenlinnan ABC Tiiriön pesukatu tekee hyvää jälkeä, mutta ainakin harjaton pesu teki ihan kelvotonta jälkeä. Auto oli vahattu viikkoa aiemmin ja päällä oli vain hiekkatien pöly, mutta harjaton pesu jätti auton ihan kuranväriseksi. Kävin pyytämässä henkilökunnan katsomaan ja sanoin että tällanen tästä nyt tuli ja sanoivat että eihän harjattomalla oletusarvoisesti tule puhdasta, että he suosittelevat kaikkia muita pesujaan. Olin vähän kysymysmerkkinä, kun ei mulla tällaisia kokemuksia aiemmin ollut harjattomista pesuista. Sain ajaa uudelleen harjattomaan pesuun veloituksetta, mutta eihän se pesujälki siitä miksikään muuttunut. Ajoin seuraavana päivänä Martinlaakson Hesepesuun, missä aiemmin on tullut puhdasta jälkeä harjattomalla pesulla ja noin korvakuulolta tuntui että painepesureissa oli ihan eri paine kyseisessä pesussa. Myös pesujälki oli aivan eri luokkaa ja halvelmmalla kuin ABC:n pesukadulla.

Kiinnostaisi kyllä löytää pääkaupunkiseudulta pesukatu, jossa harjaton pesu tekee puhdasta jälkeä ja saatavilla on kuukausimaksullinen harjaton pesu.

Poissa a_jaba

• Konkari
  • Bensa kuuluu ruohonleikkuriin
    • Profiili
« Vastaus #41 : 17.02.20 - klo:08:34 »
Mitähän on nuo uudet pesukoneet, jotka tässä mainitaan?

https://goo.gl/maps/XFDGVPQhSofdAs9DA

Tuolla Malmin ABC kylmäasemalla on ainakin modernin oloinen pesukone (ei pesukatu) ja sinne saa mennä myös juhlapesun asiakkaat. Itse en ole kokeillut siellä harjatonta pesua mutta harjallinen on ainakin parhaimmistoa mitä nyt muutaman paikan kokeilulla pystyn vertailemaan.
Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm ->
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm

Poissa Jönglööraaja

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #42 : 17.02.20 - klo:11:52 »
Ite käytän BG: llä etupäässä harjattomassa. Onhan se nyt selvää ettei harjaton juttu tee yhtä hyvää jälkeä.
Mekaanisen kosketuksen paska  vaatii.
Harjatonkin OK kun käyttää useammin.

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy