Luovutushuolto ja uuden auton vastaanotto

Aloittaja lari, 04.12.09 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

duke7

Björn

Skula

Romurautaa ja paalivehkeitä.

Erkka

VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Markku J

skula kirjoitteli aiemmin halvemmasta hintaluokasta ja tuntui vakuuttuneelta 1.4 TSI:n riittävyydestä Suomen oloihin, joten veikkaan facelift -farkkua 1.4 TSI:llä.

Tosin kommentti tuulipukukansan tylsästä A4:stä taas puoltaisi arvausta CC:n puolesta.

MVA

Ja uuteen Passattiin saa aktiviisen vakionopeudensäätimen  8)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: MVA - 21.06.11 - klo:15:15
Ja uuteen Passattiin saa aktiviisen vakionopeudensäätimen  8)

Mutta auto piti saada nopeasti alle, olisikohan maassa ollut joutilaana aktiivivakkarilla varustettua yksilöä ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Skula

Ehhehe!

Pasuuna ku pasuuna.

Kuten tuolla aiemmin sanoin että tämä "pääauto" tulee lompakolla, järjellä ja tunteella ristiin. Kekkosautoa sit katotaan enemmän "sillä" silmällä..

Mutta asiaan.. Tänään tuli vielä meiliä myyjältä.. Ei ollut sen sävyinen viesti kuin olis voinu olla.. Oli unohtanut myös laittaa öljypönikän mukaan, kuten myös parkkikiekon ja lumiharjan.. Arvata saattaa ajanko hakemaan..

MTu

Lainaus käyttäjältä: skula - 21.06.11 - klo:21:30
Ehhehe!

Pasuuna ku pasuuna.

Kuten tuolla aiemmin sanoin että tämä "pääauto" tulee lompakolla, järjellä ja tunteella ristiin. Kekkosautoa sit katotaan enemmän "sillä" silmällä..

Mutta asiaan.. Tänään tuli vielä meiliä myyjältä.. Ei ollut sen sävyinen viesti kuin olis voinu olla.. Oli unohtanut myös laittaa öljypönikän mukaan, kuten myös parkkikiekon ja lumiharjan.. Arvata saattaa ajanko hakemaan..

;D Kokolailla nappisuoritus myyjältä  ;D
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

Urlaub

Onko tosiaan myyjän tehtävänä nakella takakonttiin öljypöniköitä ja p-kiekkoja?

Ei ihme, että myyjillä ei tunnu olevan aikaa asiakaspalveluun..

Skula

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 21.06.11 - klo:21:41

Toivon hartaasti että Urlaub saa joskus samaisen kohtelun ja uuden auton luovutuksen kun minä tänään. Jos sinulla joskus siihen on var.. eiku mahdollisuus.. Jos se kerran on niin OK..

Markku J

Mutta onkos tämä skulan pasuuna sitten merkittävästi halvempi kuin A4 oli ? Miksi vaihtaa halvempaan ja spekseiltään paljon vaatimattomampaan, jos rahaa käteen jää jotain reilu kymppitonni ? Ja syy oli, että A4 oli liian tusinatuote / ilman fiilistä. Rahasyistä voin vaihdon aina ymmärtää, mutta muuten en ollenkaan. Ei niitä yksilöllisiä fiilareita Passat sekään tarjoa.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 21.06.11 - klo:21:41

Kyllähän tuokin on osa palvelua, mulla tuli Ocussa mukana öljypönttö, lumiharja, pojalle Yeti pehmo takapenkille, itselle Skodan tuulen/veden pitävä fleecetakki sekä kunhan saavat tavaraa maahan niin tulee vielä Ocun pienoismalli vitriiniin ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Skula

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 21.06.11 - klo:21:46Ei niitä yksilöllisiä fiilareita Passat sekään tarjoa.

Se ei ollut missään vaiheessa tarkoituskaan.. Audi ei vaan koskaan minulle täysin avautunut tuotteena, siirryin kansanmerkkiin ja edullisempaan sellaiseen..

Se on ihmismieli outo.. Auto voi olla aivan loistava, joidenkin mielestä jopa parasta mitä sillä rahalla saa, mutta minä en vaan siitä sitten kuitenkaan syty..

Nyt hain taloudellisen, tilavahkon ja edullisen tuotteen.. Jotta voin suunnitella tulevaa muutenkin kuin autoilevan ihmisen silmin.. Eli tarkoitus on laittaa rahaa muuallekin kuin autoon.. Toistaiseksi..

jni

Minullakin lähtiessä myyjä vielä huusi perään, että odota meinasi unohtua... ja toi lumiharjan sekä pysäköintikiekon.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Markku J

Ymmärrän perusteet, mutta sait rahaa taskuun aika vaatimattomasti tässä vaihdossa. Kymppitonni plus ? Itse arvostan autojen erot isommaksi, kuin tuon rahan. Jos taas olisit rahapulassa, niin et ostaisi uutta autoa ensinkään.

jni

^Tätäkin palstaa kun seuraa, niin oma kokemus vain vahvistuu: Autonvaihto on enempikin tunne- kuin järkiasia. Vaikka sitä yrittää itselle ja lähiympäristölle perustella milloin milläkin järkisyyllä, niin kyllä totuus taitaa olla muualla? :)
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Skula

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 21.06.11 - klo:21:55
Ymmärrän perusteet, mutta sait rahaa taskuun aika vaatimattomasti tässä vaihdossa. Kymppitonni plus ? Itse arvostan autojen erot isommaksi, kuin tuon rahan. Jos taas olisit rahapulassa, niin et ostaisi uutta autoa ensinkään.

Markku J hyvä.. arvostuksia on monenlaisia. Itse en arvosta nykyistä B8 audin A4:sta juuri ollenkaan - se vahvistui omistusaikana - no affence B8 drivers - mä en vaan näe siinä mitään erikoista joka pitäisi sen jotenkin "pinnalla".. Siinä on hienoa tekniikka, mutta kun se nyt vaan ei iske enää yhtään.. Vanha, koluttua tekniikkaa.. Ei mitään uutuuden viehätystä edes joka kiinnostaisi minua sittenkään sen enempää että edes haluaisin pitää tuota autoa.. Se oli mainiotakin mainiompi tekosyy myydä se pois, ja siirtyä sinne missä mä oon kotona, eli VW leirissä. Ja huom. edulliseen autoon, myös pitemmässä juoksussa..

Flat

LainaaJa huom. edulliseen autoon, myös pitemmässä juoksussa..

En minäkään ymmärrä tuota skulan vaihtoa. Eikös tuossa nyt loppupelissä tullut persnettoa ? Jos asiata katsoo vaikka vuoden päähän tulevaisuuteen.  Audista oli rajuin pudotus takana ja nyt sama on edessa pasuunalle. Ei tuota minun matematiikalla saa mitenkään kannattavaksi eikä edes järkeväksi. Tietysti asian on eri jos piti saada käteistä kouraan jonkin verraan nyt heti...

Lainaaja siirtyä sinne missä mä oon kotona, eli VW leirissä.
Niin varmaan, taidat kyllä olla ennenminkin sellainen vaeltava autonvaihataja, jolla  koti on siellä missä se tänään sattuu olemaan.

Mutta mitäpä tuosta, uusi auto alla ja parempi mieli.....

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: skula - 21.06.11 - klo:21:45
Toivon hartaasti että Urlaub saa joskus samaisen kohtelun ja uuden auton luovutuksen kun minä tänään. Jos sinulla joskus siihen on var.. eiku mahdollisuus.. Jos se kerran on niin OK..

Nyt en ymmärrä..

Ensin valitat aivan aiheellisesti myyjältä saamastai huonosta kohtelusta, mutta sitten et suostu siihenkään, että myyjä keskittyisi asiakaspalveluun ja jotkut muut hoitaisivat auton imuroinnin ja öljyputeleiden heittelyn takakonttiin. Eikö siihen hommaan nyt löytyisi jotain fixaria tai muuta apupoikaa?

Voisi tietysti hieman provosoivasti kysyä, miksi ihmeessä sitten ostelet jotain Klonkswageneita, jos kerran palvelua haluat? Kokeile vaikka Lexusta, jonka palvelu jopa Suomessa on kuulopuheiden mukaan omaa luokkaansa.

Itse en autoliikkeestä mitään palvelua ole koskaan olettanut saavanikaan. Ei vaan kuulu alan kulttuuriin. Siksi ajan mieluummin käytetyillä, niin ei tarvitse itkeä tuollaisia. Juuri ostamani Priuksenkin hinnalla olisi saanut monenmoista upouutta kulkinetta, jopa Vagginettakin. Ei vaan hotsittanut..

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 22.06.11 - klo:08:35
Voisi tietysti hieman provosoivasti kysyä, miksi ihmeessä sitten ostelet jotain Klonkswageneita, jos kerran palvelua haluat? Kokeile vaikka Lexusta, jonka palvelu jopa Suomessa on kuulopuheiden mukaan omaa luokkaansa.

Ã,,yh, nyt ei ihan osunut.
Kyllä VW:lläkin (esim Laakkonen) on omien kokemusten mukaan uusien autojen luovutus pyritty pitämään ihan fiinillä tasolla eli auto luovutetaan omassa lasikabinetissa ja viimeisen päälle puhtaana.
Myyjätkin on olleet ihan ystävällisiä, ja asiat hoituu.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 22.06.11 - klo:09:19
Kyllä VW:lläkin (esim Laakkonen) on omien kokemusten mukaan uusien autojen luovutus pyritty pitämään ihan fiinillä tasolla eli auto luovutetaan omassa lasikabinetissa ja viimeisen päälle puhtaana.

Sama täällä. Keravan Laakkosella palvelu/ luovutushuolto erinomaisella tasolla. Siitä kiitokset Matti Lajuselle, jonka kanssa on aikomus tehdä autokauppaa tulevinakin vuosina. Kertakaikkiaan huippu kaveri, automyyjien aatelia.

pepe

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 21.06.11 - klo:21:48
Kyllähän tuokin on osa palvelua, mulla tuli Ocussa mukana öljypönttö, lumiharja, pojalle Yeti pehmo takapenkille, itselle Skodan tuulen/veden pitävä fleecetakki sekä kunhan saavat tavaraa maahan niin tulee vielä Ocun pienoismalli vitriiniin ;)
on itselläkin tullut 4 uutta autoa ostettua ja 3 niistä eri liikkeistä ja ikinä mitään ylimääräistä en ole mukaan saanut myyjältä..nykyissä ocussa ei ollu edes sitä pikkuista öljy putelia kontissa mikä joillakin on ollu.

Markku J

Täältäkin puoltoääni Matti Lajuselle Keravan Laakkoselle. 2 VW:tä olen häneltä ostanut ja noiden kauppojen pohjalta nostan Matin ykkössuosikiksi Laakkosen BMW -myyjäni, Jari Peltosen rinnalle. Siinä olisi  2 huippuluokan rekrytointiehdotusta Audicentterille. Toivottavasti joku Audi -pomo lukee palstaa. Olisi edes hiukan hyvän myyjän siementä kasvamaan sinnekin taloon.

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 22.06.11 - klo:09:19
Samoja kokemuksia. Oikein asiallista toimintaa ollut ja jutunheiton vuoksi meillä on tupannut menemään aikaakin tuohon tilaisuuteen ennemminkin pari tuntia kuin vähemmän. Muuten, sitä kuuluisaa öjlypulloa ei nyt enää tullutkaan mukaan tänä vuonna...  :o
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Arcca

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 22.06.11 - klo:09:39
Muuten, sitä kuuluisaa öjlypulloa ei nyt enää tullutkaan mukaan tänä vuonna...  :o

Ei ole öljypulloa jaettu enää meidän perheenkään kahteen viimeiseen ostokseen (yeti ja cc).
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Erkka

Keravan Laakkoselta öljypullon sai vielä Polon takakonttiin 5.1.2011.

jni

2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Skula

Kerrankin meni Urlaubilla ohi ja kaukaa.. Ei se myynnin palvelu ole kiinni merkistä, ei mitenkään..

Kyllä minä olen saanut aivan loistavaa palvelua mm seuraavissa liikkeissä..(kun olen uutta ostanut)

Pörhö Raahe VW(silloinen myyjä tosin ei ole enää siellä listoilla) myynti + luovutus loistavaa parikin kertaa
Audi Center Espoo myynti + luovutus loistavaa
Keravan Laakkonen (Satu Harju) myynnin yritys aivan huippuluokkaa, kaupat jäi tarjonnan puutteen vuoksi tekemättä

Nämä nyt heti alkuunsa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy