Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI-DSG BlueMotion Technology vm. 2011

Aloittaja JTjones, 19.01.11 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

JTjones

Pistetäänpä tännekin muutama foto meitin "rinsessasta" talvisessa Suomen maalaismaisemassa ja kuva aavistuksen kärsineestä puskurista, joka menikin sitten kokonaan vaihtoon. Puskuri otti kontaktia liikennemerkin kanssa ja liikennemerkki voitti.  :)

Henri S

Hohhoijaa!

Henri S

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 17.01.12 - klo:22:13
Kyllä ovat Sima ja 17".

Minä olisin halunnut Passattia tilattaessa vaihtaa Comfortline aluvanteet  17" sima vanteisiin, mutta myyjä sanoi että suurin on 16" joilla sima vanteita saa.
Hohhoijaa!

JTjones

Myyjä vedätti sua. Ei tarvinnut lähtee kikkaileen vanteiden vaihdon kanssa.  ;)

Henri S

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 17.01.12 - klo:22:41
Myyjä vedätti sua. Ei tarvinnut lähtee kikkaileen vanteiden vaihdon kanssa.  ;)

Niin taisi vedättää,  Sima vanteet on sitten yksi vaihtoehto kesäksi ja 17" on mielestäni komea vanne ja sopisi varmasti hyvin Passattiini :), ja en osta siitä liikkeestä mistä ostin auton  :D
Hohhoijaa!

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 17.01.12 - klo:22:17
Minä olisin halunnut Passattia tilattaessa vaihtaa Comfortline aluvanteet  17" sima vanteisiin, mutta myyjä sanoi että suurin on 16" joilla sima vanteita saa.

Myyjä on taas puhunut p**kaa. Se nyt vaan on niin, että nämä asiat kannattaa aina selvittää itse tai sitten kysellä vaikka täältä. Voisit lähettää myyjällesi vaikka tämän linkin:

http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/shop/product_info.php?info=p18_Sima--6J-x-17----Brillantsilber.html

JTjones

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 17.01.12 - klo:22:58
Myyjä on taas puhunut p**kaa. Se nyt vaan on niin, että nämä asiat kannattaa aina selvittää itse

Toisaalta ihan joka asiaa ei voi tai viitsi lähteä tarkistamaan.

Oma myyjäni mm. väitti kirkkain silmin, että kun autoon asennetaan Webasto kaukosäädöllä, niin laittavat napin kojelautaan, jolla Webaston saa sammumaan. "Eihän siinä ole mitään järkeä, että joudut ajon aikana etsimään virtalukosta roikkuvasta avainnipusta off-nappia." - No ei sit kuitenkaan tullut sitä nappia kojelautaan.  ::)

eGetin

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 17.01.12 - klo:23:54
Toisaalta ihan joka asiaa ei voi tai viitsi lähteä tarkistamaan.

Oma myyjäni mm. väitti kirkkain silmin, että kun autoon asennetaan Webasto kaukosäädöllä, niin laittavat napin kojelautaan, jolla Webaston saa sammumaan. "Eihän siinä ole mitään järkeä, että joudut ajon aikana etsimään virtalukosta roikkuvasta avainnipusta off-nappia." - No ei sit kuitenkaan tullut sitä nappia kojelautaan.  ::)
Se nappi tulee ainakin Eberin kanssa :)

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: JTjones - 17.01.12 - klo:23:54
No ainakin tdi Pasuunassa (tehdaswebasto) on nappi kojelaudassa. Aika hämmentävää olisi ellei bensaversiossa olisi samoin..? Vai onko omasi jälkiasennettu?

JTjones

On jälkiasennettu maahantuonnissa. Tehdaswebastoa ei tämän koneen yhteyteen saanut.

eGetin

Kannattanee käydä kysymässä kuuluisiko siinä olla se nappi vai ei.

JTjones

Enpä usko, että kuuluisi muutoin kuin erikseen tilaamalla. Googlettamalla löytyi heti "kohtalotoveri", joka oli itse virittänyt napin kojelautaan:

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=95705&langid=1

Passatti

Minulle asennettiin Webasto jälkikäteen kaukosäätimineen ja nappi on kojelaudassa.
Always lead, never follow

JTjones

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 17.02.12 - klo:21:54
Minulle asennettiin Webasto jälkikäteen kaukosäätimineen ja nappi on kojelaudassa.

WTF!  >:( Oliko tilausvaiheessa puhetta siitä napista? Asennettiinko Webasto maahantuonnin varustelussa vai jossain muualla?

Passatti

Pyysin sitä nappia kojetauluun.Yksityinen firma sen teki ja varmaan paremmin ja halvemmin kuin maahantuojan valtuuttama paikka.
Always lead, never follow

JTjones

Niin niin... Olisi vaan minunki pitänyt tajuta se vaatia siihen. Varmasti olisi onnistunut. Mutta kun unohtu koko asia tilausvaiheessa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy