Kirjoittaja Aihe: VW Passat 2.8 V6 syncro -99  (Luettu 8283 kertaa)

Poissa Teemutus

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
VW Passat 2.8 V6 syncro -99
« : 20.03.18 - klo:09:03 »
Tuli haettua vahingossa uusi VAG käyttöautoksi, vaikka olin itselleni luvannut välttää lopun elämää kyseisen konsernin autot.

Kyseinen pasuuna oli 149tkm ajettu täysin alkuperäisessä kunnossa yhdellä pitkällä omistajalla ja yhdellä vuoden ennen minua omistaneella ollut. Käytön jälkiä oli ja elämää nähnyt luonnollisesti. Maalipinta täynnä perunaarmua, pieniä parkkipaikkahankauksia ja merkittävimpänä takaluukun todella iso lakkavaurio.



Auto ollut nyt työn alla työmatkakulkemisen ohella. Tähän mennessä tehtyä:
-myllytys&vahaus
-takaluukkuspoileri
-takalasispoileri
-Ta-technix coiloverit
-perushuolto
-takavaimentimet vaihdettu läpivirtaaviin äänimaailman parantamiseksi
-jumiin ruostunut irroitettava koukku taottu irti
-kaikki vedenpoistot käyty läpi ja putsattu
-merkitön etumaski
-ilmanputsarikotelo muokattu: Jousellinen luukku poistettu ja tulpattu. Kotelo siistitty sisältä. Esisuodatin poistettu. Toinen 3" ilmanotto porattu koteloon ja haitariletkulla reitti keulaan puskurin alaritilään.
-takaluukun lakkavaurio pikakorjattu hiomalla ja lakkaamalla päälle
-konttia eristetty







Vanteet kesken ja märkä maali, mutta tarkoitus saada tuommoinen tumma kupari pintaan.
Vielä tulossa:
-kaikkiin oviin lukkomoduulit
-short shifteri
-kattoon kiiltävä musta vinyyli
-keulalle Cupra R etulippa
-2-din android -soitin. 2-din kehys odottelee jo pöydällä

Poissa Teemutus

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: VW Passat 2.8 V6 syncro -99
« Vastaus #1 : 11.04.18 - klo:12:27 »
Vanteet tekee auton.



Seuraavaksi hakemaan uudet kumit ja 4-pyöräsuuntaukseen, jonka jälkeen voi käydä muutoskatsastamassa alustan ja vanteet. Katsotaan sitten tarkemmin lopullinen korkeus, johon tuon viitsii pudotella.
Myös takalasien tummennusprojekti odottelee motivaatiota. Kevyet tummennuskalvot on jo tallissa odottelemassa, mutta lähinnä tuo takalasin vaikeus hillitsee puuhaan ryhtymistä. Takasivulasit kalvottuu sitten helposti lukkomoduulirempan yhteydessä, kun saa irroittaa lasit pöydälle.
Tööttiremppaan joutuu myös jossakin vaiheessa, kun jäljellä on vain vaimea ininä, joskus ei sitäkään. Häiritsee sinänsä tällaista rattiraivokuskia...

Poissa Teemutus

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: VW Passat 2.8 V6 syncro -99
« Vastaus #2 : 23.04.18 - klo:10:21 »
Vanhus sai taas päivitystä soitinpuolelle. Soittimeksi tuli Eononin GA2170 Android-soitin. Melkoista Dremel-jyrsimistä vaati keskikonsoli, sekä tuo 2-Din asennuslevy, jotta istui paikoilleen. Nyt onkin sitten aivan oikea "ajotietokone" Passatissa.


 





Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy