Octavia Combi Style 1.5 TSI DSG (Black Magic)

Aloittaja Zjakke, 02.02.18 - klo:10:59

« edellinen - seuraava »

Zjakke

Octavia Combi Style 1.5 TSI DSG (Black Magic)

Ensimmäistä kertaa uutta autoa ostamassa ja tämmöinen tuli sitten tilattua.

Tilattu: 30.1.2018
Arvioitu toimitusaika: Huhti-Toukokuu
Tuotannossa vko15
Luovutus 22.5.

Lisävarusteet:

Trius kevytmetallivanteet 17" (mustat)
Talvirenkaat nokian HKPL9 16" aluvanteilla
Dynamic-paketti
Winter-paketti
Crew Protect Assistant
Sivuturvatyynyt takaistuimille
Adaptive Cruise Assistant
Mustat listat sivuikkunoiden reunassa
Mustat kattokaiteet
Muoviset alustan suojalevyt
Varapyörä tavaratilassa
Irrotettava vetokoukku

Defa säteily- ja sisälämmitin sarja
+akkulaturi




Zjakke

Arvioitu tuotanto vko15, ei lukittu eli voi muuttua.
Myyjän mukaan tehtaalla vaikeuksia saada lämmitettäviä tuulilaseja ja se voi viivästyttää toimitusta. Odotus jatkukoon...

Nifa

Lainaus käyttäjältä: Zjakke - 18.03.18 - klo:23:43
Arvioitu tuotanto vko15, ei lukittu eli voi muuttua.
Myyjän mukaan tehtaalla vaikeuksia saada lämmitettäviä tuulilaseja ja se voi viivästyttää toimitusta. Odotus jatkukoon...

Kiva tietää, tässä on ihmetelty oman kanssa, että miksi ei ole tuotantoa lyöty lukkoon. Alustava arvio myöskin viikolla 15.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

JJambs

Minulla tilattu RS winter-paketin kanssa 26.1 ja tuotanto lukittu vko 15. Eipä minullekaan ole mainittu tuulilasien saatavuusongelmista ::)
Ajossa:
Seat Leon ST 1.5 TGI Style Business Class 2019

Entiset:
BMW 530e Charged Edition M Sport 2019
Skoda Octavia Combi 2.0 TSI RS DSG 2018
Seat Leon 1.0 TSI Style 2017
Volvo S60 2.4 170hv Momentum, 2006
Seat Leon 1.4 TSI 140 Style 2014
Volvo S60 2.5T Kinetic 2005
Mazda 6 HB, 2.0i 2006
VW Golf IV 1.6 2003

Zjakke

Auto nyt saanut varauksen viikolle 15 eli ei tainnut tulla viivästystä.

Mietinnässä ruostesuojaus, pinnoitus ja keulan kromien teippaus mustaksi.

Petunet

Kun hommasin omani, se ruostesuojattiin ja pinnoitettiin.
Challenge Pack tulikin jo tehtaalta.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

s-mod

Lainaus käyttäjältä: Zjakke - 23.03.18 - klo:06:37
Auto nyt saanut varauksen viikolle 15 eli ei tainnut tulla viivästystä.

Mietinnässä ruostesuojaus, pinnoitus ja keulan kromien teippaus mustaksi.
Maalipinnan pinnoitus ok! Ruostesuojaus tarpeeton, paitsi jos ajat suolassa yli 60000km vuodessa tai pidät autoa yli 10 vuotta. 3-6v vaihtoväli ei kannata (maali-ja koritakuut) Itse ajoin oculla 4.5v suolassa, ei mainittavaa eroosiota pohjassa(katsu 3v 48tkm).
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy