RNS510 V15 West

Aloittaja JouniJL, 31.01.18 - klo:08:05

« edellinen - seuraava »

JouniJL


jawa59

Asennettu on ja DVD:ltä. Ainakaan pääkaupunkiseudulla en ole huomannut mitään uutta vanhaan verrattuna.

o.b.

Tiedostot olisi, mutta miten se karttojen päivitys SD-kortilta menee? Mitä pitää kopioda ja mihin kansioon? Vai kopiodaanko ISO-imagen sisältö sellaisenaan SD-kortin juureen? Sitten soittimen resetointi?

Väärin tekemällä ilmeisesti saa kartat häviämään ja koko laitteen pimeäksi :o

Sen verran lueskelin muilta foorumeilta, että muistikortin pitää olla hyvälaatuinen ja adapterinkin kunnollinen. Kingstonin HC SDC10/32GB meinasin kokeilla.

o.b.

Niin vielä se lisäinfo, että kyseessä on uudempi RNS510, jossa ei ole fyysistä kovalevyä (onneksi)

toippa

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 02.02.18 - klo:18:05
Tiedostot olisi, mutta miten se karttojen päivitys SD-kortilta menee? Mitä pitää kopioda ja mihin kansioon? Vai kopiodaanko ISO-imagen sisältö sellaisenaan SD-kortin juureen? Sitten soittimen resetointi?

Väärin tekemällä ilmeisesti saa kartat häviämään ja koko laitteen pimeäksi :o

Sen verran lueskelin muilta foorumeilta, että muistikortin pitää olla hyvälaatuinen ja adapterinkin kunnollinen. Kingstonin HC SDC10/32GB meinasin kokeilla.
Tuossa V14 West ketjussa on ohjeet miten iso-imagen saa sd-kortille. Itsellä meni V14 päivitys hieman monivaiheisemmin. V15 päivitystä ajattelin loppuviikosta koettaa. Restorelevy on hyvä olla hollilla, kun näitä rupeaa päivittelemään.

o.b.

En tiedä, miten nuo ohjeet toimii, kun ei ole sitä HDD:tä noissa uusimmissa soittimissa? Ikoni näkyy kyllä Media nappulaa painettaessa, mutta harmaana.

Kokeilen poltella DL DVD +R levylle ja katson miten käy.

toippa

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 13.02.18 - klo:15:53
En tiedä, miten nuo ohjeet toimii, kun ei ole sitä HDD:tä noissa uusimmissa soittimissa? Ikoni näkyy kyllä Media nappulaa painettaessa, mutta harmaana.

Kokeilen poltella DL DVD +R levylle ja katson miten käy.
RNS-510 ilman kovalevyä? Onko sellaisiakin olemassa? Tuolloin sen luulisi lukevan karttadatan joko DVD:ltä tai sitten SD-kortilta.

Len

niissä on SSD (same same but different)
Ammunta Jarru & Wanha Nafta Pasuuna lehmännahkapenkeillä

o.b.

En tiedä, onko ihan fyysinen SSD. Luulisi olevan halvempaa juotella ne muistipiirit suoraan piirilevyille kuin laittaa erillinen liitin ja teline SSD:lle. Ei viitsi nyt katsoakaan kun on vielä tehdastakuuta jäljellä loppuvuoden.

Mutta jonnekkin ne kartat upposivat kuin vanhaan ihmiseen ;D Levy oli Verbatim DL DVD R- ja poltto Nerolla 4x nopeudella. Aikaa vajaa tunti. Levy koneeseen ja kolmen napin buutti. Jossain vaiheessa kyseli, käytetäänkö DVD-levyltä tilapäisesti vai asennetaanko. Asennus päälle ja sitten asenteli taustalla issekseen. Asennuksen statuksen sai näkymään kun painoi Ejectiä. Lopuksi tuli ilmoitus, että valmista on:



Ja tässä lopputulos:



iCe.j

käykö v15 columbus navigaattoriin (-09)?
firmware 2760

JouniJL

Muistaakseni kartat v13 eteenpäin vaatiin uudemman Firmwaren, jossa kovalevy osiodaan uudelleen ja kartalle varataan kovalevyltä isompi osio.
Itsellä vuoden -10 Columbus, johon päivitin täältä https://www.my-gti.com/3868/volkswagen-rns-510-firmware-download-repository 5238 firmwaren, joka sopii versioihin C3 lähtien. Sitten tuo v15 kartta menee DVD:tä sisään.

petaso

Onnistuneekohan karttapäivitys. Aiempi karttaversio minulla V9. HW: 71 ja SW: 4120. Meinaa olla reitit hieman vanhoja jo tuollla.

petaso

Ei onnistunut enään muokkaamaan viestiä. Onkohan kenelläkään tuota karttamediaa missään muodossa ja vielä Kajaanin tuntumassa? Ei oikein nappaa ladata tuota nyt kun kestää aika kauan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy