Exeon ohjauskulmat

Aloittaja skodamig, 05.01.11 - klo:15:27

« edellinen - seuraava »

skodamig

Löytyykö tietoa tai kokemusta säätöarvoista ?
Ei asetu "hakemattomaksi" merkkiliikkeen säädöillä.. >:(
Ajossa: Seat LeonST 2.0 TDI 150 Style+++ ja Seat Mii 1.0 75 Style+
Menneitä: Octavia II Combi 1.4 TSI(ex) Elegance Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance(ex) Octavia I Combi 1.9 TDI 81 kW SLX(ex)

Tos®

Tyypillistä b7 A4 ajettavuutta  ::)
Auto on tarkka renkaistaan.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

skodamig

Ehdotuksia renkaista; jos ei muuta keksi ?
Niin ja onhan Exeon alustaa jotenkin muutettu b7:kaan verrattuna  :o
Ajossa: Seat LeonST 2.0 TDI 150 Style+++ ja Seat Mii 1.0 75 Style+
Menneitä: Octavia II Combi 1.4 TSI(ex) Elegance Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance(ex) Octavia I Combi 1.9 TDI 81 kW SLX(ex)

skodamig

Mites tää nyt olikaan;
- arvot auraa ja + arvot harittaa ???
Ajossa: Seat LeonST 2.0 TDI 150 Style+++ ja Seat Mii 1.0 75 Style+
Menneitä: Octavia II Combi 1.4 TSI(ex) Elegance Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance(ex) Octavia I Combi 1.9 TDI 81 kW SLX(ex)

Newman

Leveät matalaprofiilirenkaat (225 tai yli, 50 tai alle), suomalaisten karheiden teiden urat ja kallistukset sekä alustan ja ohjauksen geometria yhdessä saavat ihmeitä aikaan.

tmr97

#5
Lainaus käyttäjältä: Newman - 05.01.11 - klo:21:23
Leveät matalaprofiilirenkaat (225 tai yli, 50 tai alle), suomalaisten karheiden teiden urat ja kallistukset sekä alustan ja ohjauksen geometria yhdessä saavat ihmeitä aikaan.

Mulla on 225 leveät 17" 45-profiili. Ihan hyvä on. Bridgestone blizzak. Ei ole pitoa liikoja, mutta suoraan kulkee.

Edit: Korjattu leveys, lisätty profiilitieto

Newman

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 05.01.11 - klo:22:10
Mulla on 215 leveät 17". Ihan hyvä on. Bridgestone blizzak. Ei ole pitoa liikoja, mutta suoraan kulkee.

Minulla on 225/50/17. Ihan viittä vaille paskat ovat. Nokian Hakkapeliitta R. Ensi talveksi kunnon nastat järkikoossa. Minä en katsele renkaitani kun ajan autoa.

korka

Meidän EXEOssa on CONTINENTAL CONTILCE CONTACT renkaat koko 205 55/16 .
Pito on hyvä ja suoraan kulkee ehkä vähän äännekkäät niin kuin talvirenkaat yleensä.
Oon ajellut nyt noin 11000 km ja hyvin on pelannut.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy