Skoda Yeti 1.2 TSI DSG Adventure 2011

Aloittaja tibis, 05.01.11 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

tibis

No huhu että auto on nyt hieno kuin on puhdas, IN LOVE  :)

tibis

Vuodessa näköjään tule semmoiset 18000km.Yeti on vieläkin kiva ajaa erittäin hienonäköinen auto.Taidan ostaa lisää juttuja super skodalta kuin Yeti täytä vuosia :)

tibis

Huomenna mulla on ollut Yeti tasan vuoden  :D
Eikä kautta yhtään, eläköön Yeti :D

Erkka

Onneksi olkoon, tibis.

Meikäläisen hotorange täyttää vuoden 5.1. :D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

tibis

mittarin tuli 18500KM, aika paljon kyllä mun mielestä  :-\

automaattori

Lainaus käyttäjältä: tibis - 03.01.12 - klo:12:01
mittarin tuli 18500KM, aika paljon kyllä mun mielestä  :-\

Onnea Tibikselle ja autolle. Noista kilometreistä auto sen kuin paranee. Ei muuta kuin hanaaa!!!
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

tibis

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 03.01.12 - klo:19:40
Onnea Tibikselle ja autolle. Noista kilometreistä auto sen kuin paranee. Ei muuta kuin hanaaa!!!

Kiitos paljon automaattori.  :)

tibis

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 02.01.12 - klo:18:00
Onneksi olkoon, tibis.

Meikäläisen hotorange täyttää vuoden 5.1. :D

kiitos, paljon km sulla on tullut vuoden aikana?

tibis

No niin, huomenna "den vita baronen"  :) saa ensimmäinen vuosi huolto.
Kilometrejä on noin 25000

Erkka

Et päässyt huoltoon kutsussa 30.000 km? Vai vietkö Yetin ennen aikojaan huoltoon?
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

tibis

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 29.05.12 - klo:09:39
Et päässyt huoltoon kutsussa 30.000 km? Vai vietkö Yetin ennen aikojaan huoltoon?

Jo vien ennen 30`km, ei ole kyllä tullut kutsu.
Mootoriöily melkein loppu myös.

tibis

Sain huollon ajaksi laina Subaru Forester 2.0 TS XS. Ihan ok auto. Mutta ei
se kyllä yeti voittaa. Yetissä on enemmän"luxusta".
Yeti saa joku turbo päivitys, plus normi päivitys, pesu. En
jaksaa odota huomiseen  :)

MVA

Lainaus käyttäjältä: tibis - 30.05.12 - klo:10:17
Sain huollon ajaksi laina Subaru Forester 2.0 TS XS. Ihan ok auto. Mutta ei
se kyllä yeti voittaa. Yetissä on enemmän"luxusta".
Yeti saa joku turbo päivitys, plus normi päivitys, pesu. En
jaksaa odota huomiseen  :)
Saiko Yetin turbo uutta puhtia päivityksessä?

tibis

Lainaus käyttäjältä: MVA - 31.05.12 - klo:21:26
Saiko Yetin turbo uutta puhtia päivityksessä?

Kyllä tuntuu että olisi vähää parempi nyt, vaik ei se mitkän huono ennenkään  :)

tibis

#164
Tosi iso itku  :'( Yeti menee myyntiin, nyt olisi kysymys?
Paljon voi pyytää? 30000 Km

headman78

Lainaus käyttäjältä: tibis - 15.09.12 - klo:09:55
Tosi iso itku  :'( Yeti menee myyntiin, nyt olisi kysymys?
Paljon voi pyytää? 30000 Km


Miksi ihmeessä luovut Yetistäsi?  ???
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.

-ruoska-

Otan osaa, tosi kurja juttu.
Autotalli.comissa näyttäisi olevan "vastaava" yksilö 25400â,¬ pyynnillä.
Ajossa:
Cupra Born 2022 58kWh

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: headman78 - 16.09.12 - klo:15:51Miksi ihmeessä luovut Yetistäsi?  ???
Taitaa olla elämän(tapa)muutokset taustalla...
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

tibis

Kävin tänään ei auto liikkeessä kysyy vähää hinta, kuin yksi myyjä huomasi siellä missä valot edessä ovat. Oli MAALI lähtenyt pois!!
Kai se nyt on takuu juttuja? 3-4cm matka ei ole maalia

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: tibis - 21.09.12 - klo:15:18
Kävin tänään ei auto liikkeessä kysyy vähää hinta, kuin yksi myyjä huomasi siellä missä valot edessä ovat. Oli MAALI lähtenyt pois!!
Kai se nyt on takuu juttuja? 3-4cm matka ei ole maalia
Jos maali on irronut ilman mekaanista kulumista niin takuuseen menee.


jni

Oho. Mitä on tulossa tilalle?
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

tibis

Lainaus käyttäjältä: jni - 27.09.12 - klo:18:20
Oho. Mitä on tulossa tilalle?

Elämä tilanne on mikä on, saa kato mitä tule tilalle... ehkä ei mitä  :-\

VWonderman

Laita ilmo myös nettiauto.comiin niin saa varmasti kaupat nopeammin. :)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy