Adaptiivinen vakkari ACC

Aloittaja vmn, 30.10.17 - klo:21:36

« edellinen - seuraava »

watson

Saako tuota hölmöyttä pois jotenkin, että kun ajan jonkun perässä keskimäisellä etäisyydellä ja auto kääntyy pois ettei oma auto jarruttaisi, eihän tossa ole mitään järkeä että edellä menevä on jo minulle kylkinäkymänä niin auto jarruttaa? sen sijaan jos samasta risteyksestä auton kääntyy minun edestä tulo suuntaani niin auto ei tee mitään. eli antaako se ajaa kylkikolarin? mitä tuossa edes yritetään estää kun auto on jo poistunu edeltä?
VW Golf Variant 1,4TSI 110 kW DSG -17

Sokota09

Sillä herätellään mahdollisesti takana olevaa autoilijaa, välillä saattaa tulla kovakin vauhdin pudotus...

Ocu_Style

Lainaus käyttäjältä: watson - 04.06.23 - klo:13:22
Saako tuota hölmöyttä pois jotenkin, että kun ajan jonkun perässä keskimäisellä etäisyydellä ja auto kääntyy pois ettei oma auto jarruttaisi, eihän tossa ole mitään järkeä että edellä menevä on jo minulle kylkinäkymänä niin auto jarruttaa? sen sijaan jos samasta risteyksestä auton kääntyy minun edestä tulo suuntaani niin auto ei tee mitään. eli antaako se ajaa kylkikolarin? mitä tuossa edes yritetään estää kun auto on jo poistunu edeltä?

Lyhyt kaasunpainallus, niin lopettaa jarruttamisen ja matka jatkuu.
Tesla Model Y (2023)
Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 Sportline (2023)
Ex. Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 Ambition Businessline (2020)
Ex. Skoda Octavia combi 1.5 TSI DSG (2018)

ophaa

Tuli hankittua -18 vuoden Kodiaq, ja nyt on pari kertaa auto ilmoitellut "ACC-vika" ja vikavalo mittaristoon käynnistettäessä autoa. Autoa lämmitetty webastolla ennen starttia.

Vika on poistunut aina uudelleenkäynnistettäessä, OBD11:llä löytyy ainoastaan vikakoodi U112300 (databus error value received). Mistähän tuo mahtaisi johtua, tutkan edessä ei ole lunta/jäätä.

Tos®

Ei mikään ihme, että akku kyykkää sopivasti käynnistyksessä?
Uusi akku ja koodaus...
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy