Exeo ST narisee kiihdyttäessä

Aloittaja Joggeri, 18.09.17 - klo:20:45

« edellinen - seuraava »

Joggeri

Exeossa ilmennyt ärsyttävä piirre kiihdyttäessä pienestä nopeudesta. Mielestäni oikealta puolelta edestä kuuluu narinaa/natinaa voimakkaasti 1300-1800 rpm kiihdyttäessä. Narina kuuluu kovempana jos kiihdyttää rivakasti. Narina ei liity mielestäni jousitukseen tai tukivarsiin, koska ääni kuuluu tasaisellakin kiihdyttäessä. Voisiko tuo ääni tulla jostakin moottorin tai vaihdelaatikon kannakkeesta? Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa? Auto siis Exeo ST 2011 2.0TDI Multitronic.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy