-99 1.9td transporter kylmä käynnistys ongelma

Aloittaja Jartzi91, 23.08.17 - klo:20:18

« edellinen - seuraava »

Jartzi91

Moikka työmatkapiteni ja portteri rupes oireileen.
Eli omistan -99 1.9td tranun jolla ajettu 388 000.
Vikana ilmennyt sellaista, että kun auto on yön yli pihalla niin aamulla kun alkaa startata (1hehku,pakkosyöttö) niin saa sahata aika kauan että herää. Mutta herää kuitenkin. 8 tunnin työpäivän jälkeen lähtee laakista käymään. Mutta kun yön yli seisoo ni ei millää.. tekniikka toimii muute hienosti. Ei savuttele ajettaessa. Oon kattellu ettei mielestäni maahan ainakaan mistään löpöä tipu. Hehkut vaihdettu 300 tkm kohdalla. Auttakaa tietämätöntä. Vika esiintyy ainoastaan kun auto on yön yli pihalla. Vika ollut nyt päällä 4päivää.

Jultsu

Kuulostaa siltä että linjasto pääsee valumaan tyhjäksi, joko tankkiin tai sitten maahan. En tunne autoa sen tarkemmin, mutta tankin siirtopumpussa (jos siellä sellainen on) lienee ainakin jonkinlainen takaisku?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Jartzi91

Nyt auto oli aamulla 30min ennen starttia lohkolämmittimessä ja lähti ekalla ku palmun alta käyntiin. ???

Jartzi91

Ja töiden jälkee pitkäl startil. Kai siin linjasto jostai vuotaa.

Jartzi91

Mistäpäin minun nyt tulisi alkaa tutkia tuota autoa? En löytänyt selvää vuotokohtaa.. :-X

Daatta

lämpötila-anturin vaihdolla voisi korjautua.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Tomppaa_

Lainaus käyttäjältä: Jartzi91 - 28.08.17 - klo:12:29
Mistäpäin minun nyt tulisi alkaa tutkia tuota autoa? En löytänyt selvää vuotokohtaa.. :-X

Polttoaineletkut ei välttämättä vuoda polttoainetta ulospäin mutta kuitenkin ilmaa sisäänpäin. Letkuissa on tavallaan pieni alipaine..

Vaihda suuttimien välissä olevat paluuletkut sekä suodattimen päältä se muovinen venttiili mikä on sokalla kiinni niin eiköhän ongelmat korjaudu.

Jartzi91

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy