Volvo V90 / S90 Suomen rekisteröidyin auto huhtikuussa 2017

Aloittaja Jyri, 24.05.17 - klo:12:26

« edellinen - seuraava »

Jyri

Ilmeisesti noita tilauksia oli kertynyt ja nyt kun nuo toimitukset ovat vauhdissa niin aika kovan tuloksen Volvo teki. Volvo S/V90 oli Suomen rekisteröidyin automalli, ohi Octavian ja Qashqain.

Huhtikuu 2017

Volvo S/V90 417 kpl
Octavia 399 kpl
Qashqai 302 kpl

Ja koko kuluvana vuonnakin kolmas heti Octavian ja Qashqain jälkeen. Aika huima suoritus hinta- ja kokoluokan huomioonottaen.

BMF

#1
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 24.05.17 - klo:12:26
Ilmeisesti noita tilauksia oli kertynyt ja nyt kun nuo toimitukset ovat vauhdissa niin aika kovan tuloksen Volvo teki. Volvo S/V90 oli Suomen rekisteröidyin automalli, ohi Octavian ja Qashqain.

Huhtikuu 2017

Volvo S/V90 417 kpl
Octavia 399 kpl
Qashqai 302 kpl

Ja koko kuluvana vuonnakin kolmas heti Octavian ja Qashqain jälkeen. Aika huima suoritus hinta- ja kokoluokan huomioonottaen.

Olisi kiva nähdä mikä on taksien osuus tästä. Näyttää joka toinen taksi olevan V90  ;D
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 24.05.17 - klo:12:26
Ilmeisesti noita tilauksia oli kertynyt ja nyt kun nuo toimitukset ovat vauhdissa niin aika kovan tuloksen Volvo teki. Volvo S/V90 oli Suomen rekisteröidyin automalli, ohi Octavian ja Qashqain.

Huhtikuu 2017

Volvo S/V90 417 kpl
Octavia 399 kpl
Qashqai 302 kpl

Ja koko kuluvana vuonnakin kolmas heti Octavian ja Qashqain jälkeen. Aika huima suoritus hinta- ja kokoluokan huomioonottaen.

Mielenkiintoinen tilanne. Kuten tossa mainittiinkin olisi kiva tietää vähän kategorisoidusti miten moni yksityistilauksia ja miten moni firmoille (taksit/työsuhde). Lisäksi ainakin Skodan kohdalla Facelift sekoittaa pakkaa, mikä ei silti mielestäni vähennä Volvon upeaa myyntiä, luvut on lukuja. Huikee nousu kun ajattelee auton sekmenttiä. Volvolta hienoa muotoilutyötä + auto.

vwmies

"Patoutunutta" kysyntää uuden mallin kohdalla ja nyt toimitukset ovat päässeet vauhtiin. Hieno auto.  ;)
Yritetään pärjätä.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: vwmies - 24.05.17 - klo:15:07
"Patoutunutta" kysyntää uuden mallin kohdalla ja nyt toimitukset ovat päässeet vauhtiin. Hieno auto.  ;)
Totta. Jännä nähdä pitääkö tuo alkuvuoden 3. sija koko vuoden tilastoissa...?

Superpeli

Vuosi tai pari vielä Superbilla ja sitten kalleimmat kilsat ajettu V90 alle 8)
Superb 2.0 tdi combi -14 ambition business

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 24.05.17 - klo:19:21
Totta. Jännä nähdä pitääkö tuo alkuvuoden 3. sija koko vuoden tilastoissa...?
S/V90:n myynnin tippuminen on ollut poikkeuksellisen jyrkkää, mutta tietenkin lähtö olikin lennokas. Viime vuosi päättyi 5. sijaan ja tänä vuonna malli on jo tippunut pois kymmenen kärjestä.

dwntime

XC60 Volvon myydyin malli. Tuo S/V90 on aika iso lahna, väittäisin että tässä nykypäivän SUV kiimassa nuo isot farmarit ja sedanit ei niin enää myy. Ja nyt kun S/V60 myynti pääsee kunnolla vauhtiin, niin väitän että tippuu entisestään tuon isomman mallin myynti.

joukose

Juuri näin. Turun merkkiliikkeen myyntipäälikkö sai loarit vastikään kun yhdessä kuussa ei volvoa mennyt kuin kymmenkunta.
SUV kyllä jatkossa nostaa myyntiä kunhan nuo wltp-seikkailut on kunnolla ohitettu.
*Sitä saa mitä tilaa"

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy