Passat 3b -98 tdi

Aloittaja Ezmur, 24.02.17 - klo:16:04

« edellinen - seuraava »

Ezmur

Moi! Pitäs saaha Pasuunaan uusi kuskin ovi. Minulla on sedan malli, tarjolla ois farmarin ovi käykö se? Ja jos jollain ois sellanen löytyy ni voi tarjota. Värikoodi on LB7Z hopea.

Jultsu

Kyllä etuovet ainakin on samat, takaovienkin pitäis oleman.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

duke7

Takaovet ei ole samoja. Varma tieto ;D

Ezmur

Lainaus käyttäjältä: Ezmur - 24.02.17 - klo:16:04
Moi! Pitäs saaha Pasuunaan uusi kuskin ovi. Minulla on sedan malli, tarjolla ois farmarin ovi käykö se? Ja jos jollain ois sellanen löytyy ni voi tarjota. Värikoodi on LB7Z hopea.
Irrotetaanko ovi saranoineen ja mitä joutuu purkaa tieltä?  Jotain ihme-erikoistyökaluja  tartteeko?  Ei ooo oikee lämmintä tallia itsetutkiskeluun ni ois hyvä jos löytys neuvoja. Kumma ku ei löydy kuin oven paneelin irrotus videoita. Oven olen jo kyllä purkanu kertaalleen ku vaihdoin uuden ikkunahissin.  Siitäkään nyt ei enää ole iloa ku ovi painunut sisään kolarissa. :(

Jultsu

Ovipahvi pois ja välipelti irti niin sitten saat ne viimeisetkin sähköliittimet irti oven sisältä (lukolta) ja sitten voit pujotella johdon pois ovesta. Tän jälkeen vaan saranan pultit pois. Jos olet ennen jo homman tehnyt niin ei tarvita mitään erikoisempia, paitsi että en nyt muista millä kannalla ne saranan pultit ovat, vaaditaanko siihen kenties naaras XZN hylsyä tjsp.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy