Moottorin lämmöt nousee

Aloittaja jjoonaso, 14.02.17 - klo:20:18

« edellinen - seuraava »

jjoonaso

Moro! Semmosta ongelmaa on että moottorin lämmöt nousee ihan liikaa. Ennen ei noussu yli 70 asteen, joka kylläki johtui termarista ja sen kans pärjäs kyllä. Nyt lämmöt nousee sinne 110 asteeseen asti eikä flekti käynnisty. Piuhat kyllä ehjät ja flekti käynnistyy kun antaa suoraa virtaa.

Jultsu

Tarkista ensin diagnostiikkaohjelman kanssa että antaako lämpöanturi vikakoodia ja että käyttäytyykö se loogisesti ja että näyttääkö neula samaa mitä data kertoo.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

jjoonaso

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 14.02.17 - klo:20:32
Tarkista ensin diagnostiikkaohjelman kanssa että antaako lämpöanturi vikakoodia ja että käyttäytyykö se loogisesti ja että näyttääkö neula samaa mitä data kertoo.
Voi ku ois laitteet :D halpahan se lämpöanturi ois että ei hirveetä tappiota tulis vaikka muutenki vaihtas. Onko missään saatavilla 3 napasta anturia? Löysin vaan 2 napasia

VW:t

Ilmaa jäähdytysjärjestelmässä ...

jjoonaso

Lainaus käyttäjältä: VW:t - 14.02.17 - klo:22:05
Ilmaa jäähdytysjärjestelmässä ...
Ei ole, neste kiertää ja kulkee kyllä ongelmatta. Vika alko kesken matkan ku olin leimaamaan menossa :D myynnissäkin tuo vehje on. 115tkm ajettu

vasara

Kun vesipumppu pelaa, niin mites öljyn määrä?

jjoonaso

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 14.02.17 - klo:22:57
Kun vesipumppu pelaa, niin mites öljyn määrä?
Tutkimma huomenna lisää. Ite oon päätyny siihen lämpöanturiin

tex-

onko siinä letkulämmitin? minulla oli moinen ja se kuumensi termostaatin ja sen kotelon aina liian kuumaksi. lopulta termostaatti hajosi.
termari oli kolmessa osassa kun kotelon aukaisi.
eli tarkista termostaatti. oireet ovat samat kuin minulla aikanaan.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy