Renault

Aloittaja RoccoScientist, 03.12.09 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

Markku J

Tämä ei kai vielä ole sinun autosi ?

Tosi hieno sportti tuo on. Mutta tiedätte kantani mustista vanteista. Tämäkin olisi paljon näyttävämpi hopeisilla tai joillain tumma grafiitti - vanteilla.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.09.12 - klo:21:38
Tämä ei kai vielä ole sinun autosi ?
Ei. Mulle tulee meksu ja se siirtyy autoliikkeen varastosta mun pihaan lauantaina. :)
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 13.09.12 - klo:21:34
Juttelin tänään paikallisen diilerin kanssa ja lupaili koeajoa heti kunhan saavat demoauton pihaan. Pitäisi tulla vielä tänä vuonna...

On kyllä kieltämättä vetävän näköinen Sportti. Jaksamista nyt vaan odotukseen. Nuo vanteetkin näyttää kyllä hienoilta, vaikka ovatkin mustat, mutta sopivat kyllä hienosti Rellun muotoihin. Näyttävät vielä kaiken lisäksi melko kevyiltä, eli voisivat sopia jopa Ton-1:sen Audiin

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: VWRiddare - 13.09.12 - klo:21:41
On kyllä kieltämättä vetävän näköinen Sportti. Jaksamista nyt vaan odotukseen.
Tykkään itsekin. Mutta tosiaan mulle tulee RS Megane seuraavaksi ja kyllä saa tuo uusi RS Clio olla aika mykistävä peli että ihan äkkiä vaihtuisi. Huomisesta jos selviää hengissä niin lauantaina kyllä bensaa palaa... :D

Markku J

Upea viikonloppu tulossa ! Sorry, että sekoitin tulevan autosi Clion kuviin. On varmasti kiva odotella tuota tehopakkausta.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.09.12 - klo:21:58
Sorry, että sekoitin tulevan autosi Clion kuviin. On varmasti kiva odotella tuota tehopakkausta.
No probs Markku. Sinä olet kuitenkin enemmän noita Premium-miehiä, eihän kaikesta voi kaikkea tietää :).

Minä olen tällainen tavis joten joudun tyytymään statukseni mukaisiin kulkineisiin. En kuitenkaan ole koeajon perusteella ollenkaan huolissani, virne naamalla kesti silloin odottamattoman pitkään. ;D

Markku J

Haluaisin itsekin olla tuolla sinun pähkäilyluokissa, mutta ikä ja/tai perhe kai ajaa noihin pappaluokkiin. Innolla seuraan sinun kommentteja hienon Renaultin kanssa.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 13.09.12 - klo:22:12
Innolla seuraan sinun kommentteja hienon Renaultin kanssa.
Kovin hirveästi en varmaan tule VAGarenalle postailemaan, ehkä kun auton noudan niin jotain ensituntemuksia. Muuten jutut menevät palstalle jossa aihetta on enempi käsitelty. TT:stä erottautumisen vuoksi voi tulla tänne jotain postailtua...

Eipä sitä tiedä vaikka joskus vielä olisi varaa Volkkariin.

Cyclic Stig

Tämmönen sieltä nyt sitten tuli:

Muutaman litran ehdin jo bensaa polttaa ja hyvältä tuntuu edelleen.. :)

Markku J

Onnittelut ! Räyhäkkään persoonallisen näköinen sportti.

JeanC

On se nätti  8)

RoccoScientist

Onnittelut täältäkin! Tuoli oltua tuollaisen Mégane RS:n kyydissä eilen ja on kyllä _todella_ hyvän oloinen peli. Kelpaisi minullekin ja ehkä tuollainen joskus vielä tallista löytyy.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Ton-1

Hieno sopivan brutaali ilmestys !

Onnistuitko pääsemään eroon entisestäsi suoraan vai menikö vaihdossa ?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Cyclic Stig

Kiitos onnitteluista. Muutama lisämaili äsken ei tuonut muutosta fiilikseen. Aika vikkelä se on ;D ja ajettavuus ainakin vielä näin myöhäiskesän keleillä todella makea.

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 15.09.12 - klo:18:26
Onnistuitko pääsemään eroon entisestäsi suoraan vai menikö vaihdossa ?
Eikun mulla on nyt kaksi autoa, TT on työpaikan pihassa aitojen takana säilytyksessä niin kauan kunnes saan sen kaupaksi.

Karvis

Rajun näköinen rellun piuhake, onnittelut! Näyttäisi olevan brittikilvissä?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Zaasa

Väri ja kaikki kohdallaan,myös aurinko :),Onneksi olkoon räväkästä sportista.

jni

Taitaa olla tulossa piinattu rellu?

Hieno laite kaiken kaikkiaan.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Cyclic Stig

Kiitokset taas kaikille onnittelijoille.

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 15.09.12 - klo:20:38
Näyttäisi olevan brittikilvissä?
Oliko vaikea arvata (kun te modet taidatte nähdä kirjoittajien ip-osoitteet)? ;D

Skula

Onnea Cyclic Stig, ei niin harmaavarpusesta!!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 15.09.12 - klo:21:07
Oliko vaikea arvata (kun te modet taidatte nähdä kirjoittajien ip-osoitteet)? ;D

Nähdään kyllä jos aletaan sitä erikseen katsomaan, mutta eipä ole ollut toimenpiteille tarvista ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

VWRiddare

Onnittelut täältäkin. On kyllä pirteä ilmestys täällä Bemareitten ja volkkareitten joukossa. Turvallista matkaa. ;)

Cyclic Stig

Kiitän taas onnitteluista. :)

Yleisön aneluista huolimatta laitan vielä pari kuvatusta, tällä kertaa oikeaoppisesti rekkarit sutattuna ;D.

Nenäpää:

Sideshot:

Persvärkki:

Hidastin (toim huom. tästä kuvasta ei ole sutattu rekkaria)

Illan viimeinen:

Eiköhän ne ollut tuossa kun tää ei mikään patonkipalsta kuitenkaan oo. Mustat vanteet lähtee ensi keväänä maalarille kun se on ainoa asia josta en tuossa autossa pidä (so far..).

Levjsa

On se vaan sporttisen hieno 8) Kerran tosiaan tuollaisen kokeneena, voin vaan kuvitella omistamisen ilon!

nikob

Onnittelut viellä kerran upeasta Rellusta ja mukava saada tämmöisiä autoja foorumille tylsien premium autojen joukkoon.
Kyllä tuo rellun ulkomuoto toimii, varsinkin sivusta. Mustat vanteet toimii omasta mielestä tuossa hyvin, mitä väriä olet ajatellut tilalle? Oliko tässä nyt ne recarot vai normi rs penkit?
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 15.09.12 - klo:22:41
Illan viimeinen:

Mustat vanteet lähtee ensi keväänä maalarille kun se on ainoa asia josta en tuossa autossa pidä (so far..).
En ole koskaan tykännyt mustista vanteista.Autoosi ne sopii minusta erittäin hyvin :)

Cyclic Stig

^Normaalit RS-penkit on. En halunnut Recaroja ihan siitä syystä, että niihin "änkeäminen" ja niistä nouseminen on vähän työlästä jos auto on päivittäisessä käytössä. RS:n Recarot on niin rata-ajoon suunnatut, jotkut Focus ST:n Recarot olisivat olleet enemmän omaan makuun. Parempi kompromissi käytettävyyttä ja tukevuutta. Mutta ken radalla ajelee niin siellä nuo Recarot varmasti puoltavat paikkaansa.

Ei nuo nykyiset "normijakkarat"kaan mitkään laudat ole. Voin yrittää ottaa jossain kohtaa niistä kuvan. Niitä on vähän muutettu tähän 2012-malliin ja minusta ne on aika hyvä kompromissi käytettävyyttä ja sporttisuutta. En tippunut tänään penkiltä... :)

clima

Upea sportti, onnittelut!
Radalle mars, varmasti pysyt jakkaroilla.  ;)

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 15.09.12 - klo:22:54
En ole koskaan tykännyt mustista vanteista.Autoosi ne sopii minusta erittäin hyvin :)

Tähän tekisi mieli laittaa skulan kiusaksi +1, sen sijaan jaksan nyt kirjoittaa että olen varsin vahvasti samaa mieltä.  :)

hosee

Onnittelut. Tuolla ei tarvitse pelätä jalkoihin jäämistä motarin rampissa... Tällaisten autojen ostaminen on aina pienimuotoinen kulttuuriteko.

Ei nuo mustat vanteet pahat ole, mutta kieltämättä vaisuntavat todella hienon sportin alaosan yleistä stanssia... Itse pidän aivan erityisesti noista perän linjoista, jotka näkyvät hienosti tuossa illan viimeisessä kuvassa.
Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: hosee - 15.09.12 - klo:23:05
Onnittelut. Tuolla ei tarvitse pelätä jalkoihin jäämistä motarin rampissa... Tällaisten autojen ostaminen on aina pienimuotoinen kulttuuriteko.

Ei nuo mustat vanteet pahat ole, mutta kieltämättä vaisuntavat todella hienon sportin alaosan yleistä stanssia... Itse pidän aivan erityisesti noista perän linjoista, jotka näkyvät hienosti tuossa illan viimeisessä kuvassa.
Kiitokset. Varsin vauhdikkaasti nuo liittymiset motarille tosiaan tarvittaessa sujuvat, jopa näillä paikallisilla "rampeilla" jotka ovat monasti kovin lyhyitä.. Kulttuurista en ymmärrä mitään :D.

Nuo vanteet tulee varmaan maalautettua melkein korin värisiksi, mulla oli /on TT:ssä kesäpyörissä antrasiitin väriset vanteet ja niista tykkään kovasti. Ehkä hiukan vaaleampaa sävyä muttei paljon...

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 15.09.12 - klo:22:41
tällä kertaa oikeaoppisesti rekkarit sutattuna ;D.

Onko mulla joku taikanäyttö? SY...

Mustat vanteet näyttää yleensä ankeilta, mutta tähän ne kyllä sopii. Jos väri pitää vaihtaa, niin sitten joku gunmetal tms. tumma harmaa olisi ehkä valintani.

Mun mielestä tämä 3-ovisen Meganen korimalli on oikein hieno ja suorastaan näyttävä.
Kiitokset mukavasta foorumista.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy