Millaista palvelua olet saanut autoliikkeessä?

Aloittaja skriko, 21.10.16 - klo:21:15

« edellinen - seuraava »

skriko

Tuolla eräässä ketjussa tuli puhe autoliikkeiden palvelusta. Ostaessani Sciroccon 9/2010 huomasin etupyörän sisähelmassa pienen painauman. Liikkeen työntekijä olisi tuonut minulle auton tilalle tankki täynnä bensaa, ajanut Sciroccon korjattavaksi ja tuonut sen takaisin tankki täynnä bensaa ja ajanut takaisin liikkeeseen. Ajokilometrejä hänelle olisi kertynyt noin 740.
Kieltäydyin ja painaumaa ei korjattu koskaan. Toimitusjohtaja jäi minulle 500â,¬ velkaa.
Ostaessani 2015 Opeliksin toivat renkaat autotalliini ja laittoivat millilleen pinoon siten ja siihen mihin pyysin.
Ostaessani Fisun keväällä olisivat hakeneet autoni kotoa, tuoneet auton tilalle. Pesseet sen, laittaneet kovavahan ja fiksanneet sisältä. Olisivat ajaneet sitten autoni tänne ja toisella liikkeeseen. Kilometrejä heille olisi tullut noin 570 Kieltäydyin, fiksasin itse. Autoa ei ole vielä kertaakaan pesty eikä vahattu.
Lupasivat tehdä saman reisun ja tuoda auton tilalle keväällä huollon suhteen, ja huolto öljyineen yms. olisi ilmainen taas kilometrejä 570,kieltäydyin.
Harkitsen keväällä otanko ilmaisen huollon vai maksanko itse kun siihenkin minun pitäisi sitten ajaa 150km.
Itse en ole tyytyväinen tuollaiseen palveluun koska autot pitäisi luovuttaa niin että ei tarvitsisi ehdotella tuollaisia.
Millaista palvelua te olette saaneet autoliikkeissä?

Jultsu

Järjestäen huonoa tai luokatonta, toki olen asioinut vain varaosatiskillä. Tehdyt ja sovitut varaosatilaukset ovat unohtuneet lyödä järjestelmään, tilattuja tuotteita on ollut väärä määrä tai kaikkia tuotteita ei ole saapunut sovitussa ajassa. Nopeammin ja halvemmalla olisi saanut ulkomailta tilaamalla, pistää oikein vituttamaan että on tukenut tuotakin paskaa taas omilla euroillaan.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

vwmies

Onhan sitä saanut monenlaista.... joskus koeajon jälkeen on pyytämättä (ja yllärinä) pyydetty työmaalounaalle.   ;)

Hyvällä 80-luvulla olin sopinut Herttoniemessä VW:n koeajon. Kun menin liikkeeseen, sain tietää ettei ko. autoa edes ollut siellä.
Ei tullut kauppoja. Lähdin vain pois.

Firman Seat Toledostani hävisi hieman yli vuoden ikäisenä osaksi sähköt (!). Vain puhallin ja pyyhkijät toimivat, sekin kyllä riitti ajoon.
Kirjoitin Auto-Spaniin (maahantuoja) kirjeen tästä jossa vaadin mm. vastausta päivään x.x. 1999 mennessä. No, ei kuulunut mitään.
Soitin maahantuojalle ja kysyin, aikovatko he kenties vastata jotain kun aikaa oli 1 pvä jäljellä. Nerokas palkollinen vastasi, että heillä on vielä 1 päivä aikaa vastata ja että "seuraava autoni on parempilaatuinen"... (!). En ole tämän jälkeen ostanut......

Huollossa kun ex. Paskattiani marmorilla korjattiin ensin - siis etsittiin viikko vikaa eikä edes tarvittu yhtään varaosaa.... kun mainitsin että 3C:ni olisi täydellinen perheauto jos äänieristys olisi kunnollinen - niin soittaja (joka myöhemmin paljastui ao. liikkeen myyntipäälliköksi)  käski valittaa asiasta tehtaalle. Kohdallani tämä on hieman vaarallista, sillä osaan saksaa kohtuuhyvin ja lisäksi Saksassa asuu tuttujani.  Kaiken huipuksi olivat jättäneet moottorin johtosarjan irti ( !!! ) ja Paskattini ei käynnistynyt yli -10C ! :o

Myöhemmässä B7 Paskatissa marmori ei korjannut takuuaikana huoltotilauksessa mainitsemiani asioita. Kun kysyin näistä autoani (?) noutaessa, niin vain todettiin: "ei niitä ole tehty".  >:( Todella outoa ostaa yli 30kâ,¬ auto, ja ei takuuaikana saa vikoja korjautettua.
Kojelaudan koristelistojen natinat korjasin sitten itse, ja siihen kului ehkä 15min.  :o

Stockmann Autosta ostetussa Ocu esittelyautossa oli ohjauspyörä vinossa ja ilmoitin siitä ennen kaupantekoa. No se oli vielä kotiin ajaessanikin. Reklamoin tästä maililla heti kotiin päästyäni. Kun menin sitten liikkeeseen, niin huollon työntekijä ilmoitti kuin pyssyn suusta, ettei sitä korjata talon puolesta. Myyjä yritti turhaan puhua puolestani. No, Stocka ei ole vuosiin myynyt autoja enkä sen myöhempää menestystä viitsi edes kommentoida (onhan niillä tavaratalo vielä Treellakin, toisin kuin Oulussa).  :P

Allekirjoittaneen kohdalla on 100% turhaa toivoa kauppoja, jos on talon puolesta saanut em. tapaista kohtelua.  :o

Onhan näitä muitakin. Metro-Autossa ei Toledon vetarin suojakumin korjaus / vaihto onnistunut, mutta työnjohtaja ilmoitti, että lasku pitää maksaa "jotta pojat saavat palkkansa". Oli firman auto, eikä summakaan ollut markoissa tonneja ollut joten maksoin sen. Nivel kyllä meni vaihtoon hieman myohemmin. Kauppoja en sen koommin ole tuolla tehnyt, eikä tämän firman liiketuloskaan ole häävi ollut.

Oma lukunsa ovat täysin ala-arvoiset hyvitykset autokaupassa,  mutta jätän ne toiseen kertaan.

:-[
Yritetään pärjätä.

Quattro A4

Onhan näitä muitakin. Metro-Autossa ei Toledon vetarin suojakumin korjaus / vaihto onnistunut, mutta työnjohtaja ilmoitti, että lasku pitää maksaa "jotta pojat saavat palkkansa". Oli firman auto, eikä summakaan ollut markoissa tonneja ollut joten maksoin sen
:-[
[/quote]

Juuri vetarin suojakumin vaihto tuli oman Audin kohdalle kesällä. Vaihto meni hyvin, mutta kasausvaiheessa nivel ei mennytkään kunnolla paikalleen ja auto täristi koeajolla.  Asentaja otti vetarin uudestaan irti ja siinä vaiheessa klemmari otti damagea eikä hyllystä löytynyt uutta tilalle. Kyseessä oli pe ja  työpäivä läheni loppuaan. Minulle annettiin viikonlopuksi sijaisauto käyttöön ilman veloitusta. Tosin sen viikonlopun ajelin 1.2l Golffilla, mutta tulihan koeajettua sekin. Seuraavana maanantaina suojakumi saatiin vaihdettua onnistuneesti. Klemmari haettiin erikseen Lahden Laakkoselta. Tuon huollon jälkeen huomasin kuitenkin, että auto täristää motarinopeuksissa. Renkaiden tasapainoitus oli mennyt pieleen huollon aikana. Tuonkin takia vein auton Laakkoselle, koska oli syytä epäillä, että tärinä voisi johtua vetarista. Tuli 0e lasku tuosta käynnistä ja nyt sain uuden A4:sen käyttööni päiväksi.

Eli Hyvinkään Laakkosen Audihuollolle täydet pisteet, vaikka suojakumin vaihto hieman menikin pieleen.
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

skriko

Lainaus nimimerkiltä kt

Tai sitten palvelussa on mukana tietty "takaa-ajatus" eli saada asiakas uskomaan, että tähän liikkeeseen kannattaa panostaa jatkossakin. Tätä taas on jonkun "suomalaisen" vaikea ymmärtää, sillä hän luulee saavansa lisäpalvelua, mutta liikkeellä onkin ketunhäntä matkassa, kun yrittää kiertää asiakkaan pauloihinsa. Tietenkin tällaista toimintaa pitää jokaisen suuresti paheksua. :o

Mutta liikkeen näkökulmasta tämä "markkinointi" muutaman euron arvoisine etuineen on huomattavasti halvempaa ja kohdistuu peräti oikeaan asiakaskuntaankin, kuin lehti-ilmoittelu tai tv-mainos.

Noinhan se juuri menee kun kt kirjoittaa. Siksi tuo Fiestan myynyt liike olisi reklamaationi jälkeen tehnyt nuo kuljetukset, vahaukset, fiksaukset, pesut ja huollot ja tuoneet auton tilalle tankki täynnä ja kuski olisi kuljetellut autoani liikkeen ja autotallini välillä satoja kilometrejä. Kauppoja tehdessään on järkevä puhua jo tiettyjä asioita, niin jälkimarkkinointi on erilaista kun jos ei puhu tiettyjä asioita. Kt sen kirjoituksensa perusteella tietää, mitä täytyy puhua. Suuri osa palstalaisista ei tiedä, asui sitten Suomessa tai muualla. Eivät ymmärrä, että joku osaa puhua asioita minkä seurauksena jälkimarkkinointi on aivan toisenlaista kuin niille, jotka eivät osaa puhua tiettyjä asioita kaupanteon yhteydessä. Kun muut eivät näitä asioita ymmärrä niin vittuilevat vain Tikoktikon mielikuvitusmaailmasta. Se annettakooon anteeksi, sillä tyhmille ei saa olla paha. Eikö raamatussakin sanota, autuaita ovat tietämättömät, sillä heidän on taivasten valtakunta, vai miten se meni.
Tuonkin kt oivalsi että tällaista toimintaa pitää paheksua ja liikkeen täytyisi hoitaa kaupat niin, ettei tällaista toimintaa tarvitsisi edes ehdotella.
Miksi sitten kieltäydyin kaikista "palveluista".
Jälki Sciroccossa ei näkynyt kuin vain esim. kyykistyessä katsomaan helmaa, ei häirinnyt minua, eikä vaikuttanut jälleenmyyntiarvoon. Miksi olisin antanut laittaa sen ja maalata, mistä sitä tietää millainen siitä olisi tullut, pahimmassa tapauksessa pahempi. Neuroottisen tarkkana autostani en halunnut että joku ajaa autollani satoja kilometrejä. Se että toimitusjohtaja jäi minulle velkaa 500â,¬, tarkoitti, että kun vaihdan autoa seuraavan kerran hän myy auton 500â,¬ halvemmalla kuin kukaan muu. Kaksi autoa olen jo vaihtanut ,mutta en heidän merkkiään, joten tarjous on voimassa vielä. Myyvät muuten Type-R autoa uutena ;)
Kieltäydyin myös fiestan sisäfiksauksesta siksi että teen sen itse 100 kertaa paremmin. Kieltäydyin vahauksesta, koska minun käytössäni en vahaa autoja enkä vahauta koskaan, kun ei tarvitse, Kieltäydyin myös pesusta, koska pesetän autoni vain tietyllä pesijällä. En myös olisi halunnut, että joka huoltomies ajaa uudella autollani satoja kilometrejä, siksihän halusin uuden.

Sitten kysymykseen ostanko tuolta liikkeestä vielä auton jos sopiva merkki ja malli on heillä. No tottakai. Nyt vain tiedän tuon likkeen kaupantekotavat ja osaan itse huolehtia papereista, rahoituksesta ja itse autosta ne asiat joita he eivät kykyne tekemään ja luulin että "ammatti-ihmisinä" olisivat suoriutuneet näistä yksinkertaisista asioista jotka kuuluvat heidän toimenkuvaansa. Tosin hehän myyvät sen seuraavan auton paljon halvemmalla kuin kukaan muu, enhän minä kai itse hoida heille kuuluvia hommia ilmaiseksi.

Enhän huollon jälkeenkään aja autoa nosturille ja tarkista onko öljyproppu varmasti momentissa. Luotan että on.
Näin Tikotikon ihmeellisessä mielikuvitusmaailmassa.

Gulf

Lainaus käyttäjältä: vwmies - 21.10.16 - klo:22:46
Onhan sitä saanut monenlaista....

Samat kokemukset, monenlaista palvelua on koettu.

Pakko kysyä vwmies, vieläkö meinaat pysyä aikaisempien kokemuksien jälkeen näissä vag-merkeissä, kun seuraava autonvaihto tulee ajankohtaiseksi? Itsellä samantapaisia kokemuksia ja merkki vaihtui, itse asiassa molemmat vw:t lähti pihasta, enkä ole jäänyt vw:ta kaipaamaan, eikä ole tullut ikävä, ainakaan vielä?

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Gulf - 22.10.16 - klo:16:40
Samat kokemukset, monenlaista palvelua on koettu.

Pakko kysyä vwmies, vieläkö meinaat pysyä aikaisempien kokemuksien jälkeen näissä vag-merkeissä, kun seuraava autonvaihto tulee ajankohtaiseksi? Itsellä samantapaisia kokemuksia ja merkki vaihtui, itse asiassa molemmat vw:t lähti pihasta, enkä ole jäänyt vw:ta kaipaamaan, eikä ole tullut ikävä, ainakaan vielä?

Mikään ei ole yhtä hullua kuin merkkiuskollisuus.

PS: Allekirjoituksen autot voi tämän kuvan minustakin antaa, mutta raha edellä mennään  ;D
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

skriko

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 22.10.16 - klo:16:52

PS: Allekirjoituksen autot voi tämän kuvan minustakin antaa, mutta raha edellä mennään  ;D

Täällä ollaan merkkiuskollisia. Edelliset autot.
Ford
Opel
Volkswagen
Toyota
BMW
Ford
Honda

vwmies

Lainaus käyttäjältä: Gulf - 22.10.16 - klo:16:40

Riippuu toki paljon siitä, mitä uuteen autoon tai Paskattiin hyvitetään vaihdossa. Uusi Mondeokin lienee ihan pätevä jos saa 5v. takuun ja Optimankin voisi käydä koeajamassa. Mielenkiintoista, että VV-Auton omistava Kesko pitää kauppiasvetoista palveluhenkeä ykkösasiana - mutta se ei kovin paljon näytä ainakaan autoliikkeen huoltopuolta koskevan (tai kiinnostavan).  :P
Volvon jos ostaa samalla rahalla pitää ottaa V40 tai 2-3v. käytetty. Onhan tämä jonkinlaista masokismia muistuttavaa kirjoitella huoltoon ja pyytää uutta korjausyritystä sekä reklamoida. Toisaalta käyttökulut ovat pienet, varusteet riittävät ja ergonomia on kunnossa. Katsotaan 1½ vuoden päästä.  :o
Yritetään pärjätä.

rami

Yleensä ainakin myyjän kiinnostus asiakkaaseen loppuu kun auto on ajettu pihalle.
Ei edes kahvikuppia ollut tarjolla,vaan sitä automaatti sörriä.

skriko

Lainaus käyttäjältä: rami - 22.10.16 - klo:18:44
Yleensä ainakin myyjän kiinnostus asiakkaaseen loppuu kun auto on ajettu pihalle.

Jos olet komea, persoonallinen ja supliikkimies, niin ei ainakaan naismyyjältä lopu. ;)

Gulf

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 22.10.16 - klo:16:52

Näin on. Tarjontaa ja vakinnanvaraa kyllä on, jos ei ole kovin merkkiuskollinen?

Muuten normaali tuo sinun lista autoista, mutta tuo Rellu ihmetyttää tuossa listassa?

Gulf

Lainaus käyttäjältä: vwmies - 22.10.16 - klo:17:38
Onhan tämä jonkinlaista masokismia muistuttavaa kirjoitella huoltoon ja pyytää uutta korjausyritystä sekä reklamoida.

Sama se oli itselläkin ja kyllästyin tuohon reklamointiin huoltoon sekä maahantuojalle, joten katsoin helpommaksi vaihtaa merkkiä, kuin hakata päätä seinään? Aika monta viestiä tuli laitettua maahantuojalle ja aina sama vastaus, "ottakaa yhteys valtuutettuun/lähimpään huoltoon"? Otin yhteyden, mutta viat jäi aika monesti korjaamatta.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Gulf - 22.10.16 - klo:19:53
Näin on. Tarjontaa ja vakinnanvaraa kyllä on, jos ei ole kovin merkkiuskollinen?

Muuten normaali tuo sinun lista autoista, mutta tuo Rellu ihmetyttää tuossa listassa?

Tuota Rellua minäkin ihmettelen  ;D. Joskus vannoin että yhtään ranskalaista ei tule mutta kuinkas kävi. Vaimolle sen kauppakassiksi ostin. Oli kiva ajaa, hyvät varusteet ja ohittamaton tarjous sai tekemään nopeat kaupat. Tuossa hintaluokassa se jälleenmyyntiarvokaan parin kolmen vuoden pidolla dramaattisesti eroa muista. Yllättävän hiljainenkin, kun sai uudet jenkkakoneet ja samalla vaimennusta oviin.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D5A Summum

-karppa-

Saako alle 40-vuotias mieshenkilö ilman pukua päällä palvelua autoliikkeessä?

Parhaimmillaan  olen saanut eräässä lasipalatsissa palloilla yli 30 minuuttia ilman, että kukaan tuli kysymään mitää vaikka parhaimmillaan viisi myyjää heitti viikonloppu läppää keskenään, kun tutkin n.10m päässä olevaa autoa.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Gulf

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 22.10.16 - klo:20:45

Saahan sitä, mutta joutuu menemään "lakki kourassa" myyjän luokse? Poikasena riitti huumoria vielä tuohon ja ihmetteli myyjien palveluhaluttomuutta, mutta nykyään kävelen liikkeestä ulos, jos myyjiä ei kiinnosta kaupanteko.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 22.10.16 - klo:20:45

Parhaimmillaan  olen saanut eräässä lasipalatsissa palloilla yli 30 minuuttia ilman, että kukaan tuli kysymään mitää vaikka parhaimmillaan viisi myyjää heitti viikonloppu läppää keskenään, kun tutkin n.10m päässä olevaa autoa.

Saa ja ei saa saa. Kylllä ainakin itse saanut. Audi, BMW, Volvo ja VW liikkeissä palvelu on pääsääntöisesti ollut ripeää. Paikallisella VW ja Audi palatsilla ollut suorastaan loistava palvelu. Vastakohtana Delta-auto ja osa Mercedes. Tuo Delta on jo oikea vitsi kohdallani, toimipaikasta riippumatta. Itse poistun vähin äänin jos ei 10 minuutin aikana ketään tunnu paikallaan seisovaa asiakasta löytävän. Onneksi on tosin sähköposti ja jokunen tutuksi tullut myyjä joiden kanssa saadaan kaupat hoidettua ilman draamaa vaikkapa s-postilla alusta loppuun. Eihän kukaan enään tarjouksiakaan tee suoraan, vaan aina halutaan lähettää jälkikäteen s-postiin. Lisäksi varmasti puolet nykymyyjistä tuntuu tietävän myytävästä tuotteesta vähemmän, kuin asiakas joka siitä tulee kiinnostuneena kyselemään. Ammattitaito on ammattitaitoa alasta riippumatta.
ex.Volvo V60 D5A Summum

HiTecci

Ihan voin kokemuksesta sanoa kun hiukset hiukan harmaantuu, autoliikkeen palvelukin paranee ihan silminnähtävästi ;D
Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
BMW R 1200 ST -05

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Gulf - 22.10.16 - klo:20:58
Saahan sitä, mutta joutuu menemään "lakki kourassa" myyjän luokse? Poikasena riitti huumoria vielä tuohon ja ihmetteli myyjien palveluhaluttomuutta, mutta nykyään kävelen liikkeestä ulos, jos myyjiä ei kiinnosta kaupanteko.

Kun on itse kouluttautunut joskus pitkälle tuolle alalle ja saanut opetuksen, että ulkomäkö ei korelloi lompakkoa en jaksa etsiä myyjää puku päällä, koska se on heidän tehtävä. Tämän vuoksi selaan vain nettiä, koska pääsen myös itse helpommalla....

Parasta huvia on tehdä tuota mystery shoppausta näiden kustannuksella...

skriko

Usein myyjä tekee sen virheen olit sitten ostamassa autoa, asuntoa tai hajuvettä, että arvioivat potentiaalisen ostajan pukeutumisen perusteella.
Muistan kun olin katselemassa nuorena 23-vuotiaana itselleni, uutta autoa. Hintaluokka oli 90 000-100 000 mk ja oli käteiset rahat. Olin tullut töistä ja pukeutunut ihan normaalisti ja menin katsomaan uutta Mazda 626 Sport Saloonia. Eipä myyjä kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Sitten tuli kaksi vanhempaa leidiä susiturkit päällä liikkeeseen. Myyjä hyökkäsi heti heidän kimppuunsa. Kuulin sitten vain pois lähtiessäni leidien kysyvän paljonko tarvitaan käsirahaa. No hankin sitten uuden BMW:n Vehosta. Alennus oli muuten uuteen bemariin vaihdon kautta ( hommasin siis vaihtoauton) yli 50% jos vähennetään silloisesta verottomasta hinnasta mutta vain 26,73% verollisesta.
Tuolloin sai vaihtoautolla uuden auton sopivasti nyt se ei onnistu enää ollenkaan.

ITbites

Itse olen pyytänyt tässä muutamia välirahatarjouksia pk-seudun liikkeistä ja sanotaanko että kaikki ovat olleet sarjassamme luokkaavia. Nykyisen autoni hinta on ilmeisesti laskenut alle kahdessa vuodessa 30.000 euroa, kun ostettava vaihdokki (2015-16) on menettänyt arvoaa lähtökohtaisesti muutaman hassun tonnin.

Missä suosittelette kauppoja Etelä-Suomessa?
VW ID.4 Pro 4MOTION Elegance, 2024
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

Latexi

Latexi

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: ITbites - 29.10.16 - klo:10:40
Itse olen pyytänyt tässä muutamia välirahatarjouksia pk-seudun liikkeistä ja sanotaanko että kaikki ovat olleet sarjassamme luokkaavia. Nykyisen autoni hinta on ilmeisesti laskenut alle kahdessa vuodessa 30.000 euroa, kun ostettava vaihdokki (2015-16) on menettänyt arvoaa lähtökohtaisesti muutaman hassun tonnin.

Missä suosittelette kauppoja Etelä-Suomessa?

Jos siinä on lisukeitta 35te niin laskuhan on ihan normaali  ;D. Mutta joo, tarjouksia kannattaa laittaa minusta ympäri Suomen. Itse hakenut uuden auton parhaimmillaan melkein 600km päästä. Suomen sisällä kun liikutaan niin matkat ovat kuitenkin siedettäviä. Lähtökohtaisesti tulee kyseltyä tarjouksia siis ihan ympäri maata. Yleisesti selkeästi huonoimmat tarjouset tuntuvat tulevan tuolta pääkaupunkiseudun lähettyviltä. Tällä kertaa oli taas mukavaa päästä paikallisen kanssa kauppoihin täällä länsirannikolla.
ex.Volvo V60 D5A Summum

axe

Nykyisen auton ostettuani Bilia Olarista tavoistani poiketen voin antaa positiivista palautetta ko. liikkeelle erityisesti jälkimarkkinoinnin onnistumisesta.Puuttuvat huoltodokumentit kaivettiin esiin ilman sen kummempaa vääntöä ja lähetettiin minulle.Voisin siis suositella. Aika useinhan näyttää käyvän niin että kun kaupat tehty  ja rahat saatu niin vastuut tuppaa unohtumaan.

Routa

Pääsääntöisesti en ole saanut minkäänlaista. Audista yritin tänään päästä kaupantekoa suunnitelemaan, mutta sen sijaan, että myyjä olisi palvellut minua 10 minuutin A3:n ympärillä pyörimisen jälkeen, hän päätti suunnistaa juuri ovesta sisään kävelleen n. 15-20v minua vanhemman herran luo suoraan kysymään, että miten voisi palvella.
Entinen VAG-kuljettaja.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Routa - 29.10.16 - klo:17:46
Pääsääntöisesti en ole saanut minkäänlaista. Audista yritin tänään päästä kaupantekoa suunnitelemaan, mutta sen sijaan, että myyjä olisi palvellut minua 10 minuutin A3:n ympärillä pyörimisen jälkeen, hän päätti suunnistaa juuri ovesta sisään kävelleen n. 15-20v minua vanhemman herran luo suoraan kysymään, että miten voisi palvella.

Anna kun arvaan. Olet noin 25-35 vuotias mieshenkilö  ;)?

Moni automyyjä haukkuu, että kun kodintekniikka-alan myyjät ovat haluttaja autonmyyjiksi, että he eivät ymmärrä autoista mitään, mutta autonmyyjät eivät taas ymmärrä mitään asiakaspalvelusta ja siitä ettei ulkonäkö kerro mitään asiakkaasta.

https://www.youtube.com/watch?v=QbNThAaHrw4 (KAnnattaa aloittaa 1.25 kohdalta), niin ymmärtää VITSIN.

Voisjn heti kertoa pari tapausta, kun esimerkiksi 150-250kâ,¬ tuloja tienaava jääkiekkoilija yritti ostaa uutta audia saamatta palvelua. Eikä ollut mikään karvalakki malli.

vwmies

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 29.10.16 - klo:19:17
Voisjn heti kertoa pari tapausta, kun esimerkiksi 150-250kâ,¬ tuloja tienaava jääkiekkoilija yritti ostaa uutta audia saamatta palvelua. Eikä ollut mikään karvalakki malli.

Tuttavani kävi takavuosina vielä C-tähtikeulaa sompaillessaan Biliassa V70 koeajolla. Autosihteeri tai respa luovutti avaimet. Eipä ollut myyjä paikalla autoa palauttaessakaan. Otettuaan puhelinkontaktin hän sai kuulla Eemélin menneen jo tilaukseen. Toisessa päässä oli ollut hetken hiljaista.  :P
Yritetään pärjätä.

arsik

Minä sain todella hyvää ja nopeaa palvelua yläluokan merkkiliikkeessä.
Ehdin olla sisällä todella paskasissa vaatteissa alle 10 s,kun myyjä tarjosi pari vuotta vanhaa autoa ilmaiseksi vuoden huoltosopimuksella ,mikäli  poistuisin
välittömästi karkottamasta maksavia asiakkaita.

Rauska

Kun on ostanut 5 uutta Audia samasta liikkeestä 2009 - 2016 , niin kyllä myyjä(t) tietää tulla kyseleen  8)
Eka kerralla menin ostoksille, kun ei myyjää ollut lähellä, kävin huikkaamassa "olen kiinnostunut" ja sitten päästiin asiaan.
Eli voihan sitä kutsua sen myyjän paikalle  8)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Rauska

Lainaus käyttäjältä: arsik - 29.10.16 - klo:20:22
Minä sain todella hyvää ja nopeaa palvelua yläluokan merkkiliikkeessä.
Ehdin olla sisällä todella paskasissa vaatteissa alle 10 s,kun myyjä tarjosi pari vuotta vanhaa autoa ilmaiseksi vuoden huoltosopimuksella ,mikäli  poistuisin
välittömästi karkottamasta maksavia asiakkaita.
Vähän kuin pankissa. Asiakkaat tuo hiekkaa pankkisalin marmorilattialle  ;D
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy