Uutukaiseen poloon vanteet

Aloittaja Juba93, 19.10.16 - klo:23:02

« edellinen - seuraava »

Juba93

Morjensta! Ensinnäkin, jos olen väärässä paikassa kirjoittelemassa, pyydän anteeksi (eka viesti) mutta tosiaan 17" ostaisin vanteet, mutta aika heikosti tahtoo löytyä. Käykö 38 et:llä olevat 7*17 pyörät? Olis semmoset vw:n omat goalit, mutta tuo et askarruttaa  ???

Kiitos ja anteeksi

mikama83

Edellisessä polossa oli 17 vanteet 7,5" ja et35. 3cm madalluksella ei ollu ongelmia ainakaan 215/40 renkailla.

Juba93

Kiitoksia, lähdempä siis lauantaina hakemaan pyörät pois kuleksimasta. Ens kesänä ois tarkoitus sitten tiputtaa metri alaspäin ettei enää naapurin seefferi juokse kumartamatta ali -,- muuten vaikuttaa kyllä loisto kipolta. 1.4Tdi+Dsg yhdistelmä tuntuu ihan toimivalta, ja näyttää matkassa menevän siihen luvattuun 3.8l/100km kunhan ajaa nätisti.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy