Eberspächer plus Remuc

Aloittaja Toninord, 02.10.16 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

Toninord

Moro!

Mulla superbissa löytyy edellisen omistajan toimesta asennettu Eberi ja siihen lisättynä Remuc2 laite.

Ongelmana on että Remucin boksia en ole löytänyt mihinkä laittaisin SIM kortin.

Onko kanssa-ajajilla kyseistä ratkaisua omassa autossa ja mihinkä kyseinen laite teillä on asennettu?

Turvallisia ohituksia syksyyn!

jabajee

Lainaus käyttäjältä: Toninord - 02.10.16 - klo:22:00
Moro!

Mulla superbissa löytyy edellisen omistajan toimesta asennettu Eberi ja siihen lisättynä Remuc2 laite.

Ongelmana on että Remucin boksia en ole löytänyt mihinkä laittaisin SIM kortin.

Onko kanssa-ajajilla kyseistä ratkaisua omassa autossa ja mihinkä kyseinen laite teillä on asennettu?

Turvallisia ohituksia syksyyn!

Boksihan voi olla asentajasta riippuen lähes missä vaan.
Eikä helpompaa olisi soittaa edelliselle omistajalle tai seurata johtorarjaa lämmittimeltä boksille päin? Ilmeisesti jälkiasennus lämmitin, koska alkuperäinen on Webaston valmistama.

Taky

Lainaus käyttäjältä: jabajee - 02.10.16 - klo:23:22
Boksihan voi olla asentajasta riippuen lähes missä vaan.

Antenihan on jossain näkyvillä - todennäköisesti, littana 15mm leveä ja reilut 100mm pitkä musta lätkä josta lähtee musta johdin. Johtoa seuraamalla boxikin löytyy, toinen on manuaali käyttökytkin joka lienee myös jossain näkyvillä.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

hece

Omassa Passatissa Eberi vasemmalla eturenkaan edessä, remucin nappi myös vasemmalle valonapin vieressä, antenni vasemmalla lasin kulmassa ja muistaakseni itse remuc myös vasemmalla kojelaudan sisällä. Kuten jos sanottua, napin ja antennin johtoja seuraamalla löytyy, niiden sijainti itsessään jo antaa osviittaa.

kkrinne

Löytyikö boksi?

Minulla keskikonsolissa melkein vaihdekepin alla.

Toninord

Boksi löytyi lopulta.
Oli asetettu kojepaneelin oikeassa laidassa irtoavan sivupaneelin alle (apparin puoli).
Hieman vaati uskallusta irroittaa paneeli ettei riko muovikiinnikkeitä.

-Toninord

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy