Exeo 2.0tdi erikoinen tärinä!

Aloittaja kelkka700, 20.09.16 - klo:10:07

« edellinen - seuraava »

kelkka700

Kaverin puolesta hiukan kyselisin apuja on kyllä itsellekkin outo malli olemassa!
vika semmoinen että tyhjäkäynti on ihan normaali mutta jos laitat vaihteen D tai R asentoon ja pietät jarrulla niin koko auto tärisee aikasen paljon!!
Tekee saman myös jos jätät P asentoon ja löysäät jarrun,myöskin ajaessa veto päällä tärisee mutta loppuu heti kun löysää kaasun eli renkaissa ei voi olla vika.
Onko kenelläkään tietoa onko tämä exeon laatikko DSG ja onko tässä juuri kaksoimassavauhtipyörä kun ei ole nämä diesel vehkeet meikälle mitenkään tuttuja...

Daatta

Ei ole DSG vaan Multitronic.

https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Exeo
https://en.wikipedia.org/wiki/Multitronic

Onko vika vai ominaisuus, sitä voisi Audi-kuskeilta kysellä.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy