Auton teippaus

Aloittaja PEEVELI, 11.11.10 - klo:07:30

« edellinen - seuraava »

Vito78

Tännekin "teippaus" topicciin kuva omasta Ocusta...Saa kommentoida...

Ton-1

Kehuin jo kerran.  ;)

Mutta sanottakoon vielä että on siinä valkoinen ja musta hyvässä balanssissa.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Pekka T

Kumpi on parempi, vastamulkoinen vai munapusta?   :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Uppe

Vito78

Mitäs mieltä et pitäiskö nuo peilit mustentaa??

Ton-1

Sopis hyvin.

Kun veljeni viime kesänä ajo sen ensimmäisen kerran kinneriäni niin 'pelästy' noita kirkuvan punaisia lapion kokoisia peilejä, olisivat mustina neutraalimmat kuskillekin.

Tos®

Muoti muuttuu.... joskus mustat peilinkuoret kielivät kuppasimmasta varustelutasosta....
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Pertsa

^jep, mutta on eri asia onko ne mattamustaa röpelömuovia tai kiiltävänmustaksi maalatut.

tibis

Lainaus käyttäjältä: Vito78 - 09.07.11 - klo:21:39
Mitäs mieltä et pitäiskö nuo peilit mustentaa??

Mun mielestäni ei, valkoinen on paljon parempi. Liika on aina liika.

MoFFe

mun auto on punamusta ja katto teipattu jälkeen päin mustaksi. Peilit on orkkis mustat.

Ton-1

Täytyypi ihmetellä myös itse tuota katon teippaamista jahka saa muut mustat paikalle, jotenkin ton katon laitto madaltaa näkymää.

clima

Itse olen kanssa tuota katon mustausta miettinyt.

Kuitenkin innostusta on hieman laimentanut että A5:n A-pilareissa on tuo musta muovi etulasin vieressä (näköjään myös Ocussa) joka katkaisee tuon suoran linjan mustaan kattoon. Livenä tuo näyttää edestä omaan nusnus-silmään hieman kömpelöltä.

Näköjään R-Golffissa tuota ei ole eli katto jatkuu ikkunan kanssa samassa linjassa.
Btw tuo MoFFen ärrä on kyllä uskomattoman hieno!

MoFFe

Tuossa toinen kuva...katto näkyy paremmin

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: clima - 13.07.11 - klo:10:48

Kuitenkin innostusta on hieman laimentanut että A5:n A-pilareissa on tuo musta muovi etulasin vieressä (näköjään myös Ocussa) joka katkaisee tuon suoran linjan mustaan kattoon. Livenä tuo näyttää edestä omaan nusnus-silmään hieman kömpelöltä.

Näemmä myös B7:ssa ...... mutta ei se mutka iso ole, luulenpa että ainoo ketä 'huomaa' on itse auton omistaja.

ATM

Sen pienen puutteen saisi paikattua teippauttamalla ohut suikale koko katon yli lasinreunan linjoja mukaillen.

clima

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 13.07.11 - klo:11:36
Näemmä myös B7:ssa ...... mutta ei se mutka iso ole, luulenpa että ainoo ketä 'huomaa' on itse auton omistaja.

Jeps. Mutta tuo oma silmä se ongelma onkin. Vian ei tarvitse olla suuri kun se on päässä.  :P

Lainaus käyttäjältä: ATM - 13.07.11 - klo:11:46
Sen pienen puutteen saisi paikattua teippauttamalla ohut suikale koko katon yli lasinreunan linjoja mukaillen.

Ei oikein istu noinkaan: ei mene A5:ssa nätisti katon pokkausten mukaan ja ennen kaikkea ongelma siirtyisi sitten takapäähän jossa katon ja lasin linjat ovat nyt samassa tasossa.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: clima - 13.07.11 - klo:13:12
Vian ei tarvitse olla suuri kun se on päässä.  :P

Toi on kyllä taivaan tosi.

cossu69

Käviskö mielestänne katon teippaus A5:een?

Uppe

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 13.07.11 - klo:18:03
Käviskö mielestänne katon teippaus A5:een?

Ei ainakaan minun A5:een...
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

Miggo

Mitä tässäkin topicissa on näkynyt, niin joutunee ehkä ottamaan tulevaan valkoiseen Ibizaan mustat teipit katolle..
Skoda Suberb 2.0 TDI DSG6 Ambition 2016- ex
Skoda Superb 1.4TSI plugin Sportsline 2019
Skoda Enyaq 85 Style Olibo Green, tilattu arvioitu toimitus 11.2025

Pekka T

Valkoiseen ja punaiseen autoon mustaksi teipattu katto käykin erittäin hyvin, mutta olettekos nähnyt muun värisissä autoissa kattoteippauksia?
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

Tuon mustan yhdistäminen sopii parhaiten yksinkertaisiin perusväreihin, tai miksei johonkin pastellisävyynkin mutta metallivärien kanssa njet.

Mikä se Joensuun meetti olikaan jossa se S6 Kermit laitto menemään, siinäkin oli mustaa detaljia, kattokin ois voinnut natsata (lamppujen tummentamisen kera).

MarkusA

Terve

Nyt pari kertaa luonnossa teipattuja autoja katselleena ja omankin kulkineen teippauttaneena heräsi kysymys että mikä täällä foorumilla on ihmisten kiinnostus / mielipide autojen teippauksesta?
En nyt tarkoita sitten mitään huoneistokeskus teipataan-se-nyt-vähän-sinnepäin-oranssiksi juttuja  ;) (taitaa osa niistä tosin olla ihan hyvin tehtyjäkin)

Karvis

Yhdistin MarkusA:n viestin tähän vanhaan ketjuun.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

nikob

Itselläkin mielessä ehkä joskus keväämällä jos lähtis jotain teippauksia kokeileen.
Päälimmäisenä mielessä olisi valot teipauttaa. Takaa tummemmaksi. Edestä viellä mietteissä, joko ihan jollain tummalla sävyllä. Joka olis ihan varma ratkaisu. Tai joku rohkeempi linjan vetokin voisi olla hieno, esim. keltainen.
Noilla kait pitäisi olla homma hanskassa http://www.automatrix.fi/automatrixshop/pages/index
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

snoogie

^ Itse ajattelin vetäistä omin kätösin laminx:t pintaan takavaloille ja sumareille, voin raportoida kuinka hankala homma oli, säästäähän tuossa jos itse tekee. Sciroccon takavalot vain on kohtalaisen inhottavan malliset, saa nähdä kuinka käy.

nikob

Lainaus käyttäjältä: snoogie - 16.10.11 - klo:16:16
^ Itse ajattelin vetäistä omin kätösin laminx:t pintaan takavaloille ja sumareille, voin raportoida kuinka hankala homma oli, säästäähän tuossa jos itse tekee. Sciroccon takavalot vain on kohtalaisen inhottavan malliset, saa nähdä kuinka käy.
Eikös ne saa kumminkin tilattuna ihan niinkuin valmiiksi leikattuna. Ettei tarvitse muotoila niitä.
Joo noi Sciroccon valot ei oo helpommasta päästä!  ::)
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

snoogie

sciroccoon ei ole saatavana laminx:ltä valmista settiä, metritavarana pitää tilata.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy