Puhallettu 60 sekunnissa?

Aloittaja BobSmith, 11.08.16 - klo:19:56

« edellinen - seuraava »

BobSmith

Kaikki alle 21 vuotta vanhat Folkkarit voi kuulemma pölliä avaimen koodia kopioimalla. Vastaavasta on ehkä tälläkin palstalla jo aikaisemmin kirjoiteltu, mutta en jaksanut alkaa kaivelemaan...

http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/volkkareista-loytyi-varkauden-mahdollistava-reika-koskee-kaikkia-alle-21-vuotiaita-autoja/6023490

Jultsu

Vuodatin tähän pienen tekstipätkän, mutta tarkemmin artikkelin luettuani olihan se ihan järkevästi ja totuudenmukaisesti kirjoitettu. Tuo bobin pieni tekstipätkä vaan oli vähän liian sensaatiomaisesti kirjoitettu ja yleistetty.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

BobSmith

Nyt en oikein ymmärtänyt. Tarkoittiko tuo, että linkin takana oleva teksti pitää kyseenalaistaa sillä perusteella, että minä olen sen tänne laittanut?

firstvw

Uhkakuvat ovat varmasti todellisia, mutta todellisuudessa uhan alla on vain ihan uusimmat ja kalleimmat autot. Ne pällit jotka varastelevat esim oman autoni ikäisiä pelejä, eivät varmaankaan ymmärrä tuosta tekniikasta mitään

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: BobSmith - 11.08.16 - klo:21:47
Nyt en oikein ymmärtänyt. Tarkoittiko tuo, että linkin takana oleva teksti pitää kyseenalaistaa sillä perusteella, että minä olen sen tänne laittanut?

Ei, vaan olit yleistänyt vähän liikaa lööppityyliin tuota omaa snippettiäsi tuosta jutusta, siitä sain käsityksen että on puurot ja velllit menneet sekaisin.

Lainaus käyttäjältä: firstvw - 11.08.16 - klo:22:12
Uhkakuvat ovat varmasti todellisia, mutta todellisuudessa uhan alla on vain ihan uusimmat ja kalleimmat autot. Ne pällit jotka varastelevat esim oman autoni ikäisiä pelejä, eivät varmaankaan ymmärrä tuosta tekniikasta mitään

Ei tarvitse ymmärtääkään, tuon ikäisiin ja vanhempiin autoihin kun on saatavilla jo lähes automaattisia työkaluja, senkun painaa vaan nappia että start. Pre-can autoihin (2005 ja vanhemmat) riittää kun törkkää obd2-liittimeen purkin ajoneuvoon sisälle päästyään, purkki hoitaa ajoneston koodin murtamisen ja kirjautuu sisään jolloin jäljelle jää vain startin johtojen hierominen yhteen niinkuin ennen muinoin. Pikkaisen uudempiinkin lienee olemassa jo samanlaisia purkkeja. Ebay noita pullollaan.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy