Passat 2011 facelift

Aloittaja joukose, 05.11.10 - klo:19:38

« edellinen - seuraava »

joukose

Kun nimittäin itse olen täältä Etelä-Suomesta saanut liikkeestä sellaista infoa että ensi viikolla pitäisi olla tiedossa.
Mutta onko jo joku saanut hintatietoa käsiinsä ?  ::)

EDIT: Muutin ketjun otsikon paremmin sisältöä vastaavaksi.
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

wtf

Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

joukose

Soon toi autokuume huippulukemissa ja kuumehoureessa sitä tietysti kaikki liikenevä tieto tuo helpotusta kuumeeseen. ;D

Epäilenpä ettei tänne sivukylän haaraliikkeeseen sitä tietoa ensimmäisenä tule. Pääkaupunkiseudulla tietty myydään jo täyttä päätä ja täällä vahdataan s-postia pupillit pullollaan koska hintatietoja tulee. ???
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

PIPO


joukose

vastaus on oikean suuntainen, eli uuden mallin alkutaipaleella saat maksaa lisävarusteista aika muikeita hintoja verrattuna vanhan mallin vuoden takaisiin hintoihin.
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

Digi78

Jos joku on nyt käyny Volkswagen-liikkeessä katsomassa uuden Passatin hintoja, niin voisiko jakaa ne :)

Myin oman autoni viikonloppuna (3C) ja autottomana nuo hieman jopa kiinnostaa. Itse kuumeessa, flunssassa ja ääni pois, joten ei pääse poikkeamaan liikkeessä....

MTu

Ei oo vielä vahvistettu hintoja. Väittäisin että tunti sen jälkeen kun myyjät saavat hinnastot - niin ne on vedetty tähän ketjuun.
Jännitys eikun jatkuu...
Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG (08/2011)
ex-Tiguan T&F 2.0TDI (08/2008)

joukose

Nyt löytyy volsun sivuilta.

http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW4.nsf/0/5C123BB321F1C5A4C22572440030B5A1?OpenDocument

Eipä ole hinnat ja varustetasot juuri muuttuneet, joskaan ei autokaan.

Taas nähtiin että asun peräkylässä kun ei täällä paikallinen liike kerinnyt lähettämään hintatietoja ennen kuin ne jo olivat volsun sivuilla. ;D ;D ;D

S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

PIPO

Lainaus käyttäjältä: PIPO - 05.11.10 - klo:20:44
33950e+tupakansytytin 2500e = 36450e (varmaa tietoa :P )
35241e on hinta. Hyvin lähelle arvasin  8) Lisävarusteisiin uppoaa nopeasti  lisää 3000-6000e  :'(

joukose

Joo, ja näköjään TDI trendline varusteilla on kadonnut markkinoilta ?
Saatiinpahan sillä varjolla alkaen hintoja ylös >:(

Ja bluemotion jyllää. ;D
S 350 4Matic saksankilvet



"Sitä saa mitä tilaa"

downtime

Lainaus käyttäjältä: PIPO - 23.11.10 - klo:19:09
Lisävarusteisiin uppoaa nopeasti  lisää 3000-6000e  :'(

Jep, omilla mieltymyksillä vajaa 8000 â,¬ varusteisiin. Eikä tuo sisällä vielä adaptiivista vakkaria.

zammy

Onpa muuten ennätyshalpa webasto uudessa Passatissa.

Polttoainekäyttöinen seisontalämmitin kellolaitteella ja kauko-ohjaimellaErillinen lisäakku. Ohjelmointi monitoiminäytön kautta = 537,53 euroa 1.6 TDI:n kanssa

Ja tässä mallissahan ei sitä webastoa ole vakiona, vaan on vain se sähkövastus.

1.8 "APR" Q

Passatti alkaa olemaan hinnoiltaan jo todella lähellä Audi A4:sta. Itsellä valinta kyllä noilla hinnoilla tulee olemaan Audi. Mielestäni Passat on yksi Vag-konsernin ylihinnoitellumpia autoja.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

VAG!

#13
aa

1.8 "APR" Q

LainaaMutta jos haluaa automaattivaihteisen dieselin jossa on neliveto niin Audilla ei ole tarjota mitään järkihintaista.

Ja toisaalta sitten taas Audi A4 on 'wanha'..

Toisaalta A4:een ei saa lämmitettävää tuulilasia..

Toisaalta tehdaswebasto törkeän hintainen audissa..

Toisaalta tehdasnavigaattori on törkeän hintainen audissa...
Se on kuitenkin vaan Volkkari.....
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro


downtime

Lainaus käyttäjältä: 2.0 DSG - 24.11.10 - klo:12:16
Passatti alkaa olemaan hinnoiltaan jo todella lähellä Audi A4:sta. Itsellä valinta kyllä noilla hinnoilla tulee olemaan Audi. Mielestäni Passat on yksi Vag-konsernin ylihinnoitellumpia autoja.

Mitenkäköhän laskettuna? 2.0TDI 103kW Highline Passat Variant vs. A4 2.0TDI 105kW Avant. Highline Variant on jo todella hyvin varusteltu kun Audi on mallia kuli.
Sitten kun varusteita aletaan ruksia niin hups keikkaa kun Audilla hinta pompsahtaa melkoisesti. Passat on myös aika paljon isompi auto.

Ja ei sitten mitään kuli-business vertailuja sen enempää. Audissa ei saisi minun mielestäni edes olla noita Audin merkkejä jos auto ei ole joko quattro tai vähintään joku noista tehokkaammista versioista. 100kW kuliperuspisnes -pirssi joillain pöläreillä on kyllä mielestäni noloakin nolompaa. Sori offtopic.

VAG!

#17
aa

Wilburi

Uh, mikä hinta uudella Passatilla (2.0 TSi 155 kW). Näköjään 2000 â,¬ kalliimpi kuin vastaavalla koneella oleva Audi (2.0 TFSI 155 kW).

Passat 44 137 â,¬ (Highline)
A4 42 074 â,¬ (Le Mans)

Eipä tarvitse kovin kauan miettiä kunpaan merkkiin kallistuisin itse. Vaikka olenkin pitänyt aina Passatin ulkomuodosta ja muutenkin siitä kokonaisuutena, niin kalliimpi hinta on kyllä käsittämätön, varsinkin kun tuo Audin Le Mans-varustelu sisältää kaiken oleellisen. Ja ennen kuin joku ehtii kommentoimaan, että Passatissa on enemmän varusteita ja tomaatti-laatikko, niin totean tähän että en juuri perusta tutkista tai muista vastaavista varusteista. Eli tuolla tehokkaamma koneella varustettu Passat on  kyllä törkeän ylihintainen. 1.8 TSI:n kohdalla sentään ollaan pysytty jollain tavalla järki hinnoittelussa.

Ps. Ja Audilta saa kaupan päälle vielä 70 Nm lisävääntöä.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

VAG!

#19
aa

Wilburi

VW:llä ei ole 2.0 TSI:tä tarjolla muulla vaihteistolla? Tuo tomaatti menee varusteissa siihen "ihan kiva, mutten siitä ekstraa maksaisi" -kategoriaan.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

VAG!

#21
aa

VAG!

#22
aa

njs

Lainaus käyttäjältä: skula - 24.11.10 - klo:13:50
Se on myös käsittämätöntä että 1.8TSI on vielä uudessa kopassa ilman DSG:tä? Tuo moottori on ihan ehdoton DSG:llä.. No ei oo mun ongelma..  ;)

Vanhaahan tuon yhdistelmän sai.. Näyttäisi hinnaston mukaan olevan tulossa 1.4TSI (160hv) + DSG, jolloin tuo 1.8TSI tippunee pois kokonaan.
Octavia III FL 1.5 TSI DSG - ex:  Octavia III 1.4 TSI DSG - Octavia II FL 1.8 TSI DSG - Octavia II 2.0 TDI DSG

1.8 "APR" Q

Nyt kun tutkinut tuon "uuden" Passatin hintoja,olen edelleen sitä mieltä,että ylihintainen auto ainaskin minun mittapuulla.
LainaaMitenkäköhän laskettuna? 2.0TDI 103kW Highline Passat Variant vs. A4 2.0TDI 105kW Avant. Highline Variant on jo todella hyvin varusteltu kun Audi on mallia kuli.
Sitten kun varusteita aletaan ruksia niin hups keikkaa kun Audilla hinta pompsahtaa melkoisesti. Passat on myös aika paljon isompi auto.

Ja ei sitten mitään kuli-business vertailuja sen enempää. Audissa ei saisi minun mielestäni edes olla noita Audin merkkejä jos auto ei ole joko quattro tai vähintään joku noista tehokkaammista versioista. 100kW kuliperuspisnes -pirssi joillain pöläreillä on kyllä mielestäni noloakin nolompaa. Sori offtopic.
Hintaero noilla em. dieseleillä n. 1700 euroa Passatin eduksi,mutta ilman Bi-xenoneita,mitkä kuuluu aina Audin Business-mallistoon. No tosin Passatin vahvuutena Highlinessa on nahka-alcantara verhoilu. Audilla on ihan hyvä varustelu Le Mans-mallissa ja siitä ei puutu mitään olennaista ja uskallan väittää,että Audin urheilupenkit on Passatin vastaavia paremmat.
Joissain malleissa esim. 2.0 TSI,Passatin hinnoittelu on aivan käsittämätöntä. Ja noilla hinnoilla pitäisi kilpailla asiakkaista esim. Superb Combin kanssa. No Skodahan on aina Skoda ja tuommoisia lisävarustehienouksia siitä ei löydy. Mutta Superb on isompi kuin facelift-Passat ja laatu on ihan volsun tasolla.
Niin ja kyllähän se tosiasia on,että kyseessähän on vaan 2005 vuonna esitellyn Passatin facelift-malli. Ymmärtäisin paremmin nuo hinnat,jos auto olisi kokonaan uusi malli.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

downtime

Lainaus käyttäjältä: skula - 24.11.10 - klo:13:02
oletan että tämä downtime on se vanha kunnon downtime ?

Tervetuloa takaisin  :)

Sama mies sama mies :)

Siirtymässä takaisin VAG -leiriin joten ajattelin palailla tänne vähän katselemaan viimeisimpiä tapahtumia. Ja joskos jotain vinkkiä irtoaisi valintaa helpottamaan.

VAG!

#26
aa

njs

Lainaus käyttäjältä: 2.0 DSG - 24.11.10 - klo:13:57
Ymmärtäisin paremmin nuo hinnat,jos auto olisi kokonaan uusi malli.

Eikös volkkari mainosta tätä kokonaan uutena mallina? Sellainen mielikuva minulle on ainakin jäänyt. Eriasia on sitten, mitä ostajat tästä ajattelee..
Octavia III FL 1.5 TSI DSG - ex:  Octavia III 1.4 TSI DSG - Octavia II FL 1.8 TSI DSG - Octavia II 2.0 TDI DSG

downtime

Lainaus käyttäjältä: 2.0 DSG - 24.11.10 - klo:13:57
Nyt kun tutkinut tuon "uuden" Passatin hintoja,olen edelleen sitä mieltä,että ylihintainen auto ainaskin minun mittapuulla.Hintaero noilla em. dieseleillä n. 1700 euroa Passatin eduksi,mutta ilman Bi-xenoneita,mitkä kuuluu aina Audin Business-mallistoon. No tosin Passatin vahvuutena Highlinessa on nahka-alcantara verhoilu. Audilla on ihan hyvä varustelu Le Mans-mallissa ja siitä ei puutu mitään olennaista ja uskallan väittää,että Audin urheilupenkit on Passatin vastaavia paremmat.
Joissain malleissa esim. 2.0 TSI,Passatin hinnoittelu on aivan käsittämätöntä. Ja noilla hinnoilla pitäisi kilpailla asiakkaista esim. Superb Combin kanssa. No Skodahan on aina Skoda ja tuommoisia lisävarustehienouksia siitä ei löydy. Mutta Superb on isompi kuin facelift-Passat ja laatu on ihan volsun tasolla.
Niin ja kyllähän se tosiasia on,että kyseessähän on vaan 2005 vuonna esitellyn Passatin facelift-malli. Ymmärtäisin paremmin nuo hinnat,jos auto olisi kokonaan uusi malli.

Näitä autoja ei oikeasti pitäisi edes vertailla. Passat on kuitenkin selvästi kokoluokaltaan isompi auto. Jos tarvitsee isompaa autoa niin silloin ei yksinkertaisesti A4:sta voi edes harkita. Silloin oikeampi vertailukohde Audilta olisi A6.

Aika selvästi VW:tä ollaan viemässä sinne Winterkorninkin mainitsemaan "kalliimpaan" luokkaan. Ensin se näkyi uuden Touranin hinnoittelussa ja nyt uuden Passatin.
Mutta hei, by all means jos se tarkoittaa parantunutta laatua ja parempaa varustelua. Ainakin Touranin kohdalla osittain varmasti toteutuu. Esim. Hiljaisuus on yksi merkittävä parannus siinä. Jospa se toteutuisi myös Passatin kohdalla.

Ensi tai sitä seuraavalla viikolla pääsee koeajamaan.

VAG!

#29
aa

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy