Media System Plus ja jälkiasennettu FullLink

Aloittaja Loungeliner, 19.06.16 - klo:01:03

« edellinen - seuraava »

Loungeliner

Tuohon allekirjoituksessakin mainittuun Leoniin laitettiin luovutushuollon yhteydessä FullLink -toiminto. Eli USB-portti vaihdettiin ja ilmeisesti jotain koodausta suoritettiin.

Radion MENU -valikosta löytyy tuo FullLink -kohta, mutta vaikka kytken iPhone6S Plussan alkuperäisellä johdolla auton USB-porttiin, en saa yhteyttä muodostettua. Latautumaan luuri kyllä lähtee, mutta muuta ei tapahdu. Kysymys kuuluukin: mikäli tuo jälkiasennettu FullLink olisi jäänyt liikkeessä koodaamatta, näkyisikö tuolla radion valikossa lainkaan ko. kohtaa? Vai missähän lienee vika?

k23001

Loungeliner

Kyllä on, vaikka en sitä koskaan käyttänyt ole...

Laars

Automaattisesti pitäisi yhteys muodostua car playllä samantien kun kaapelin kytket. Ehkäpä jotain jäänyt liikkeessä koodaamatta?

Loungeliner

Tähän ongelmaan löytyi ratkaisu. Myyjäliike vaihtoi uuden USB-liittimen autoon, tämän jälkeen yhteys todellakin muodostui välittömästi ja automaattisesti johdon kytkemisen jälkeen.

Nyt toimii Google Maps, viestit, puhelut ja Spotify. Viestien sanelukin tuntuu toimivan hyvin, jopa suomen kielellä :o

Ojanpohja

Lainaus käyttäjältä: Loungeliner - 26.06.16 - klo:21:04
Tähän ongelmaan löytyi ratkaisu. Myyjäliike vaihtoi uuden USB-liittimen autoon, tämän jälkeen yhteys todellakin muodostui välittömästi ja automaattisesti johdon kytkemisen jälkeen.

Nyt toimii Google Maps, viestit, puhelut ja Spotify. Viestien sanelukin tuntuu toimivan hyvin, jopa suomen kielellä :o
Toimiiko suomenkielellä myös mapsit jne.? Vai meneekö puhelimen kielen mukaan?

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: Ojanpohja - 26.06.16 - klo:23:18
Toimiiko suomenkielellä myös mapsit jne.? Vai meneekö puhelimen kielen mukaan?
En oo kokeillut muita kieliä, "kotimaisella" toimii :D

miz

Jäi ottamatta Full Link omaan Leoniin. Onko tuo mulle jälkikäteen tarjottu hinta 400 joka puolella, vai saako tuon tehtyä jossain edullisemmin?

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: miz - 23.07.16 - klo:13:55
Jäi ottamatta Full Link omaan Leoniin. Onko tuo mulle jälkikäteen tarjottu hinta 400 joka puolella, vai saako tuon tehtyä jossain edullisemmin?
362â,¬ maksoin itse, kun omaani asennettiin luovutushuollon yhteydessä. Työn osuus 95â,¬. En kysynyt muualta hintoja...

miz

Lainaus käyttäjältä: Loungeliner - 23.07.16 - klo:18:14
362â,¬ maksoin itse, kun omaani asennettiin luovutushuollon yhteydessä. Työn osuus 95â,¬. En kysynyt muualta hintoja...

Ok, kiitos tiedosta. Ilmeisesti lisenssi yms maksut sitten on niin kovia että maksaa.

Ojanpohja

Vaihtaa ne jotain kalikkaa ymmärtääkseni myös.

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: Ojanpohja - 25.07.16 - klo:18:17
Vaihtaa ne jotain kalikkaa ymmärtääkseni myös.
Juu, ainakin USB-portti vaihtui. Mulla jopa kahdesti, kun ensimmäisellä yrityksellä ei systeemi reagoinut puhelimen kytkentään mitenkään.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy