Honda CBR 600 RR vai Yamaha YZF-6R6

Aloittaja skriko, 01.06.16 - klo:00:13

« edellinen - seuraava »

?

?
?

firstvw

Lainaus käyttäjältä: skriko - 01.06.16 - klo:19:54
Sehän siinä onkin kun ei noita kyykkäreitä enää osta kukaan. Kaikki Hondan kyykytkin ovat loppuneet kun esim. 600 ei ole tuotu yhtään kappaletta maahan sitten 2013 vuoden. Samoin on tonnisen laita. Seuraavat kun tulee jos tulee, niin hinnat ovat ihan toisia.
Moton ostajista 90 prosenttia kuuluu luokkaa mies 50+.
Ihan oikeasti? Siis kuinka monta uutta kyykkyä (ja 600) on rekisteröity viimevuosina?

skriko

Lainaus käyttäjältä: firstvw - 03.06.16 - klo:18:26
Ihan oikeasti? Siis kuinka monta uutta kyykkyä (ja 600) on rekisteröity viimevuosina?
Otetaan esim. Honda CBR 600 RR. Ovh 2013 13999. Brandt toi maahan 14 kpl. Myyty 3
2014 hinta sama. Brant ei tuonut yhtään maahan, myivät 3 vuosimallia 2013 ylivuotista.
2015 hinta 11999, myivät 2 vuosimallia 2013, joista toinen meni verottomaksi kisapyöräksi.
2016 hinta 9990, myivät 6, joista 3 meni verottomaksi kisapyöräksi, nämäkin siis vuosimallia 2013.
2013-2016 myyty ajoon 10 kpl. Näistäkin 2 on nytkin ajamattomia.
Suzukin, Kawasakin ja Yamahan 600 kyykkyjä myyty vielä vähemmän koska hinta toinen. Halvin hinta harmaatuotu 12999.
Honda CBR 1000 RR 2013 malleja myytiin hieman toistakymmentä hintaa 12999.
Suzukin,yamahan ja kawan kilokyykkyjä ei ole myyty juuri lainkaan hinnan vuoksi.
Eipähän noita +2012 malleja ole juuri myytävänäkään kun ei niitä ole kukaan ostanut uutenakaan.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.06.16 - klo:16:56
3.06.16:Laskit sen niin, että jos ajan 12 000 kaudessa niin 41 X 12 000=492 000 km.
Et sitten ajattele että ihminen vanhenee ja tulee mukavuudenhaluiseksi. Jos nyt ajaa 1.7.-31.8 12 000, niin nuorena on voinut ajaa 1.4.-30.9 36 000. Keskiarvo tuosta on siis 24 000, joten 500 000 : 24 000 on 20 vuotta.

Lainaus käyttäjältä: skriko - 31.08.12 - klo:23:30
31.08.12: Onneksi on kuitenkin ollut sen verran ajotaitoja, että on pystynyt 700 000 kilometriä mopolla noita kaahareita väistelemään. Toki tulihan tuossa 1981 kaaduttua kun oli noviisi ja vasta 100 000 km takana. Olet oikeassa harva pystyy hallitsemaan pyärää kun se lähtee +200 vauhdissa käsistä mutta se vasta taitoa vaatiikin että se ei lähde käsistä.

Lainaus käyttäjältä: skriko - 06.05.12 - klo:22:36
06.05.12: 19 omassa käytössä ollutta autoa on tullut omistettua ja kohta miljoona ajettua kilometriä takana + 350 000 km mopolla kertaakaan ei ole tullut ongelmia. Kiitos onnentoivotuksista, voisin jo sen yhden koneen kyllä huoletta maksaakin niin monta tuhatta ellei kymmentätuhatta on tullut säästettyä kun en ole valohuolloista maksanut. Mutta jos ei teitä olisi niin huoltamot eivät pärjäisi, hyvä niin.

Oletaan, että sinulla on ollut ajokortti vaikkapa 35 vuotta. Autolla miljoona ja moottoripyörällä 700.000km ja mopolla 350.000km, niin kovin moni ammattiautoilijakaan ei pääse noihin kilometreihin. Minulla vain narskahti nämä epäkohdat.

1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

firstvw

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.06.16 - klo:19:01
Otetaan esim. Honda CBR 600 RR. Ovh 2013 13999. Brandt toi maahan 14 kpl. Myyty 3
2014 hinta sama. Brant ei tuonut yhtään maahan, myivät 3 vuosimallia 2013 ylivuotista.
2015 hinta 11999, myivät 2 vuosimallia 2013, joista toinen meni verottomaksi kisapyöräksi.
2016 hinta 9990, myivät 6, joista 3 meni verottomaksi kisapyöräksi, nämäkin siis vuosimallia 2013.
2013-2016 myyty ajoon 10 kpl. Näistäkin 2 on nytkin ajamattomia.
Suzukin, Kawasakin ja Yamahan 600 kyykkyjä myyty vielä vähemmän koska hinta toinen. Halvin hinta harmaatuotu 12999.
Honda CBR 1000 RR 2013 malleja myytiin hieman toistakymmentä hintaa 12999.
Suzukin,yamahan ja kawan kilokyykkyjä ei ole myyty juuri lainkaan hinnan vuoksi.
Eipähän noita +2012 malleja ole juuri myytävänäkään kun ei niitä ole kukaan ostanut uutenakaan.

Johtuuko kyykkyjen vähäinen myynti siitä ettei nuoria pärrät enää kiinnosta? Ei muuten RM Heinolla koeajoissa juuri nuoria näkynytkään kun tarkemmin ajattelee. Tai no, olinhan minä siellä, 4-kymmpinen nuori kun oon. Ja ei koeajamani pyörät kyykky-kategoriaan mene, BMW S1000XR ja Ducati Multistrada 1200. Kuume tuli, mutta hinta kyllä hillitsee kumasti. Bemari (XR tai GS) ~23kâ,¬ ja ducati 25-35kâ,¬, aika suolaista..

JakeS

Kyllähän suurimpana syynä on vuosikausia jatkunut talouden alamäki. Moottoripyörät kun ovat tavallasn turhakkeita ja kalliita ylläpitää. Lisäksi kortin saamisen monimutkaisuus ja kaikenmaailman tehorajoitukset. No, toinen pojistani ajaa a-korttia parhaillaan (20v). Käytiin hakemassa vanha suizan gsx750f johon tulee 35 kw kurit kahdeksi vuodeksi. Sillä on hyvä harjoitella vaikka vauhdinhurmaa ei liikaa tule kun painoakin on 220 kg.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 03.06.16 - klo:20:24
Kyllähän suurimpana syynä on vuosikausia jatkunut talouden alamäki. Moottoripyörät kun ovat tavallasn turhakkeita ja kalliita ylläpitää. Lisäksi kortin saamisen monimutkaisuus ja kaikenmaailman tehorajoitukset. No, toinen pojistani ajaa a-korttia parhaillaan (20v). Käytiin hakemassa vanha suizan gsx750f johon tulee 35 kw kurit kahdeksi vuodeksi. Sillä on hyvä harjoitella vaikka vauhdinhurmaa ei liikaa tule kun painoakin on 220 kg.

Kyllä yksi muuttuva tekijä talouden alamäen myötä on myös, että ulkomailta saa kohtuuhintaan käytettyjä pyöriä. Toinen on että noiden uusien pyörien hinnat romahtaa melko nopeasti, kun ajaa liikkeestä ulos. Joskus katsoin uusia "ylivuotisia pyöriä", niin hinta saattoi olla -2000â,¬ vrt seuraavan vuoden malli.

JakeS

Kyllä. Vielä kymmenen vuotta sitten käytetyt mopot pitivät hintansa todella hyvin. Sen jälkeen pyöriä myytiin ja tuotiin tolkuttomasti jolloin talouden alamäen myötä markkinat täyttyivät käytetyistä. Itsekin vaihdoin joka vuosi uuteen kunnes 2008 hankitun jälkeen tuli 5 vuoden tauko. Nyt yritän ajaa nykyisellä pari kesää jos sitren vaikka olisi rahnaa ostaa se unelmien laite vaika 50 v lahjaksi itselleni.
Toki plan a on siirtyä taivaanrannan maalariksi joten nämä kaksi asiaa ei oikein sovi yhteen...

skriko

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 03.06.16 - klo:19:44
Oletaan, että sinulla on ollut ajokortti vaikkapa 35 vuotta. Autolla miljoona ja moottoripyörällä 700.000km ja mopolla 350.000km, niin kovin moni ammattiautoilijakaan ei pääse noihin kilometreihin. Minulla vain narskahti nämä epäkohdat.

No voi voi. Autolla 1 000 000 km ei tee minulle vuotta kohti juuri mitään. Tänä päivänä ajelen huviakin autolla sen 10 000/vuosi ja ennen piti olla autokaupan merkeissä aina hakemassa autoja ja viemässä jostain. Jos olisin liikettä vielä jatkanut niin kilometrejä olisi takana yli 2 000 000.
Nyt on onneksi aikaa kirjoitella esim. tällaisilla palstoilla. Silloin ei ollut. Moni täällä vääntää työkseen juttua onko nastat vai kitkat paremmat.
Mutta sen verran kuitenkin vieläkin valitettavasti kiirettä pitää, että ei ole aikaa, eikä kiinnostusta kaivella toisten vanhoja kirjoituksia mistään.
Mutta kuten täällä usein mainitaan, kukin tyylillään.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: skriko - 03.06.16 - klo:20:47
No voi voi. Autolla 1 000 000 km ei tee minulle vuotta kohti juuri mitään. Tänä päivänä ajelen huviakin autolla sen 10 000/vuosi ja ennen piti olla autokaupan merkeissä aina hakemassa autoja ja viemässä jostain. Jos olisin liikettä vielä jatkanut niin kilometrejä olisi takana yli 2 000 000.
Nyt on onneksi aikaa kirjoitella esim. tällaisilla palstoilla. Silloin ei ollut. Moni täällä vääntää työkseen juttua onko nastat vai kitkat paremmat.
Mutta sen verran kuitenkin vieläkin valitettavasti kiirettä pitää, että ei ole aikaa, eikä kiinnostusta kaivella toisten vanhoja kirjoituksia mistään.
Mutta kuten täällä usein mainitaan, kukin tyylillään.

Ei pahalla, mutta olet jo kerran jäänyt kiinni paskan puhumisesta ja kuvien hävittämisestä, niin en minäkään ottaisi puheeksi sellaista mikä muuttuu kokoajan vuosien varrella.

Eikä miljoona kilometriä autolla ole paljoa, mutta 350-700.000km moottoripyörällä on jo paljon. Varsinkin jos nämä kolme lukemaa heittävät 350.000km  ;).

skriko

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 03.06.16 - klo:20:57
Ei pahalla, mutta olet jo kerran jäänyt kiinni paskan puhumisesta ja kuvien hävittämisestä, niin en minäkään ottaisi puheeksi sellaista mikä muuttuu kokoajan vuosien varrella.

Eikä miljoona kilometriä autolla ole paljoa, mutta 350-700.000km moottoripyörällä on jo paljon. Varsinkin jos nämä kolme lukemaa heittävät 350.000km  ;).

Juu,juu.

skriko

Ã,,änestys on ollut laimeata Hondalle 3-2. Vaikea noudattaa vagarenalaiseten äänestystulosta kuten olen aikaisemmin tehnyt. Nyt vielä kalkkiviivoilla mukaan kisaan tuli Suzuki GSX-R 1000 uusi.

zonni

Lainaus käyttäjältä: skriko - 07.06.16 - klo:00:20
Ã,,änestys on ollut laimeata Hondalle 3-2. Vaikea noudattaa vagarenalaiseten äänestystulosta kuten olen aikaisemmin tehnyt. Nyt vielä kalkkiviivoilla mukaan kisaan tuli Suzuki GSX-R 1000 uusi.

Ehdottomasti tuo uus suzuki, todella hieno pyörä niin kadulla kuin radalla. Itse tosin siirtynyt noista kyykyistä naku vehkeisiin, noilla nakuilla voi ajalla rauhallisesti. Noilla kyykyillä piti aina kouhottaa.
Noita kyykkyjä ei kyllä nykyjään saa oikein millään käytettynä myytyä, itselläkin yks R1 myynnissä jo toista vuotta :) Pitäsi antaa ihan ilmaiseksi.

Reterete

Ei mitään tonnista kannata ostaa. 600 pyörähän tunnetusti pätkii 1000 pyörän skrikon mukaan. Kannattaa pysyä siinä polkupyörässä, niin ei ole niin vauhdikasta menoa.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Reterete - 07.06.16 - klo:09:28
Ei mitään tonnista kannata ostaa. 600 pyörähän tunnetusti pätkii 1000 pyörän skrikon mukaan. Kannattaa pysyä siinä polkupyörässä, niin ei ole niin vauhdikasta menoa.
Juu, juu.

skriko

Lainaus käyttäjältä: zonni - 07.06.16 - klo:07:17
Ehdottomasti tuo uus suzuki, todella hieno pyörä niin kadulla kuin radalla. Itse tosin siirtynyt noista kyykyistä naku vehkeisiin, noilla nakuilla voi ajalla rauhallisesti. Noilla kyykyillä piti aina kouhottaa.
Noita kyykkyjä ei kyllä nykyjään saa oikein millään käytettynä myytyä, itselläkin yks R1 myynnissä jo toista vuotta :) Pitäsi antaa ihan ilmaiseksi.
Joo. Oikeassa olet, nakulla voi ajaa vähän rauhallisemmin, kyykyllä pitää aina mennä niin kuin olisi tuli p.....n alla. ;D
Ei saa kyykkyjä myydyksi, itsekin yritin ja ei soiton soittoa, ei sähköpostia, ei mitään yhteydenottoa vaikka myis 100â,¬ päälle, minkä saa moottoripyöräliikkeestä rahana käteen.
Tuosta 1000 vs. 600 vielä, radalla en käy enää. Tehoa on tuossa GSX-R tonnisessa niin julmetusti, kun muutenkin on 50 kiloisena aina melkein 40 kg painoetu muihin kuskeihin. On siinä paikallaan lähdössä rankka etu.
Sama kun toisella rr kuskilla olisi 40 kg kevyempi pyörä kun toisella. :)

Reterete

Lainaus käyttäjältä: skriko - 07.06.16 - klo:19:51
Tuosta 1000 vs. 600 vielä, radalla en käy enää. Tehoa on tuossa GSX-R tonnisessa niin julmetusti, kun muutenkin on 50 kiloisena aina melkein 40 kg painoetu muihin kuskeihin. On siinä paikallaan lähdössä rankka etu.
Sama kun toisella rr kuskilla olisi 40 kg kevyempi pyörä kun toisella. :)

Juu juu. Puheen asteelle se jäi silloinkin kun haastettiin ajoon ja puheen asteelle se jää nytkin, mutta mitä näiltä trolleilta voi odottaa.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Reterete - 07.06.16 - klo:20:22
Juu juu. Puheen asteelle se jäi silloinkin kun haastettiin ajoon ja puheen asteelle se jää nytkin, mutta mitä näiltä trolleilta voi odottaa.
Juu, juu.

skriko

Yamaha YZF-6R6 jäi pois vaihtoehdoista koska se järkevänhintainen myytiin. Nyt nousi hinta 2 500â,¬.
Jäljelle jäi Honda ja Suzuki GSX-R 1000 uusi. Suzukissa hinta 3 400 korkeampi kuin Hondassa. Tarjoamalla lopullinen ero ehkä 3 000â,¬.

JakeS

Eli jäljelle jää seuraavat:

Näistä kahdesta siis valinta. Oma mielipide annettu joten päätös jää yksinomaan sinulle  :)
Minä kyllä tiedän oman valintani  8)

enkero

Eihän näistä jää järkisyyllä muuta valittavaa kuin Honukka. Toki jos satulassa käy, niin kilogixxeri vie kaupat tilille katsomatta; en oo tainnut ajaa kuin 2012 tai 2013 tonnista viimeksi, mutta on se vaan niin hieno vehje ettei esim. S1000RR jäisi alle jos saisi avaimet vastikkeetta valita.
C250CDI t 4matic -12 - Clio ST 2017
ex: Fabia III Combi 1.2 TSI DSG Style -16, Octavia Combi Style 4x4 TDI DSG -15, Fabia III 1,2 TSI DSG -15, Octavia III Combi 1,6 TDI DSG -13,Fabia II vRS -10, Octavia II FL Combi 1,4 TSI -09, Octavia I HB 1,9 TDI -98

skriko

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 09.06.16 - klo:00:45
Eli jäljelle jää seuraavat:

Näistä kahdesta siis valinta. Oma mielipide annettu joten päätös jää yksinomaan sinulle  :)
Minä kyllä tiedän oman valintani  8)

Soo, soo JakeS ;) Minulla oli tuo ensimmäinen vaihtoehto vihreavalkoisena 1977. Ostin sen uudesta, tai siis isä otti sen auton vaihdossa Mellilän Autokeskuksesta Loimaalta. Maksoin siitä isälle muistaakseni 1700 mk. Ajoin kuukauden ja 2000 km. Myin 2000 mk kun isälle tuli vaihdossa ( otti ihan minua varten, on ne isukit kultaisia :'( ) Suomen ensimmäinen uusi Honda CB 125 Twin, puna/musta. Oli sitten pakko mennä kesäkuussa heti ajamaan kevarikortti kun ostin isältä tuon pyörän 4 000 mk. Oli muuten hyvä kauppa, ajelin 20 000/2 vuotta ja myin Hämeenlinnaan 5 000 mk. Sellaista oli ennen motokauppa. Nyt kun ostaa 20 000â,¬ maksavan pyörän, niin saa kahden vuoden päästä 10 000â,¬.

skriko

Lainaus käyttäjältä: enkero - 09.06.16 - klo:01:15
Eihän näistä jää järkisyyllä muuta valittavaa kuin Honukka. Toki jos satulassa käy, niin kilogixxeri vie kaupat tilille katsomatta; en oo tainnut ajaa kuin 2012 tai 2013 tonnista viimeksi, mutta on se vaan niin hieno vehje ettei esim. S1000RR jäisi alle jos saisi avaimet vastikkeetta valita.

Ootko enkero oikeasti sitä mieltä, että GSX-R 1000 on parempi kuin Bemarin S1000RR? Kesämökki kun on hienojen asfalttimutkateiden päässä ( asun siellä joka vuosi noin 20.6.-5.9 )  niin jotenkin tuntuu että Hondan kutonen on nopeampi ja ketterämpi heitellä mutkiin ja ulostuloissa, eikä 1000 tehoja oikein pääse hyödyntämään mutta sitten vain konetiellä lähdöissä.

esko

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 03.06.16 - klo:19:44
8)

Itsellä ollut ajokortti 42 vuotta, moottoripyörän omistanut n. 30 vuotta, auton n. 40vuotta.
Pyöräillyt ja autoillut olen yli 20 eri maassa, autoillut myös työssäni melko paljon.
Tarkkoja kilometrimääriä en osaa sanoa, matkatöissä tuntui kuitenkin, että koko ajan ollaan tien päällä. Tällä kokemuksella voin vakuuttaa, että yllä olevat kilometrimäärät ovat satua.

Työpaikallani eräs kaveri kertoi aivan vakavalla naamalla, että ajeli useana kesänä kesälomansa aikana 30 000km kesälomareissun Keski-Euroopassa moottoripyörällä.
En viitsinyt kommentoida mitään, olin juuri ollut lomalla Etelä-Euroopassa ja sillä reissulla tuli 7500km mittariin. Sekin kävi työstä, vaikka välillä oltiin muutama päivä samassa paikassakin.

Kukin taaplaa tavallaan. 8)

skriko

Lainaus käyttäjältä: esko - 09.06.16 - klo:18:57
  8)

Itsellä ollut ajokortti 42 vuotta, moottoripyörän omistanut n. 30 vuotta, auton n. 40vuotta.
Pyöräillyt ja autoillut olen yli 20 eri maassa, autoillut myös työssäni melko paljon.
Tarkkoja kilometrimääriä en osaa sanoa, matkatöissä tuntui kuitenkin, että koko ajan ollaan tien päällä. Tällä kokemuksella voin vakuuttaa, että yllä olevat kilometrimäärät ovat satua.

Työpaikallani eräs kaveri kertoi aivan vakavalla naamalla, että ajeli useana kesänä kesälomansa aikana 30 000km kesälomareissun Keski-Euroopassa moottoripyörällä.
En viitsinyt kommentoida mitään, olin juuri ollut lomalla Etelä-Euroopassa ja sillä reissulla tuli 7500km mittariin. Sekin kävi työstä, vaikka välillä oltiin muutama päivä samassa paikassakin.

Kukin taaplaa tavallaan. 8)
Juu, juu, sanoo Nummisuutarin Esko, joka on täyttä satua.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: skriko - 09.06.16 - klo:19:49
Juu, juu, sanoo Nummisuutarin Esko, joka on täyttä satua.

Hahaa. Muokkasit sitten tarinan pois.

skriko

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 09.06.16 - klo:19:56
Hahaa. Muokkasit sitten tarinan pois.

Ajattelin että paskaako tuollaisille pöhköille mitään kannattaa selittää. Niinhän se oli aikaisemmin kun väittivät minua vielä keksityksi satuolennoksi. Kummasti vaan ajatukset ovat muuttuneet, kun olen tavannut palstalaisia tien päällä.
Pääasia että itse tietää ja ystävät tietävät kuinka asiat ovat. Se on ihan sama mitä tuntemattomat nimimerkkien takana olevat henkilöt ajattelevat.

esko

Lainaus käyttäjältä: skriko - 09.06.16 - klo:19:49
Itsellä ollut moottoripyöräkortti jos kevytmoottoripyöräkortti lasketaan mukaan 39 vuotta ja autolla-ajoon oikeuttava kortti 37 vuotta. Moottoripyörä on ollut ( jos kevari lasketaan mukaan, 39 vuotta ) auto on ollut 37 vuotta. Jos moottoripyörällä ajetut kilometrit ovat esim. 700 000 km, niin se tekee kesälle 17948,717 km. Nykyään kun ikää on kertynyt ja iän myötä mukavuudenhalu on kasvanut ja kylmänsietokyky on huonontunut niin alan ajokauteni noin 1.7. ja pyörä menee talliin talvisäilöön noin 1.9. Tuona aikana mittariin tulee noin 12 000 km. Nykyinen pyöräni on ollut minulla uudesta ja on 4 ja puolikesää vanha. Mittarissa n 50 698 se tekee noin 11266 km 1.7.-31.8 ajoittuvaan ajokauteen. Nuorempana kun ajokausi alkoi joskus 1.4. ja loppui 30.9. kun täytyi kerätä puoli vuotta noita bonuksia, tuli parhaillaan 35 000 kesässä moton mittariin.
Autolla miljoona kilsaa vaatii vain 27 027 km/vuosi.
Pikkuplikkanakin kun ei ollut aikaa ajella, kun piti opiskella ja käydä jääkiekkoharjoituksissa sun muissa nuorten kotkotuksissa, tuli ensimmäisen autooni lukioaikana 75 000 km/3 vuotta.
Autoliikettä pitäessäni oltiin aika paljon tien päällä. Kun taas rakkain harrastus on autot ja varsinkin niillä ajaminen, niin on tulut oltua siksikin tien päällä.
Että sinuna pitäisin turpani kiinni saduista, koska Nummisuutarin Esko on satua niin taidat olla sinäkin. ;) :D

Kertolaskulla saa kyllä somasti aikaiseksi ajettuja kilometrejä...

Edelleenkin 1mio autolla, 0,7mio MP:llä ja 0,35mio mopolla on satua.

Se, että itse uskoo omia fantasioitaan ei tarkoita, että samat jutut uppoaa muihin.

skriko

Lainaus käyttäjältä: esko - 09.06.16 - klo:20:01
Kertolaskulla saa kyllä somasti aikaiseksi ajettuja kilometrejä...

Edelleenkin 1mio autolla, 0,7mio MP:llä ja 0,35mio mopolla on satua.

Se, että itse uskoo omia fantasioitaan ei tarkoita, että samat jutut uppoaa muihin.

Juu, juu. Se ei ainakaan ole fantasiaa, että ikääntyneet miehet ovat 98% sovinistisikoja. Nuoremmat ovat jo vähän enemmän selvillä nykyajasta. Muistan kun mummoni ajoi ajokortin 1930. se oli silloin yhtä ihmeellistä kuin sinulle että nainen on ajanut moottoripyörällä 700 000 km ja autolla 1 000 000. ;D ;D ;D ;D ;D

SNG

Mitenkäs Triumph?

Bemarit on toki aivan sairaan hienoja laitteita ja nykyään sporttisiakin.

PS. Miksi hemmetissä täällä tulee koko ajan asiattomia vittuiluita aloittajalle? Joka wanhoja kaivaa...
PS2. Honda

esko

Lainaus käyttäjältä: skriko - 09.06.16 - klo:20:08
Juu, juu. Se ei ainakaan ole fantasiaa, että ikääntyneet miehet ovat 98% sovinistisikoja. Nuoremmat ovat jo vähän enemmän selvillä nykyajasta. Muistan kun mummoni ajoi ajokortin 1930. se oli silloin yhtä ihmeellistä kuin sinulle että nainen on ajanut moottoripyörällä 700 000 km ja autolla 1 000 000. ;D ;D ;D ;D ;D

Unohdit moporeissut 350 000km...

Kun maalaa itsensä nurkkaan on pakko nostaa joko rasisti-, natsi-  tai sovinistikortti.
En osaa loukkaantua ilkeilystäsi, mutta toisten keskustelijoiden aliarviointia on keksiä satuja.
Ei minulla muuta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy