Sisätilanlämmittimen haaroitussarjan asennus Golfiin

Aloittaja NcP, 25.10.10 - klo:10:54

« edellinen - seuraava »

NcP

Onko kukaan asentanut sisätilanlämmittimen haaroitussarjaa uuteen Golfiin?  Mistä johto kannattaa kuljettaa matkustamon puolelle ja löytyykö valmiita läpivientejä?  Olisin kiitollinen vinkeistä!

Jukki

Ei löydy valmista läpivientiä.

Hansikaslokeron alta jalkatilasta pahvi pois, ja sieltä poraamaan konehuoneen puolelle.
Kannattaa varoa ettei samalla lävistä absin pumppua konehuoneessa.

zonni

Tuossa kaverin golf-09 laitettiin tuolta kuskin polkimien luota ohjeen mukaan.Ainakin tuomoinen ohje on vanhempaan malliin,eiks tuo uus ole periaatteessa sama kuin tuo vanha -04->?Tuota ohjetta käytin myös jetan sisäpistokkeenkin asentamisen kanssa.
Tuossa olis vielä ohje vanhempaan korimalliin.
http://www.defa.com/wup_files/26.pdf

sika

Asennettu-2 tuntii men nujutessa-porasin tosin konehuoneen puolelta ja laitoin pahvin alle jalkatilaan-siellä olikin aika monta eristekerrosta.
sitten imuroin mujut pahvin päältä pois.

NcP

Ok, kiitos tiedosta.  Kylmä alkaa olla joten viimeistään alkuviikosta pitää saada Golfiin lämmittimet kiinni.

brainsurgery

Varmistakaa nyt vielä ettei siellä kytkinpolkimen paikkeilla ole kumiläppää läpivientiä varten.

sika

Juu,kattelin sitä-mutta jo ostettu 1,5m välijohto ei olis riittänyt enää. nytkään ei jääny kuin ehkä 15 cm ylimääräistä-
kytkinpolkimen kautta olis tullu lämemmä 1m lisää johtoa laitettavaksi.

brainsurgery

Eli VI Golffista löytyy myös sieltä läpivienti?

sika

Johtonipun samasta läpiviennistä olis ehkä mahtunut-erillistä läppää en nähny.

zonni

Lainaus käyttäjältä: sika - 27.10.10 - klo:09:58
Johtonipun samasta läpiviennistä olis ehkä mahtunut.

Just siitä samasta läpiviennistä mistä muitakin johtoja meni.Minulle(-08 jetta) ja kaverille(golf-09)myyntiin autotarvike liikkeestä pitemmällä johdolla ja sielläkin neuvottiin viemään kuskin puolelta sisään.

NcP

Lainaus käyttäjältä: vw08 - 27.10.10 - klo:11:47
Just siitä samasta läpiviennistä mistä muitakin johtoja meni.Minulle(-08 jetta) ja kaverille(golf-09)myyntiin autotarvike liikkeestä pitemmällä johdolla ja sielläkin neuvottiin viemään kuskin puolelta sisään.

En jaksanut kuitenkaan itse viritellä ja vein liikkeeseen.  Kuskin jalkatilan läpiviennistä olivat asentaneet, eli uusia reikiä ei tullut.  Defan systeemille säteilylämmittimellä tuli hintaa tuolla pidemmällä johdolla 360eur, josta työtä satasen verran.  Pitkäkin johto muuten riitti nippanappa tuolle asennustavalle, joten lyhyemmällä on turha edes yrittää.  Lopputulos on erittäin siisti.

neofox

Lainaus käyttäjältä: NcP - 02.11.10 - klo:09:50
En jaksanut kuitenkaan itse viritellä ja vein liikkeeseen.  Kuskin jalkatilan läpiviennistä olivat asentaneet, eli uusia reikiä ei tullut.  Defan systeemille säteilylämmittimellä tuli hintaa tuolla pidemmällä johdolla 360eur, josta työtä satasen verran.  Pitkäkin johto muuten riitti nippanappa tuolle asennustavalle, joten lyhyemmällä on turha edes yrittää.  Lopputulos on erittäin siisti.

Mistäs liikkeestä tuohon hintaan saa? Itse olen olen saanut tarjouksia 450-600 â,¬.

karmolis

Nostetaas nyt kun tuli moinen laiteltua.

Apukuskin jalkatilasta porattiin siitä "pahkuran" kohdalta läpi, ja johto lämpösuojan alta vieden. Ihan hyvin meni. Läpivientikumista yrittäminen olis vaatinut melkoista purkamista. Aikaa meni ihmettely mukaan lukien sellaset 4 tuntia. 103kW TDI kyseessä.

ML1

Vaimon kulkineeseen,VI 1,4 TSI DSG, just ennen vuodenvaihdetta asennutettiin ihan merkkiliikkeessä. Olivat vetäneet apparin puolelta kumista josta kulkee johtoja sisään kabiiniin, siinä on paikka josta näköjään mahtuu sisäpistokkeen johto. Kustansi muuten säteiliällä 580â,¬. Kallista on tämä  elämä  ;D
Passat Variant Highline 2,0 TDI DSG (B8)
Ex:
Volvo V40 D2 Aut Ocean Race
Golf VI 1,4 TSI DSG Highline (2011)
Golf IV GTI Exclusive (2003), Passat 2,0 TDI DSG Highline Variant 103 kw, B7(2011)
Audi A4 2,0 TDI Avant Quattro (Karala), B7 (2008), Vovlo V70 2,4D Aut Classic (Rica), VW Passat 3BG 1,8 T Tiptronic (Karala)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy