Polo 1.2 TSI Comfortline vm. 2011

Aloittaja Der Mann., 24.10.10 - klo:17:26

« edellinen - seuraava »

arsik

Tässä teille "hienot" vanteet.Vaimon käytössä ja hänen valitsemat,joten valitusoikeutta ei ole.

Der Mann.

^^No eihän nuo nyt mitenkään kamalat ole; 50 metrin päästä pimeässä silmät kiinni katsottunahan nuo muistuttavat ihan Mistral-/Rivazza-alkuperäisvannetta!  ;D
Polo 1.2 TSI 6-v. "Tätäensittentuunaa-line"

arsik

Minä joudun katselemaan niitä omalla pihalla päivän valossa.
Tosin ei oikein kiinnosta sijoittaa tuohon poloon,koska pidän sitä pari vuotta ja vaihdossa menisivät kalliit
vanteet "ilmaiseksi".

Pupa

Ootko jo kokeillu miten toi Audin 8P0 071 771 putken pää istuu Poloon? Saisko siitä mahdollisesti kuvia? Jotenki toi Polon oma ei miellytä ruuvikiinnityksineen silmää, joka itellä on tällä hetkellä kiinni.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Lanttu42

Lainaus käyttäjältä: Der Mann. - 09.10.11 - klo:15:13
Tänä viikonloppuna jälkiasensin rattiin monitoiminapit:

Voi jumatsupelis. Mä oon kysellyt VV-Autosta ja muista huolloista, että mikä projekti tuo olisi, niin kaikki on sanonut "tosi vaikeeta on... On joo. kallista. vaikeeta."

Sitä sä saatana tuut maanantaiaamuna tallista
"Tsiikatkaa jätkät. Mä tein eilen tälläsen."

:D

Eli asiaan - Mulla on sama muovinen Highline kapistus toimittamassa ratin virkaa. Haluaisin siihen monitoimisäätimet, joten mitä mun pitää saada siihen?
Ilmeisesti ne säätimet, mutta myös ilmeisesti myös tuollainen ratti?
Entäs airbag? Meneekö se vaihtoon myös?
Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

Der Mann.

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 24.10.11 - klo:19:06
Ootko jo kokeillu miten toi Audin 8P0 071 771 putken pää istuu Poloon? Saisko siitä mahdollisesti kuvia?

Nyt (pahimpien) kurakelien väistyttyä tuli vihdoin puettua tuo Audin putkiskordari Pololle. Mielestäni istuu ihan kivasti, tykkään että tuo viisto pää sopii elegantimmin puskurin muotoihin. Pelkäsin että voisi jäädä liian ulos, mutta ei se mitenään törröttämään onneksi jäänyt. Tässä tuoreita (ja pehmeitä) kännykkäkuvia:

Lainaus käyttäjältä: Lanttu42 - 08.03.12 - klo:10:45
Voi jumatsupelis. Mä oon kysellyt VV-Autosta ja muista huolloista, että mikä projekti tuo olisi, niin kaikki on sanonut "tosi vaikeeta on... On joo. kallista. vaikeeta."

Sitä sä saatana tuut maanantaiaamuna tallista
"Tsiikatkaa jätkät. Mä tein eilen tälläsen."

:D

Eli asiaan - Mulla on sama muovinen Highline kapistus toimittamassa ratin virkaa. Haluaisin siihen monitoimisäätimet, joten mitä mun pitää saada siihen?
Ilmeisesti ne säätimet, mutta myös ilmeisesti myös tuollainen ratti?
Entäs airbag? Meneekö se vaihtoon myös?

Projektiosiosta löytyy lisää infoa yhdestä mahdollisesta toteutustavasta.
Polo 1.2 TSI 6-v. "Tätäensittentuunaa-line"

Pölö

No huh huh!

Itselläni 9.9.10 haettu 1.2 TSI Polo, ollaan melkein sukua. Paitsi että omassa tallissa tuo askartelu on paikoin jäänyt haaveilun varjoon. Tässä vaikuttaisi olevan samat varusteet ruksattuna kuin omassa Polossa (3-ovinen 1.2 TSI Comfortline manuaali, urheilualusta, ajomukavuuspaketti, RCD510).

En tiedä maanantaimalli oma koslani on mutta takuuhuollossa on tullut vietettyä aikaa.
- Turbon kanssa oli samaa ongelmaa kun tässä
- Kytkintä on korjattu ja vaihteistoon on paikkailtu osia kun ei ykkösvaihdetta voinut käyttää lainkaan
- Jakoketjua on korjattu kahdesti, nokka-akselin jakoketju on jo lähes kirosana.
- Kaasuläppä on vaihdettu. Tämä seurauksena auton käyntiääneen tuli pistävä kolina edestä, joka seuraavassa huollossa ilmeni resonanssiksi johtuen ilmeisesti polttoaineletkun väärästä sijainnista edellisen työn tiimoilta

Jos nyt unohdetaan noi vastoinkäymiset niin Polo on helppo ja mukava arjen kaveri. Musta metalliväri pakottaa pesemään autoa useammin kuin huolehdin kotona pyykistä, mutta sitä saa mitä tilaa :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy