Kirjoittaja Aihe: Polpottimen Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984  (Luettu 14739 kertaa)

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Polpottimen Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« : 21.10.10 - klo:22:03 »
Tositarinaa vapaasti mukaillen a'la Tos:

Tarina alkaa Virroilta vuonna 1984, kun eräs arvokkaasti vanhentunut herra hankki oikean auton. Tuolloin Virroilla oli vielä Volkswagenin (Virtain Automyynti Oy) edustus, joka -harmilllista kyllä- kuihtui pois Japanilaisten ruostepesien vallatessa markkinat..

Hän valitsi silti Uuden Polon; Sedan tietty, ei mitään lyhytperäistä, ei tehottominta, eikä myöskään tehokkainta moottoria.

Hän valitsi Polo Classicin, 1300, 55hv C version, mihkä sitä kelloa tarvittiin? Jokaisella on kello ranteessaan.

Auto oli hänelle kuin nainen, tosin tällä ajeltiin vain kesäkausina; mutta rasvattiin silti joka vuosi ja huollettiin hyvin.
Suoraa sanoen autoa pidettiin kuin kipeetä _ _ _ t _ a....
Nuukana omistajana penkit verhoiltiin heti uutena, suojaten alkuperäisiä penkkejä.
Myös peräkontti suojattiin.
Autoa on myös vahattu, peräkontin pohjalta löytyi arvioiden perusteella yli 25v vanha vahatörppö.

Talveksi "Hänet" säilöttiin  kylän perukoille suojaan riiheen.


Vuosituhannen vaihteen jälkeen Poloinen siirtyi sukulaisten huostaan ...

2008: Polo joutui kohtaamaan ensimmäistä kertaa Suomen talven. Tästä kertovat myös Defan miniplug ja Termina sisätilalämmitin. Myös Hellan lisävalot löysivät tiensä nokalle.
Tuona vuonna myös huoltokirja täytettiin loppuun.

2009 Matkamittari pyörähti ympäri... (100tkm)

Perimätiedon mukaan autossa oli jopa alkuperäiset aluvanteet, jotka lahjoitettiin pois, koska täristi (paino puuttui).

Rakkine koitui lopulta perikunnan rasitteeksi, joten puskaradion kautta Poloinen löysi lopulta tiensä meille.



Lisää kuvia:
http://tos.pp.fi/images/album/polotin/

Täydennän/korjaan tarinaa, kun se tiedon lisääntyessä selkeytyy ;)
Nyt mittarista löytyy kuvan kertomat reilu 109tkm

« Viimeksi muokattu: 05.11.10 - klo:19:44 kirjoittanut Tos® »
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #1 : 21.10.10 - klo:22:28 »
Meneehän tuohon vielä monta vuotta ennen kuin tuon saa museorekisteriin, mutta sellaiseen käyttöön tuo kyllä kannattaa säästää.
4 vuotta...
Varastoon se meneekin, kunhan saan sen tarpeeks särmäksi...

En tiedä osasiko täti sohaista pahaan paikkaan, mutta uhkasi auton päätyvän alaikäisten tenavien peltoautoksi...
Kuten eräs 1.6D Golffi 500tkm ajettuna päätyi kai veneen moottoriksi..
« Viimeksi muokattu: 21.10.10 - klo:22:32 kirjoittanut Tos® »
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa olympiavolkkari

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #2 : 21.10.10 - klo:22:33 »
Lainaus
C version, mihkä sitä kelloa tarvittiin?
Ja tupakointi vaarantaa terveyden ja siksi ei sytytintä.

Hieno peli. Maalla on mukava keräillä tälläisiä.

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #3 : 21.10.10 - klo:22:36 »
Ja tupakointi vaarantaa terveyden ja siksi ei sytytintä.

Hieno peli. Maalla on mukava keräillä tälläisiä.
heh..

Tila on kyl kortilla, mutta kyllä "hän" katon alle pääsee.
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa Quality

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 6.395
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #4 : 22.10.10 - klo:05:40 »


Helmi löytö, Tos®, eipä voi muuta sanoa. Onnea siitä ja myös jatkoon, kun sitä hellin käsin kunnostelet.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #5 : 28.10.10 - klo:21:41 »
Tänään polottimella neitsytmatka kauppaan ja vielä pimeällä tihkusateessa.
huh huh... kyllä sitä kaipaa vitoskoppasen valoja, ajettavuutta ja sitä varmuuden tuntua  8)


Jälkiasennettu boch tihkuajastin osoitti toimivuutensa.
Valtaisaa ruoria ei tarvii kuin hipaista ja jo muuttuu pyörien suunta. Ruori on myös vinossa.

Lukuisat rekat aiheutti kauhua...

Nuukuutta on myös kattovalon toiminta vain kuskin ovesta.
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #6 : 28.10.10 - klo:21:49 »
Tänään polottimella neitsytmatka kauppaan ja vielä pimeällä tihkusateessa.
huh huh... kyllä sitä kaipaa vitoskoppasen valoja, ajettavuutta ja sitä varmuuden tuntua  8)


Jälkiasennettu boch tihkuajastin osoitti toimivuutensa.
Valtaisaa ruoria ei tarvii kuin hipaista ja jo muuttuu pyörien suunta. Ruori on myös vinossa.

Lukuisat rekat aiheutti kauhua...

Nuukuutta on myös kattovalon toiminta vain kuskin ovesta.

Muutaman päivän kun ajelisit, Polokin tuntuis ihan hyvältä!
Kaikkeen tottuu ja kun oikein tottuu niin jopa kaipaa, sanotaan  ;D


Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #7 : 28.10.10 - klo:21:55 »
Muutaman päivän kun ajelisit, Polokin tuntuis ihan hyvältä!
Kaikkeen tottuu ja kun oikein tottuu niin jopa kaipaa, sanotaan  ;D

Tällä autolla ei kyl ajeta enää pimeessä tai sateessakin hyvin harvoin...
Miks puutua jos voi matkustaa mukavasti ja nähdä pimeässäkin kuten päiväsaikaan.

Lisäks se iskareiden yläpään kolina....
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #8 : 28.10.10 - klo:22:02 »
Tällä autolla ei kyl ajeta enää pimeessä tai sateessakin hyvin harvoin...
Miks puutua jos voi matkustaa mukavasti ja nähdä pimeässäkin kuten päiväsaikaan.

Lisäks se iskareiden yläpään kolina....

Äläpäs nyt mollaa omaasi, hyvä se on! Ton ikäluokan autoissa nyt pakkaa olla yhtä sun toista sivuääntä.
Kannattaa vaan kääntää Roadstarin hanaa kaakkoon ja toivoa parasta et matka jatkuis  ::)

Poissa Quality

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 6.395
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #9 : 28.10.10 - klo:22:05 »
Olen aina kuvitellut, että vanhoista klassikoista haetaan juurikin fiilistä. Eikö Poloinen tarjoa sitä runsain mitoin?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #10 : 28.10.10 - klo:22:08 »
Äläpäs nyt mollaa omaasi, hyvä se on! Ton ikäluokan autoissa nyt pakkaa olla yhtä sun toista sivuääntä.
Kannattaa vaan kääntää Roadstarin hanaa kaakkoon ja toivoa parasta et matka jatkuis  ::)
Siinä on oikea vika, ohjauslaakerit on kulunu molemmin puolin. Niitten eheyttä ei vaadita edes katsastuksessa.
Jos nuo korjaa niin polo on 10x sirotinta hiljaisempi.

Ne kauhunhetket kun ei näe eteensä, 3 rekkaa tulee vastaan ja pari xenon-sumaripelleä välissä...


Olen aina kuvitellut, että vanhoista klassikoista haetaan juurikin fiilistä. Eikö Poloinen tarjoa sitä runsain mitoin?
Sain perikunnalta paperit vasta tänään.
Kun säät sallii ajellaan uudelleen ja vain hyvällä, valoisalla kelillä, kuitenkin talvisäilö kutsuu parin viikon sisään.

Ennenkin ajettu vain kesäisin, joten tuosta periaatteesta ei sovi paljoa lipsua ;)
« Viimeksi muokattu: 28.10.10 - klo:22:11 kirjoittanut Tos® »
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #11 : 28.10.10 - klo:22:13 »
Siinä on oikea vika, ohjauslaakerit on kulunu molemmin puolin. Niitten eheyttä ei vaadita edes katsastuksessa.
Jos nuo korjaa niin polo on 10x sirotinta hiljaisempi.

Ennenkin ajettu vain kesäisin, joten tuosta periaatteesta ei sovi paljoa lipsua ;)

Hiljaisempi kuin sirotin? Heh, ihan heti en oo tuohon väitteeseen uskomassa.
Taas tuli lisätarvetta sille dB-testille  :D

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #12 : 28.10.10 - klo:22:14 »
Isolla tiellä 80 nopeudessa ei kuulu kuin vaimeaa kohinaa... mutta varros kun tulee epätasasta.. kolkotikol

e: ja fiilistä tuli myös: "Oho se ruopii kolmosellakin"
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #13 : 28.10.10 - klo:22:15 »
Isollatiellä 80 nopeudessa ei kuulu kuin vaimeaa kohinaa... mutta varros kun tulee epätasasta.. kolkotikol

kolkotikol, ihme ;D

Poissa Reneto

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.893
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #14 : 28.10.10 - klo:22:16 »

Ennenkin ajettu vain kesäisin, joten tuosta periaatteesta ei sovi paljoa lipsua ;)

Tuli tuosta mieleeni Selänteen Cadillac. "Tällä ei ole koskaan ajettu muulloin kuin sunnuntaisin.." Onkohan sen luovutuspäiväkin ollut sunnuntai. sorry saivartelu ja total OT.. ::)
Exä: VW Jetta 1.6 FSI Comfortline 2006 
Nyxä: Opel Astra Sport 1.4 Turbo 2012

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #15 : 28.10.10 - klo:22:18 »
Tuli tuosta mieleeni Selänteen Cadillac. "Tällä ei ole koskaan ajettu muulloin kuin sunnuntaisin.." Onkohan sen luovutuspäiväkin ollut sunnuntai. sorry saivartelu ja total OT.. ::)

jenkeissä hyvinkin mahdollista....

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #16 : 28.10.10 - klo:22:18 »
Polottimen eka omistaja tais olla selännettä hitusen nuukempi ;)
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa Quality

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 6.395
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #17 : 28.10.10 - klo:22:20 »
Polottimen eka omistaja tais olla selännettä hitusen nuukempi ;)
.... eikä ajanut kuin suurimpina juhlina  ;D
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #18 : 28.10.10 - klo:22:22 »
Polottimen eka omistaja tais olla selännettä hitusen nuukempi ;)

3. omistaja jatkanee ekan omistajan linjaa ihan luontevasti  :D

Poissa poloboy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 368
  • Hecho en Mejico
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #19 : 29.10.10 - klo:16:23 »
Hieno topicci, kommentoinkin jo tätä(?) Poloa FFp:n puolella mutta hienoa autoa kelpaa kehua täälläkin ;D Yhdellä Volkkariyhdistyksen jäsenellä on vajaat 40 tkm ajettu Gambiarot Polo Classic, C-malli sekin ja 1983 vuosimallia muistaakseni. Sitä olen kuolannut monta kertaa tapahtumissa, on nimittäin ihan sikahieno, isällä oli samanvärinen.

Useimmat Classicit olivat juuri tuota C-mallia, en muista mikä hintaero oli CL-malliin mutta Volkkarin hintapolitiikan tuntien niin varmaan merkittävä. Tuossa sinun yksilössä on sentään metalliväri, mikä on värikoodi? Hieno ja taltioimisen arvoinen peli, kertakaikkiaan.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Jetta VI 2.0 TDI Highline -11 LA7W
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #20 : 29.10.10 - klo:16:42 »
Samainen teksti on myös ffp:llä.
Kiitos vain kaikille  8)

Tuolla kuvien seassa näkyy myös huoltovihkon tarra.
Väri on ilmeisesti LA7Z


Tänään ajettu valoisalla ja huomattavasti mukavempi kuin pilkkopimeessä  ;D
Sillä uskalsi ajaa jopa satasta.

Kuulin että ne orkkis vanteet olisi ollu jotku tiheäpuolaiset?

Pitäis kans kirjautua sinne fvwa:n sivuille, mutta mihkä lie oon torpannu sen laskun.
Joku numero siitä piti kai ilmottaa sinne.


Ens viikol tämä menee säilöön, kunhan pohjolan vahinkotarkastaja on nähnyt rakkineen ja antaa luvan kevyt kaskolle  ::)
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #21 : 29.10.10 - klo:16:50 »
Hieno topicci, kommentoinkin jo tätä(?) Poloa FFp:n puolella mutta hienoa autoa kelpaa kehua täälläkin ;D Yhdellä Volkkariyhdistyksen jäsenellä on vajaat 40 tkm ajettu Gambiarot Polo Classic, C-malli sekin ja 1983 vuosimallia muistaakseni. Sitä olen kuolannut monta kertaa tapahtumissa, on nimittäin ihan sikahieno, isällä oli samanvärinen.

Useimmat Classicit olivat juuri tuota C-mallia, en muista mikä hintaero oli CL-malliin mutta Volkkarin hintapolitiikan tuntien niin varmaan merkittävä. Tuossa sinun yksilössä on sentään metalliväri, mikä on värikoodi? Hieno ja taltioimisen arvoinen peli, kertakaikkiaan.

Komppaan kyllä poloboyta tuossa, että Tos®:llä on todellakin hieno ja TALTIOIMISEN arvoinen peli.

Pääsin tänään näkemään ja ajamaan tuolla. Autosta huokuu huolenpito, sentään ikää mittarissa 26 vuotta!
Toki pientä sanomista tuon ikäisestä aina löytyy, mutta kuitenkin voi mielestäni puhua yksilöstä.

Kovin seksikäs tai katu-uskottavahan tuo auto ei vielä ole, mutta mennään muutama vuosi eteenpäin,
niin vastaavanlaiset vastaantulijat ovat hyvin hyvin harvassa. Vasta silloin tajutaan mikä tuollaisen arkikulkineen arvo on,
ne kun tuppaavat aina ensimmäisenä katoamaan paaliin.

Hieno löytö, voi muuta sanoa  :D

Poissa SciroSJK

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.203
  • Scirocco 2.0 TSi, Passat TDi & Golf 1.5 LS -74
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #22 : 29.10.10 - klo:16:53 »
Pitäis kans kirjautua sinne fvwa:n sivuille, mutta mihkä lie oon torpannu sen laskun.
Joku numero siitä piti kai ilmottaa sinne.

Sama vika rahikaisella, en olis enää muistanu koko juttua, laskun kyllä maksoin, mutta
mitä sille sen jälkeen tapahtui on suuri mysteeri  :o

Olin unohtanut koko jutun... muistin sentään liittyneeni...hehhe  ;D

Poissa Pertsa

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.488
  • Ajamisen iloa
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #23 : 29.10.10 - klo:17:04 »
Olisko Polo ollut about samanlaisessa käytössä kuin tämä Golffi, tosin tuo on vielä vähemmän ajettu  :D
http://www.timony.com/jokes/2008/03/25/car-for-sale/

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #24 : 02.11.10 - klo:13:38 »
Joutu käydä näyttämäs vahinkotarkastajalla, että saa osa-kaskon.
Kuvia räpsi joka puolelta...  :o

Kulutustiedot lisätty ekaan viestiin  ;D
« Viimeksi muokattu: 03.11.10 - klo:15:58 kirjoittanut Tos® »
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa tsiih

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.484
  • Golf V Variant -09 1,4 Tsi 90kw
    • Profiili
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #25 : 02.11.10 - klo:18:57 »
Miksi kasko?
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polon Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #26 : 02.11.10 - klo:18:58 »
Jos paralle sattuu vaikka jotain...  ::) ei se maksane ku 70€ vuos...
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa poloboy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 368
  • Hecho en Mejico
    • Profiili
Vs: Polpottimen Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #27 : 08.11.10 - klo:10:12 »
Tuohon sinun Poloseen kuuluu tuollaiset vanteet:

http://www.nettiauto.com/volkswagen/polo/3318632

C-mallissa ei ollut samanlaisia melkein kokopeittäviä keskiökapseleita kuin CL-mallissa, vaan ainoastaan pyöränpulttien suojukset. Tiedän, että minulla on jotain Polo-esitteitä kotona, voisin vähän perehtyä aiheeseen, ehkä saisin jopa joitakin skannattuja kuvia aikaiseksi.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Jetta VI 2.0 TDI Highline -11 LA7W
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

Poissa Tos®

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.902
    • Profiili
    • Tos
Vs: Polpottimen Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #28 : 08.11.10 - klo:12:09 »
Kiitos tiedosta.

Harmi kun en ottanu kuvaa mummelin aitassa lojuvista talvipyöristä.
Olikohan niissä tuollaset vanteet... hmm.
Ei kuitenkana suostunu näin halvalla antaan niitä mukaan ;)

ultimatevw:n arkistossa on myös jotai esitteitä, mut koskee vähän uudempia.


Nuo ku maksaa enemmän ku ite auto ;)
http://www.etkashop.com/vwcp/Polo-Derby/Raeder-Bremsen/Alufelge-Tarantula.html
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo:12:28 kirjoittanut Tos® »
Yeti 2.0 TDI DSG Experience -11
Golf1 Cabriolet
Polo Classic C
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Polo Coupe -89
Kupla 1300 -73

Poissa poloboy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 368
  • Hecho en Mejico
    • Profiili
Vs: Polpottimen Tarina: Polo Classic 1300 C, 1984
« Vastaus #29 : 10.11.10 - klo:08:11 »
Tuo ultimatevw:stä löytämäsi esite on, kuten totesit, liian uusi, löysin senkin esitteen kotoa, mutta löysin myöskin 8/83 painetun esitteen, eli -84 vuosimallile, jonka pitäisi olla juuri oikea. Laitan kuvia kunhan saan kotiskannerin toimimaan. Muuten, eikö -84- vuosimallin 1.3:ssa ole vielä 44 kW / 60 hv, joka sitten vuonna -85 facelift-mallin myötä tippui tuohon 40 kW / 55 hv:aan?
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Jetta VI 2.0 TDI Highline -11 LA7W
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

 









Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi