Superskoda

Aloittaja Jyri, 24.11.09 - klo:21:36

« edellinen - seuraava »

Jyri


Skoda Octavia 1.2T

Onko joku saanut tuolta maileihin vastauksia? Itse en ole useampaan lähettämääni mailiin saanut mitään vastahuutoa viikkojen aikana.. Ã,,rsyttävää  >:(
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

Jyri

En ole ikinä kysynyt mitään, mutta tilatut peilin rosterikuoret tulivat ihan tilauksen mukaisesti perille.

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 17.05.10 - klo:23:59
Onko joku saanut tuolta maileihin vastauksia? Itse en ole useampaan lähettämääni mailiin saanut mitään vastahuutoa viikkojen aikana.. Ã,,rsyttävää  >:(

Juu sinne ei kannata paljon maileja lähetellä. Tyypilliseen itäblokki tyyliin eivät kyllä kyselyihin vastaa.

Hyvin tilattu tavara kuitenkin tulee perille. Ei mitään ongelmia.

Skoda Octavia 1.2T

Nyt usean mailin jälkeen sain vastauksen. Toki toivoisi että vastuksia saisi parissa päivissä  ;)
Nykyinen: 2014 Octavia III Combi 1.4TSI DSG. Candy White
Edellinen: 2010 Octavia II 1.2TSI Candy White

tibis

onko posti maksu kallis?

ATM

Postimaksut löytyy täältä kun vähän rullailee alas:
http://www.superskoda.com/scripts/nakupni_rad.php?SkupinaStat=62

Eku-81

Olisko jonkulla tilattavaa täältä? Ajattelin itse pistää kohta tilausta menemään. Säästäis toimituskuluissa jos tilais kimpassa.. Odotan yhtä puskuriverkkoa saapuvaksi varastoon (piti heille tulla jo helmi/maaliskuussa) ja sitten tilaus menemään.

Varmaan kannattais muidenkin olla Turku Tampere Helsinki Pori alueelta kun itse asun Loimaalla mikä on n. keskellä noita. Ettei tarttis sitten postitella täällä.

Linkki sivuille http://www.superskoda.com/

Pistäkää vaikka sähköpostia osoitteeseen erikjniemi@hotmail.com jos kiinnostusta löytyy.

nikob

Mites tuolta Superskodalta tilaaminen tehdään. Tunnukset loin sinne valmiiksi jos tulee jotain tilattavaa.
Laitetaanko postitus muodoksi Tsekin posti vai mitä?
Vähän huono näissä  ::)
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Jerry Cotton

Kerran oon tuolta tilannut ja valitsin GLS:n seurantakoodimahdollisuuden vuoksi. Se kyllä meni vähän hukkaan, koska paketti oli jo mulla työpaikalla ennenkuin seuranta löysi koko pakettia. Muistaakseni sunnuntaina tilasin ja viikon päästä maanantaina tai tiistaina oli kamat perillä. Kai se tuolla Tsekin postillakin tulee, kun se mahdollisuus on.

pepe

Lainaus käyttäjältä: nikob - 04.08.11 - klo:20:22
Mites tuolta Superskodalta tilaaminen tehdään. Tunnukset loin sinne valmiiksi jos tulee jotain tilattavaa.
Laitetaanko postitus muodoksi Tsekin posti vai mitä?
Vähän huono näissä  ::)


tiistaina illalla tein itse tuonne tilauksen ja laitoin tuon halvimman tsekin postin mukaan ja keskiviikko aamuna tuli vahvistus s-postiin,että toimitus on postitettu...

MVA

Lainaus käyttäjältä: pepe - 04.08.11 - klo:20:36

tiistaina illalla tein itse tuonne tilauksen ja laitoin tuon halvimman tsekin postin mukaan ja keskiviikko aamuna tuli vahvistus s-postiin,että toimitus on postitettu...
Minäkin tilasin superskodalta, mutta toimitusmuodoksi meni automaattisesti GLS, www.gls-finland.com tänne pohjois-suomeen toimituskulut olivat 24,99â,¬. Itella paketin toi ovelle asti. Täältä voi seurata GLS:n pakettitoimitusta, http://www.gls-group.net/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/NL99/EN/5004_gls_track_trace.htm

nikob

Hyvin on siis tullut paketit perille.  :)
Täytyy viellä tutkia kummoiset maksumuodot on.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

MVA

Lainaus käyttäjältä: nikob - 04.08.11 - klo:21:50
Hyvin on siis tullut paketit perille.
Täytyy viellä tutkia kummoiset maksumuodot on.
Kyllä vain, maksoin paypalin kautta luottokortilla tilaukseni.

vasara

Lainaus käyttäjältä: nikob - 04.08.11 - klo:21:50
Hyvin on siis tullut paketit perille.  :)
Täytyy viellä tutkia kummoiset maksumuodot on.
Olen tilannut monta kertaa tuolta ja kaikki tulleet ja varsin nopeasti. Pikkusälä tulee isossa topatussa kirjekuoressa 5â,¬ postikuluilla. Juuri äsken tilasin takapuskurin suojan ja Columbus navia varten uuden kojelaudan paneelin => postikulu 25â,¬. Mailehin nuo vastaa jos jaksaa. Paypal:illa olen hoitanut maksut.

MVA

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 04.08.11 - klo:22:14
Olen tilannut monta kertaa tuolta ja kaikki tulleet ja varsin nopeasti. Pikkusälä tulee isossa topatussa kirjekuoressa 5â,¬ postikuluilla. Juuri äsken tilasin takapuskurin suojan ja Columbus navia varten uuden kojelaudan paneelin => postikulu 25â,¬. Mailehin nuo vastaa jos jaksaa. Paypal:illa olen hoitanut maksut.
Minäkin tilasin takapuskurin suojan ja viikossa tuli.

pepe

nopeaa oli toiminta.tilaus tiistai iltana ja keskiviikkona tuli aamulla vahvistus postiin,että lähetetty! perjantaina tuli sitten postista ilmoitus postin mukana,että kirjattu kirje noudettavissa....eli kyseessä oli pikkuinen tuote jossa pk 4,99e ja toimitus tsekin postilla!

vasara

Helvetti tätä supeskodan touhua. Ensin lähettivät autooni sopimattoman osan (vaikka piti olla sopiva) => palautin sen => seuraavaksi tuli osa joka oli valmiiksi rikki => palautin sen => sen jälkeen ei ole koko lafkasta kuulunut enää mitään (viimeisimmästä palautuksestani on kuukausi).. eivät vastaa maileihin, eivät toimita maksamaani osaa.. paypal valitusaika mennyt jo ajat sitten umpeen kun prosessi on kestänyt. 2 x palautus postimaksuistakin tullut kuluja. Reklamointia vaikeuttaa se, että ostin alkuperäisen osan jo viime talvena, mutta ehdin kattella asennusta vasta kesällä :(  ..Jokatapauksessa superskodalta tilaamiset loppu tähän.

tibis

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 01.10.11 - klo:23:48
Helvetti tätä supeskodan touhua. Ensin lähettivät autooni sopimattoman osan (vaikka piti olla sopiva) => palautin sen => seuraavaksi tuli osa joka oli valmiiksi rikki => palautin sen => sen jälkeen ei ole koko lafkasta kuulunut enää mitään (viimeisimmästä palautuksestani on kuukausi).. eivät vastaa maileihin, eivät toimita maksamaani osaa.. paypal valitusaika mennyt jo ajat sitten umpeen kun prosessi on kestänyt. 2 x palautus postimaksuistakin tullut kuluja. Reklamointia vaikeuttaa se, että ostin alkuperäisen osan jo viime talvena, mutta ehdin kattella asennusta vasta kesällä :(  ..Jokatapauksessa superskodalta tilaamiset loppu tähän.

Mitäs tilasit?

mla

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 01.10.11 - klo:23:48
Helvetti tätä supeskodan touhua. Ensin lähettivät autooni sopimattoman osan (vaikka piti olla sopiva) => palautin sen => seuraavaksi tuli osa joka oli valmiiksi rikki => palautin sen => sen jälkeen ei ole koko lafkasta kuulunut enää mitään (viimeisimmästä palautuksestani on kuukausi).. eivät vastaa maileihin, eivät toimita maksamaani osaa.. paypal valitusaika mennyt jo ajat sitten umpeen kun prosessi on kestänyt. 2 x palautus postimaksuistakin tullut kuluja. Reklamointia vaikeuttaa se, että ostin alkuperäisen osan jo viime talvena, mutta ehdin kattella asennusta vasta kesällä :(  ..Jokatapauksessa superskodalta tilaamiset loppu tähän.

Luottokortin antajan kautta voi reklamoida myöhemminkin vaikka PayPalin ajat olisi ummessa.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

TPi

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 01.10.11 - klo:23:48
Helvetti tätä supeskodan touhua. Ensin lähettivät autooni sopimattoman osan (vaikka piti olla sopiva) => palautin sen => seuraavaksi tuli osa joka oli valmiiksi rikki => palautin sen => sen jälkeen ei ole koko lafkasta kuulunut enää mitään (viimeisimmästä palautuksestani on kuukausi).. eivät vastaa maileihin, eivät toimita maksamaani osaa.. paypal valitusaika mennyt jo ajat sitten umpeen kun prosessi on kestänyt. 2 x palautus postimaksuistakin tullut kuluja. Reklamointia vaikeuttaa se, että ostin alkuperäisen osan jo viime talvena, mutta ehdin kattella asennusta vasta kesällä :(  ..Jokatapauksessa superskodalta tilaamiset loppu tähän.

Itselläkin vähän samanlaisia kokemuksia eli tilaus itsessään on mennyt mallikkaasti ja toimitukset ovat olleet verrattaen nopeita, mutta tilaukseen liittyvät reklamaatiot yms hoituvat huonosti (sähköposteihin vastataan viikkojen viiveellä jne). Minulla on sattunut muutama kömmähdys superskodan tilauksissa, jotka ovat johtuneet superskodan virheistä (väärä toimitusosoite, toimitettu väärä osa, osa väärän värinen jne) ja näiden loppuun hoitaminen on ollut aina ongelmallista.

vasara

Lainaus käyttäjältä: tibis - 02.10.11 - klo:17:33
Mitäs tilasit?
Teräs poljinsetti. 1. toimituksessa kaasupoljin näytti ihan ok:lta, mutta ei sopinutkaan Yetiin.. oli ilmeisesti octavian poljin. Palautuksen jälkeisessä 2. toimituksessa Superskodalta tuli oikea kaasupoljin, mutta muoviosat oli kahdesta paikasta ihan kunnolla rikki. Palautin senkin, jonka jälkeen ovat kieltäytyneet yhteistyöstä.

vasara

Lainaus käyttäjältä: mla - 02.10.11 - klo:17:36
Luottokortin antajan kautta voi reklamoida myöhemminkin vaikka PayPalin ajat olisi ummessa.
Tiedossa on ja tätä kanavaa on tarkoitus käyttääkkin. Alkuperäisestä maksusuorituksesta vaan on jo reilusti aikaa, pitää kysellä mikä on korttiyhtiön kanta. Olennaista on, että superskoda ei pääse täysin pälkähästä.

tibis

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 03.10.11 - klo:09:02
Teräs poljinsetti. 1. toimituksessa kaasupoljin näytti ihan ok:lta, mutta ei sopinutkaan Yetiin.. oli ilmeisesti octavian poljin. Palautuksen jälkeisessä 2. toimituksessa Superskodalta tuli oikea kaasupoljin, mutta muoviosat oli kahdesta paikasta ihan kunnolla rikki. Palautin senkin, jonka jälkeen ovat kieltäytyneet yhteistyöstä.

das auto huolto on halpa ja yetin omia teräs poljinsetti.

vasara

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 03.10.11 - klo:09:13
Tiedossa on ja tätä kanavaa on tarkoitus käyttääkkin. Alkuperäisestä maksusuorituksesta vaan on jo reilusti aikaa, pitää kysellä mikä on korttiyhtiön kanta. Olennaista on, että superskoda ei pääse täysin pälkähästä.
Luottokorttiyhtiöllä uhkailu sai superskodan ensimmäistä kertaa vastaamaan lähettämääni viestiin. Lupasivat lähettää pahuksen kaasupolkimen. Saapa nähdä milloin tulee ja mitä tulee?

clacson

Lainaus käyttäjältä: tibis - 03.10.11 - klo:09:18
das auto huolto on halpa ja yetin omia teräs poljinsetti.
Nettisivut http://ave.fi/index.html on, mutta nettikauppa puuttuu. Jokainen rompe pitäisi erikseen kysyä, joten...
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

nikob

Uskaltaako tuonne maksaa etukäteen pankkisiirolla?
Että lähteekö ja tuleeko tuotteet myös sitten.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: nikob - 13.07.12 - klo:10:39
Uskaltaako tuonne maksaa etukäteen pankkisiirolla?
Että lähteekö ja tuleeko tuotteet myös sitten.


jos superskodaa tarkoitat,niin itse olen sinne maksanut etukäteen tuolla paypal systeemillä ja aina on homma toiminut!

MVA

Lainaus käyttäjältä: supe - 13.07.12 - klo:10:57

jos superskodaa tarkoitat,niin itse olen sinne maksanut etukäteen tuolla paypal systeemillä ja aina on homma toiminut!
+1.

lucifer

Kuinka kauan kestänyt tavaroiden tulo tuolta superskodalta?
Mulla tilaus sisään 5.7 ja kaikki piti olla in stock
Ei oo tullu mitään trackin codea (ei kyl mun mielestä ollut siinä mun valitsemana lähetys muodossa) eikä myöskään  mitään muuta confirmationia..
Rahat kait kelpas.
Jetta mkVI 1.6TDi     Golf mkI Cabriolet

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy