Amundsen 2014 karttojen päivitys 11/2015

Aloittaja sskoda, 25.11.15 - klo:12:16

« edellinen - seuraava »

sskoda

Yritin päivittää kartat Skodan sivuilta ohjatun linkin kautta. Kaikki meni ohjeiden mukaan mutta muistikorttia ladattaessa takaisin auton naviin ei laite hyväksy ladattua tietokantaa uusista kartoista. Onko kukaan onnistunut tässä Amundsen karttojen päivityksessä ?

Octavia4x4

Tänään latasin nuo uudet kartat, itseasiassa kone sai 10 min sitten unzipattua tuon filen kortille ja kyllä Amundsen sieltä kartat löysi.
Konsernipelejä vuodesta 1993

sskoda

Tänään onnistui toisella tietokoneella tuo karttapäivitys, olin tosin hiukan pettynyt kun työmatkan varrellla oleva uusi liittymä ei ollut uudeellakaan kartalla vaikka liittymä valmistui kesällä. Elikkä kartat on oikeasti varmaan puolivuotta vanhat vaikka päivitys on 2016 .

Octavia4x4

TomTomin kartoistakin voi puuttua 2 - 3 vuotta vanhoja kokonaisia asuntoalueita katuineen.

Oli kiva neuvoa rekkakuskeja ja muita tavarantoimittajia raksalle, kun kyseinen katu puuttui navigaattoreista ja vieläpä ennen kuntaliitosta nykyisen kaupungin alueella on ollut jossain hel..tin kuusessa saman niminen tienpätkä.  ;D
Konsernipelejä vuodesta 1993

Timost

Yleensä nämä auton karttapäivitykset laahaavat vuoden puolitoista perässä.

Paras ilmais softista on kännykällä tai padilla on Google maps laahaa kaikkein vähiten eri softia käyttäneenä olen huomannut .

Muilla muita kokemuksia.

Morpheus3

Lainaus käyttäjältä: Timost - 29.11.15 - klo:11:29
Yleensä nämä auton karttapäivitykset laahaavat vuoden puolitoista perässä.

Paras ilmais softista on kännykällä tai padilla on Google maps laahaa kaikkein vähiten eri softia käyttäneenä olen huomannut .

Muilla muita kokemuksia.
Se on sitten eri asia haluaako puhelinta käyttää autossa navigaattorina, jos autossa sellainen kiinteästi on. Itse en enää jaksa sitä ainaista puhelimen autoon liittämistä jotta akku riittää päivän matkan gps päällä, ja sen vuoksi uuteen autoon tulee kiinteä navigaattori.
Ajossa: ID.7 Tourer GTX 4MOTION Grenadilla Black
Ex: Octavia IV Combi Style 2.0 TSI 190 4x4 DSG Black Magic -21, Skoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI 4x4 DSG -16, Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 4x4 DSG -12, Audi A4 Avant Business 1.8T Multitronic -07, ja kasa Saksan Ladoja.

Veke

On muuten seatin tehdasnavin jälkeen tuo columbus kyllä aivan maakinen vekotin.  ;D
Octavia LB L&K 4x4 184 tdi DSG my16

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy