Audi C6 A6 Avant 2.0 TFSI multitronic -06

Aloittaja clima, 27.09.10 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

clima

Autotallin autoja selaillessa huomasin että täältä puuttuu kokonaan C6 mallien edustus, joten laitetaan oma kulkine näytille.

Ostettu uutena -06 keväällä, väri perusmusta. Lisävarusteina
- Alusta: Urheilullinen alusta (jäykemmät iskunvaimentimet ja jouset, alusta madallettu 20 mm)
- (APS) Akustinen pysäköintijärjestelmä takana
- Ilmastointi Plus: Vakiona olevaan automaatti-ilmastointiin erilliset digitaalinäytöt ja lisäilmansuuttimet B-pilareissa; automaattinen sisäilmankierto-toiminto
- Istuimet: Urheiluetuistuimet, sis. sähkösäätöiset ristiseläntuet
- Ohjauspyörä: Nahalla päällystetty, 3-puolainen monitoimiurheiluohjauspyörä, vaihteennuppi ja -suojus
- Ilman tyyppimerkintää (ilman malli- ja kuutiotilavuusmerkintää)
- Lustigin kalvot
- Taakse vaihdettu ledivaloumpiot
- Kesäpyörät 225/45/18 RS6 replicat
- Talvipyörät 225/50/17 S5 replicat (väri hyper black)

Autolla on ajettu nyt 71tkm vailla isompia murheita. Ensimmäinen Audini, olen ollut erittäin tyytyväinen.
Alkuvuodesta menossa vaihtoon, tilattuna A5 SB 2.0 TFSI quattro s-tronic

[ylläpito on poistanut liitteen]

Markku J

Hieno A6 toki, mutta varmaan on nyt hyvä aika päivittää A5 SB:iin, kun uusi A6 kohta esitellään ja ajokilometritkin tuossa ovat sopivat.

Joku saa tuosta A6:sta upean käyttöauton kohtuulliseen hintaan.

clima

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 27.09.10 - klo:19:52Joku saa tuosta A6:sta upean käyttöauton kohtuulliseen hintaan.

Jos jotakuta kiinnostaa niin tulee myyntiin nettiautoon ilmeisimmin helmikuussa  ;)

Markku J

Mites sellainen idea, jota olen itse käyttänyt, että laitat A6:n samantien myyntiin hintaan, joka on >5 th kovempi kuin mahdollinen vaihtohyvitysnettohinta, mutta alle autoliikkeiden pyyntien kuitenkin.

Noin olen itse myynyt muutaman auton uuden tieltä, mutta pari kertaa olen joutunut ostamaan halvan sijaisauton parin kuukauden ajalle. Silti olen säästänyt 2-4 th per kauppa. Toki tuon sijaisauton realisoinnissa on oma vaivansa, mutta jos osaa ostaa oikean, niin kauppa käy.

Eikä sotkeennu autovanhuksiin, kuten minä 1993 Audi 80:n kanssa. Pikkuautot 2000 -luvulta menevät nopeasti kaupaksi, kun hinta on oikea.

clima

Sain liikkeestä hyvän tarjouksen (mitä esim. nettiauton hintoja on katsellut) nyt vaihtaessa, siihen + 5ke ei kyllä tuosta mallista saa nyt millään vaikka tarjottavat kilpailijat ovatkin ovatkin melkein järjestään kulimallivarusteisia ja enemmän ajettuja.
Kun vielä on kyseessä perheen ykköskulkine ja tilaa jonkun verran lapsiperheesä vaaditaan niin ajellaan tällä nyt rauhassa kevääseen, kilometrit on kuitenkin juuri nyt halpoja.

Mutta hyvä systeemihän tuo mainitsemasi on, hyöty konkretisoituu kalliimmissa autoissa.

Tikka

Hieno on climankin auto, tuleva ja nykyinen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy