Koeajot ennen ostopäätöstä

Aloittaja skriko, 08.10.15 - klo:17:21

« edellinen - seuraava »

Koeajaot ennen ostopäätöstä

Vain nykyistä
10 (27%)
2
6 (16.2%)
3
3 (8.1%)
4
4 (10.8%)
5
0 (0%)
enemmän kuin 5
5 (13.5%)
en koeajanut autoja lainkaan ennen ostopäätöstä
9 (24.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 37

skriko

mol

0 puuttuu vaihtoehdoista, vastaan kuitenkin 0.

skriko

Lainaus käyttäjältä: mol - 08.10.15 - klo:17:34

Hyvä havainto. Lisäsin että en koeajanut mitään.

heller

Eipä ole tarvinnut koeajaa kuin sitä johon silmä kerran tarttuu.
Model 3 Highland
ex. Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini
ex. Golf 1.2TSI DSG Hailaini
ex. Passat 1.8T 3B Hailaini (tuonti)

Eka Golf

Lainaus käyttäjältä: mol - 08.10.15 - klo:17:34
Peukutan koska minäkään en koeajanut ennen ostopäätöstä mutta koeajoin ennen kuin maksoin!  8)
Koeajatin vaimolla koska hänellä on aina ollut "kuudes aisti" autojen suhteen!  ;D

teräksenharmaa

Ei tulisi mieleenkään ostaa sikaa säkissä. Se, miltä auto tuntuu tien päällä, on ehdottomasti yksi tärkeimmistä asioista mulle. Tuon kokeilemalla nopeasti selviävän ominaisuuden jättäminen sattuman varaan ei houkuttele sitten yhtään.

enkero

Kolmoskopan Ocu ja tuo vaimon Fabia meni koeajamatta tilaukseen. Nelikkoa tuli roki kokeiltua tosin Scouttina, ja se voimalinja sitten myi itse itsensä.
C250CDI t 4matic -12 - Clio ST 2017
ex: Fabia III Combi 1.2 TSI DSG Style -16, Octavia Combi Style 4x4 TDI DSG -15, Fabia III 1,2 TSI DSG -15, Octavia III Combi 1,6 TDI DSG -13,Fabia II vRS -10, Octavia II FL Combi 1,4 TSI -09, Octavia I HB 1,9 TDI -98

skriko

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 11.10.15 - klo:12:07
Ei tulisi mieleenkään ostaa sikaa säkissä. Se, miltä auto tuntuu tien päällä, on ehdottomasti yksi tärkeimmistä asioista mulle. Tuon kokeilemalla nopeasti selviävän ominaisuuden jättäminen sattuman varaan ei houkuttele sitten yhtään.

Täysin samaa mieltä. Itse en ole koskaan ostanut autoa, joka ei ole ollut koeajossa vähintään yön yli. Minullekin on todella tärkeä asia, miltä auto tuntuu ajoltaan ja onko se sellainen, että sen haluaa vielä seuraavanakin päivänä. Selkäkin kun on vähän huono, haluan kokeilla tuleeko se kipeäksi pidemmällä lenkillä.
Päätöstä en tee koskaan heti koeajan jälkeen. Haluan ajaa vielä omalla autollani ja jos sen jälkeen jää ikävä koeajoautoa, niin ruvetaan vääntämään kauppaa.
Nykyään tosiaan ei ole enää sellaista autoa, että tuo on pakko saada, niin kuin nuorempana kävi. Nyt on vaan muutama vaihtoehto mistä ottaa vähimmän huonon tai parhaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy