Borgward

Aloittaja europe, 11.09.15 - klo:16:13

« edellinen - seuraava »

europe

Wanha merkki teki paluun mallilla BX7, ensin Kiinaan ja 2017 Eurooppaan.
Vaikeeta voi olla, ainakin Euroopassa.





JarnoF

No jos hinnat ja takuut on kohdillaan.... Ulkonäössä ainakin peittoaa VAGicittarit. Eikä parempi laatukaan olisi vaikea tehtävä. ;-)

dosetti

Hieno. Tosin ottaisin heti ekana tuon tekstin pois takaloosterista.

clacson

Lainaus käyttäjältä: JarnoF - 11.09.15 - klo:17:29
No jos hinnat ja takuut on kohdillaan.... Ulkonäössä ainakin peittoaa VAGicittarit. Eikä parempi laatukaan olisi vaikea tehtävä. ;-)
Kuinka monta Kiinassa valmistettua autoa on pärjännyt Euroopassa?
Harvassa on ollut turvallisuus ja laatu kohdillaan.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: clacson - 11.09.15 - klo:17:47
Kuinka monta Kiinassa valmistettua autoa on pärjännyt Euroopassa?
Ei moni. Toistaiseksi. Korostaisin sanaa toistaiseksi. Kiinalla on valtavat resurssit ja sieltä voi tulla ihan Eurooppa /Jenkkitasoista tavaraa markkinoille nopeammin kuin arvaatkaan. Kiinan autoteollisuus on pääpiirteissään kovin nuori mutta se ei niinkään ole jarruttava tekijä. Vaan enemmänkin se, että sisämarkkinat ovat valtavat ja siellä lakisääteiset turvallisuus ym. standardit olemattomat. Mutta siihen tulee muutos, veikkaisin hyvinkin pian.

Jos Eurooppalaisia "halpiksia" katsoo niin kyllä tuo nyt jonkun Dacian kikkareen pätkii ulkonäössä 100-0.
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy