Passat CC 2009 monitoimiratti jälkiasennuksena??

Aloittaja weesku, 15.08.15 - klo:22:29

« edellinen - seuraava »

weesku

Autossa on navi,ajotietokone ym härpäkkeet mutta ei monitoimirattia,ajattelin laittaa 2011 mallin passatin ratin miten on onnistuuko ja tarviiko vahitaa rattimoduuli ja tarviiko jonkun johtosarjan?+

weesku

Tuossa taas lueskelin että kun on ajotietokone ja cruise niin ei tarttis koska moduuli pitäs olla sama kun on cruise ajotietokone ja jos olis monitoimiratti?? Passat 3c ja tiguaniin käy suoraan ilman moduulin vaihtoa

dwntime

Lainaus käyttäjältä: weesku - 16.08.15 - klo:09:57
Tuossa taas lueskelin että kun on ajotietokone ja cruise niin ei tarttis koska moduuli pitäs olla sama kun on cruise ajotietokone ja jos olis monitoimiratti?? Passat 3c ja tiguaniin käy suoraan ilman moduulin vaihtoa

Onko sulla vcds:ää? Sillä näet suoraan rattiakselimoduulin osanumeron ja Ross-techin sivuilta löytyy hyvä listaus mitä mikäkin moduuli tukee :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions

Jos tuo käy niin sitten tarviit tietenkin monitoimiratin sekä uuden airbagin johtosarjan ratille jossa on liitin noille nappuloilla. Maksaa Kiinasta tilattuna n. 10 - 15 â,¬. Jos joudut vaihtamaan tuon rattiakselimoduulin, niin sekään ei vararikkoon vie. Itse tilasin Kiinasta uuden CH loppuisen moduulin hintaan 58 â,¬ postikuluineen, joten ei ole kallista.

Se kannattaa myös tarkistaa että airbag on varmasti samanmuotoinen paljaassa ja nappula-ratissa.

weesku

Juu airbag on selvityksessä ja tuon ratin mukana tulee johtosarja ainoastaan airbag puuttuu

dwntime

Lainaus käyttäjältä: weesku - 16.08.15 - klo:10:19
Juu airbag on selvityksessä ja tuon ratin mukana tulee johtosarja ainoastaan airbag puuttuu

Jos jaksat askarrella niin airbagin kanssa pääset helpolla ja halvalla vaan korvaamalla tuon kuoren sopivalla. Itse airbag:han on täysin sama paketti oli se kuori sitten minkä mallinen tahansa.

Noita kuoria näyttää ebaysta löytyvän n. 20â,¬ hintaan kun koko paketti airbagilla maksaa 150 â,¬ ylöspäin.

mauh

Minulla on ohjauspyörä, turvatyyny ja lanka sarja myytäväksi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy