1.4 TSi 2009 200tkm puristus hukassa yhdestä pytystä

Aloittaja henautio, 16.06.15 - klo:20:27

« edellinen - seuraava »

henautio

Moro, otsikon mukainen motti alkoi kiukutella. Voiko kuuluisat jakohihna ongelmat aiheuttaa yhteen pyttyyn ongelmia vai olisko todennäköisempi vika jokin näistä? Venttiili jumissa, venttili palanut, ruisku vuotaa, mäntä halki. Edellä mainittuja vikoja tuntuu löytyvän googlettamalla. Laakkonen ilmoitti 400 â,¬ diagnoosin jälkeen ettei kannata korjata ja että koneen vaihto maksaa 10keur. Mielenvikaista.

Auto ei kuitenkaan ole totaalisen kuollut eikä kipinöitä lennä putkesta " Tänään valoristeyksessä täys kiihdytys moottoritielle kakkos kolmosvaihteella alko kone rykimään ja tehot tippu. Meni ohi parin minuutin ajon jälkeen. Auto ajettu useampi kilometri ilman oireita Laakkosen pihaan.". Miten toi voi olla moottori vaihtoon tapaus? Taasko viedään ku sika narussa?

Kaveri ostanut auton alle vuosi sitten pienemmästä liikkeestä. Onkohan tossa mitään saumaa saada autoliikettä maksamaan osan kuluista tai peräti maahantuojaa/tehdasta. Onhan toi sisään ajettu mutta ei 200tkm/6v ole oletuskäyttöikä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy