TSI. vm 11- ok?

Aloittaja JackSparrow, 11.05.15 - klo:19:33

« edellinen - seuraava »

JackSparrow

Mistä vuosimallista lähtien on nämä jakopää ongelmat päästy eroon? Luin jostain että 11 ja eteenpäin mutta en enää löydä sitä tekstiä

MMV

Jos puhutaan 1.2 ja 1.4 TSI:stä, niin turvallisia lienee vasta hihnakoneet.

ctrlk

Lainaus käyttäjältä: MMV - 11.05.15 - klo:19:37
Jos puhutaan 1.2 ja 1.4 TSI:stä, niin turvallisia lienee vasta hihnakoneet.

Onhan noihin vanhoihinkin tehty ihan selkeitä muutoksia, eikä >2011 autoja ole liiemmin näkynyt jakopäävammaisten säikeessä. 2011 on kyllä vielä selkeä riskivuosi ainakin 1.2 TSI:ssä.

Kapa

Minulla 2011 Ibiza ST 1.2 TSI vaihdettu moottori jakoketjun romahdettua. Nyt ei ole kertaakaan kuulunnut sitä pärähdystä käynnistäessa. Moottori mallia 9/2014. Toivotaan että kestää, sillä muuten aivan mainio auto.

Eka Golf

Meillä kylläkin 1,4 TSI. Kone vaihdettu -11 kilsoilla 110tkm. Reilu 80tkm lisää vikavalo syttyi ja syynä ketjun venyminen eli -11 vielä ongelmakone?   :-[

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy