-

Aloittaja Devl, 09.05.15 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

Devl

-
-

Devl

#1
-

Devl

#2
-

enkero

Todella upea kärry; onnea ja mukavia kilometrejä! Tuo väri on NIIN siisti (vaimo ei ymmärrä, että jos noita tuulipukumalleja saisi tuolla värillä, meilläkin ois sellainen ;))
C250CDI t 4matic -12 - Clio ST 2017
ex: Fabia III Combi 1.2 TSI DSG Style -16, Octavia Combi Style 4x4 TDI DSG -15, Fabia III 1,2 TSI DSG -15, Octavia III Combi 1,6 TDI DSG -13,Fabia II vRS -10, Octavia II FL Combi 1,4 TSI -09, Octavia I HB 1,9 TDI -98

Laars

Onko meteor grey nykyisin steel grey?

Hannes

Onnittelut todella hienosta valinnasta.

Onko tuossa autossa Boleron radio 6.5" näytöllä??

vwp

Siisti, varsinkin tuo sisusta tikkauksineen  8)
Vanteista en ole ihan varma, johtunee ehkä siitä että vieroksun mustia vanteita autossa kuin autossa
Passat B7 Variant 2.0 TDI R-Line

Devl

#7
-

spande

oletkos jo paljon kiihdytellyt? Ajattelin vain että huomaako sähköisen tasaupyörästönlukon olemassa olon?

clacson

Lainaus käyttäjältä: vwp - 22.07.15 - klo:08:31
Siisti, varsinkin tuo sisusta tikkauksineen  8)
Vanteista en ole ihan varma, johtunee ehkä siitä että vieroksun mustia vanteita autossa kuin autossa
+1 sillä erotuksella, että itse pidän mustista vanteista. Nyt kolmen viikon reissun aikana hopeiset vanteet edessä on lähes mustat jarrupölystä. Keski-Euroopassa mustat vanteet ovat yleisimpiä kuin Suomessa vakioautoissakin ja hyviltä näyttävät.
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

Hannes

Millainen on tuo peruutuskamera?? Onko kuva selkeä Boleron näytöllä ja onko se ihan käyttökelpoinen muutenkin. Etututka toimii ilmeisesti samaten kuin normaalistikkin eli valitaan napista käyttöön halutessa.

TTO

Lainaus käyttäjältä: Hannes - 22.07.15 - klo:12:38
Etututka toimii ilmeisesti samaten kuin normaalistikkin eli valitaan napista käyttöön halutessa.

Ei ole kokemusta RS:stä, mutta tavis-Ocussa se etututka on aina päällä. Ei nappeja erikseen tarvitse painella.

Jusku

Lainaus käyttäjältä: Hannes - 22.07.15 - klo:12:38
Millainen on tuo peruutuskamera?? Onko kuva selkeä Boleron näytöllä ja onko se ihan käyttökelpoinen muutenkin. Etututka toimii ilmeisesti samaten kuin normaalistikkin eli valitaan napista käyttöön halutessa.

Kamera on ainakin omassa pienemmässä Bolerossa selkeä ja käyttökelpoinen. Monesti katson siitä onko takana mitään, enkä pyöritä päätä kuin pöllö. :P Etututka aktivoituu kun nopeus laskee tarpeeksi alhaiseksi tai peruutusvaihde kytketään, ja on aktiivisena kunnes nopeus nousee tarpeeksi kovaksi. Saa toki napistakin päälle halutessaan.

Hieno on Devl:n räsä!
Ei huolta huomisesta kuhan vaan tänään on siistii.
Skoda Octavia Combi 2.0 TSI RS DSG MY15
Ex: Audi A4 2.0TFSI quattro -07

GoWash! Suomen modernein autopesula.

JuhaMy

Minkälaiset säädöt tuosta sähköpenkistä löytyy, saako esim. istuinosan etuosaa nostettua erikseen tms?
RS:n normipenkissä jää etuosan reisituki omalla kohdalla riittämättömäksi, mietin olisiko sähköpenkeistä apu pitempijalkaiselle.

Hieno auto kyllä!

FroDoZu

Lainaus käyttäjältä: Jusku - 22.07.15 - klo:13:04
Kamera on ainakin omassa pienemmässä Bolerossa selkeä ja käyttökelpoinen. Monesti katson siitä onko takana mitään, enkä pyöritä päätä kuin pöllö. :P Etututka aktivoituu kun nopeus laskee tarpeeksi alhaiseksi tai peruutusvaihde kytketään, ja on aktiivisena kunnes nopeus nousee tarpeeksi kovaksi. Saa toki napistakin päälle halutessaan.

Hieno on Devl:n räsä!

Kamera on tosiaan pikku-Bolerossa loistava. Viivat ei liiku vaan ovat staattiset. Tutkan näytön vaa pienennettyä kameran kuvan päältä pois. Ainut mitä toivoisin olisi että kameran saisi päälle jotenkin myös ilman pakin päälle laittoa, voisi kaupan parkkiksella tarkkailla miten lähellä puskuria naapurit touhuaa  8)

Tuon etututkien automaatti-aktivoinnin saa säädettyä valikosta päälle/pois.
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

arniem01

Penkkien VRS logo on muuttunut 2016 mallissa. Itselläni ei ole tuollaisia 09/2014 mallissa.

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: arniem0d
1 link=topic=26759.msg516492#msg516492 date=1437634902

Penkkien VRS logo on muuttunut 2016 mallissa. Itselläni ei ole tuollaisia 09/2014 mallissa.


Vai onko ainoastaan tässä 230hp mallissa ;)

Devl

#17
-

Devl

#18
-

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy