Kuljettaja kyynärnojan korjaussarja

Aloittaja DaddyCool, 14.04.15 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

DaddyCool

Kuskin penkin oikealla puolella oleva kyynärnoja oli autoa ostaessa rikki ja nyt sain aikaiseksi tilata korjausosat. Kun irroittelin nojan niin huomasin että siihen olikin tehty ihan oma korjausyritys ylimääräisillä reiillä ja ruuvilla.  Ja tietenkin osa osista oli tämän korjausyrityksen johdosta heitetty tarpeettoman pois  :)

Mistä löytysi nyt ohjeet tämän uuden korjaussarjan asentamiseksi.  Korjaussarja on samanlainen kuin esim. http://www.ebay.co.uk/itm/Right-Hand-Armrest-Repair-Kit-Latch-Bracket-/331470971773?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d2d35a37d

DaddyCool

Asennettu. Oli joku aiempi omistaja tehnyt omia viritelmiä mm. rälläkällä. Ainoa mikä piti itse keksiä jostain oli pakettiin kuulumaton jousi, joka pitää hammastukset kohdallaan...

Lillis

Onko "ei kyynärnoja" tuolissa kuitenkin sivussa ne kiinnitysreiät kuten transporterissa jos haluaa itse jälkeenpäin asentaa kyynärnojan?

DaddyCool

Lainaus käyttäjältä: Lillis - 16.05.15 - klo:20:04
Onko "ei kyynärnoja" tuolissa kuitenkin sivussa ne kiinnitysreiät kuten transporterissa jos haluaa itse jälkeenpäin asentaa kyynärnojan?

Koetin omasta apukuskin penkistä painella samasta kohtaa missä kuskin penkissä on tuo kyynärnoja kiinni mutta en tuntenut mitään vastakappaletta. Luulisi että kannattaisi valmistaa vain yhdellä rungolla olevia istuimia, joissa toisissa sitten on kyynärnoja, toisissa ei.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy