Octavian 1v synttärit!

Aloittaja Jumppanen, 18.08.10 - klo:16:07

« edellinen - seuraava »

Jumppanen

Octaviamme 1.4TSI Combi Elegance käytössämme tänään tasan vuoden!
Ajettu 11000km ilman vikoja tai häiriöitä :D Takuu toimenpiteenä valot säädetty näyttämään alemmaksi,tehtaalla säädetty turhan ylös.

Oculus

Onneksi olkoon! Tosi vähillä kilometreillä olet selvinnyt, eli tuosta on aikanaan varmaan tulossa haluttu vaihdokki.

Itse olen hieman yllättynyt, kun oman kulkupelin mittariin on reilun yhdeksän kuukauden aikana kertynyt jo hieman yli 15000. Tasaisen vauhdin taulukolla siis tulisi 20000 vuodessa  :o. Sikäli ihmeellistä, että edellisellä pelillä kilometrit tuppasivat jäämään alle viidentoistatonnin vuodessa. Ehkäpä se on tuo ajonautinto, joka toistuvasti vetää ratin taakse ja onhan tässä tosiaan tullut esim. Helsingin reissut tehtyä omalla autolla työpaikan traktorin (S80) sijaan. Huolettomia ovat myös omat kilometrini olleet, mitä nyt kovilla pakkasilla sivupeilit hieman temppuilivat.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Oculus - 18.08.10 - klo:17:32Onneksi olkoon! Tosi vähillä kilometreillä olet selvinnyt, eli tuosta on aikanaan varmaan tulossa haluttu vaihdokki.

Itse olen hieman yllättynyt, kun oman kulkupelin mittariin on reilun yhdeksän kuukauden aikana kertynyt jo hieman yli 15000. Tasaisen vauhdin taulukolla siis tulisi 20000 vuodessa  :o. Sikäli ihmeellistä, että edellisellä pelillä kilometrit tuppasivat jäämään alle viidentoistatonnin vuodessa.

Jotkut taas ajaa muutamassa kuukaudessa tuon. :o

LainaaMittarii on ehtiny kertyy täl reilu 3 kk:n ajol rapiat 9.000 kilsaa.
LainaaHuhtikuun alusta tähän päivään - siitäkin ajasta pari viikkoa lomalla=auto liki paikoillaan-kertynyt vasta 18800 km mittariin...
Ei pahalla, sillä autothan on tehty ajettaviksi! ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

tarzi

Juu ihan normaaleita bensa-auton mittarilukemia  ;)

TSI olisi itsellekkin varteenotettava vaihtoehto jos ajais vähemmän, vaikka en bensakoneista ole ikinä tykännyt.

Itsellä oli kahden kuukauden ikäisenä 12 000 kilsaa ja nyt on pikkuhiljaa 14 000 ja autolla ikää kaks ja puol kuukautta... Mut dieselit on erikseen  ;)

Laskeskelin että vuodessa tulis 60th kilsaa.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"

- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

Ouzi

Lainaus käyttäjältä: tarzi - 18.08.10 - klo:21:04
Juu ihan normaaleita bensa-auton mittarilukemia  ;)

TSI olisi itsellekkin varteenotettava vaihtoehto jos ajais vähemmän, vaikka en bensakoneista ole ikinä tykännyt.

Itsellä oli kahden kuukauden ikäisenä 12 000 kilsaa ja nyt on pikkuhiljaa 14 000 ja autolla ikää kaks ja puol kuukautta... Mut dieselit on erikseen  ;)

Laskeskelin että vuodessa tulis 60th kilsaa.

Miehekkäästi tulee Tarzille kilsoja. Mä ostin disun vaikka tulee vain n.25 tkm vuodessa. Ja onhan tämä aika paljon kalliimpi kuin mun toinen ehdokas 1.2 TSI. Mut välillä näin :)

tarzi

Työmatkaa 150 kilsaa päivässä(jyväskylä-saarijärvi),Jyväskylässä asutaan mut Ristiinassa/mikkelissä/lahdessa melkein joka viikonloppu eli 240km-350km siitä per viikonloppu, eipä oikeastaan muuta ajua, kyllä sitä vaan tulee  :D EI malteta emännän kanssa kämpällä liikaa oleskella jos ei oo pakko, maantie kutsuu  :D

Toi 1.6 suunnastaan huutaa päästä maantielle, pakkohan se on kärsimyksistä päästää  ;)

Tankilla pitää vaan käydä turhan tiukkaan vaikka kulutus ei kauhee oo mut eipä sille voi mitään...

En mä muuten noin "kallista" autoa olis ostanukkaan, mut tolla ajomäärällä ei voi sanoa että ihan mikä tahansa kiikotin käy... Ajettavuus ja mukavuus on ehdottoman tärkeitä. Esimerkiks noi sähön penkit kruunaa mukavuuden kun saa asentoa vaihdettua pirun kätevästi, varsinkin kun on huonoselkäinen immeinen.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"

- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy